eitaa logo
♡قـرارگـاه فـرهـنگی فـاطـمة‌ الـزهرا♡
300 دنبال‌کننده
15.6هزار عکس
6.1هزار ویدیو
46 فایل
؛✧❁﷽❁✧ 🌴عالم فدڪ فاطمه(س)است.🌴 حمایت🌹👇 کانال استیکر شمیم یاس 👈 @shamim_yaass
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
༻﷽༺؛ ‌• 🔻‌|°روضہ‌خانگے #حاج‌_قاسم|🏴< روایټ‌حاج‌محمودکریمےاز شیوه رفتارحاج‌قاسم‌سلیمانےدرمجالس‌روضہ • ⌈🌻↝ @fadak_velayat •°⌋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃🥀🍃 🌿سلام‌خدمت‌دوستان و همراهان‌گرامی 🌿مطالبی‌که‌درطی‌روزهای‌هفته‌خدمت شما بزرگواران ارائه‌می‌شود، شامل:👇 🔹️ :( شناخت یهود ) 🔹️ :(حجاب‌و‌عفاف) 🔹️ :(ولایت‌فقیه‌و‌بصیرت‌افزایی ) 🔹️ :(مباحث روانشناسی) 🔹️ :(کلام ائمه و بزرگان ) 🔹️ :(زندگینامه‌و‌خاطرات‌شهدا) 🔹️ :(مهدویت‌ ) ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌⌈🌻↝ @fadak_velayat •°⌋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
༻﷽༺؛ 🌻 وقت #نمازظهر↝🌻 🌻 التماس #دعای‌فرج↝🌻 ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌⌈🌻↝ @fadak_velayat •°⌋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
༻﷽༺؛ ✨ #مقام_عرشی_حضرت_زهرا "س" ۴ ⌈🌻↝ @fadak_velayat •°⌋
4_5990150579463129270.mp3
13.27M
༻﷽༺؛ "س" ۴ ✨ : محبت به ما و دوستان ما، و دشمنی با دشمنان ما، شما را در زمره‌ی شیعیان ما قرار نمی‌دهد! بلکه شیعیان ما کسانی‌اند که؛ در و زندگی، دنباله‌رو ما هستند! ✦ چگونه می‌توان در عصر امروز سبک زندگی‌مان را، و بایدها و نبایدهایش را با سبک زندگی حضرت‌زهرا "س" در چهارده قرن گذشته تطبیق دهیم ؟ 🎤 ⌈🌻↝ @fadak_velayat •°⌋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♡قـرارگـاه فـرهـنگی فـاطـمة‌ الـزهرا♡
༻﷽༺؛ 🔸ادامهٔ بحث #تاریخچه‌فدک، قسمت دوم ✍روزی هارون الرشید به موسی بن جعفر علیه السلام گفت:« #فدک
༻﷽༺؛ ⚡️ #ادامه‌تاریخچه‌فدک🗺🌴 ✍️دلیل بخشیدن #فدک به #حضرت‌زهرا سلام الله علیها، توسط پیامبر‌اکرم صلّی‌الله‌علیه و اله دوچیز بود: 1_زمامداری مسلمانان پس از ايشان، طبق تصریح مکرر پیامبراکرم صلّی الله علیه و آله، به امیر المومنین علی علیه‌السلام باید منتقل می شدوچنین مقامی به هزینه هنگفتی نیازداشت که از درآمد فدک درجهت رفع مشکلات ازآن استفاده نماید. 2_شرافت دودمان پیامبراکرم صلّی‌الله علیه و اله، که فرد کامل آن، یگانه دختر وفرزندان او هستند، باید پس از وفات وی آبرومندانه محفوظ بماند. 📘برگرفته‌از‌کتاب‌فرهنگ‌فاطمیه، مهدی‌نیلی‌پور #فاطمیه #فدک ⌈🌻↝ @fadak_velayat •°⌋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
|°••شناخت یهود••°|
༻﷽༺؛ ✡️ قوم یهود آزمایشگاهی برای روان‌درمانان (١) 1️⃣ آنچه که امروز در جهان می‌کند و به آن‌ شهرت دارد، نمودی از‌ ساخت‌ درونی‌ و انعکاس باورها، تضادها و تعارضات اوست. انسجام‌ و تداوم قوم یهود یکی از‌ دشوارترین‌ پدیده‌های فردی-جمعی را تحقّق بخشیده‌ است. خواننده‌ای‌ که‌ تورات را به زمین می‌گذارد و آنچه را که خوانده‌ است مورد‌ پرسش‌ و تجدیدنظر قرار می‌دهد، بی‌اختیار جامعه‌ای را در نظر می‌آورد که‌ امروز به‌نام‌ و در کناره‌ی شرقی سواحل مدیترانه در تلاطم و اضطراب است. 2️⃣ -آیا دنیای متعارض و پُر تضادی است که به‌نحوی نمادین مبیّن ‌”بخش‌ ناآگاه‌‌” دنیای درون مردان و زنان اسرائیلی است؟ 3️⃣ -آیا‌ روابط‌ درون‌گروهی‌ و برون‌‌گروهی‌ واقعیت گویایی‌ از تنش‌ها، تضادها، اضطراب‌ها و پرخاشگری‌هایی است که سازنده‌ی ساخت‌های هیجانی و عاطفی افراد یهودی است؟ 4️⃣ -آیا حصار و چهره‌ی‌ ترسناکی‌ که جامعه یهودی در اسرائیل کنونی‌ و در‌ جوامع‌ دیگر‌ برای‌ خود ساخته است،‌ نمونه‌ی‌ بارزی از همانندی این قوم با تصویر (خدای یهود) ترسناکی نیست که‌ در تورات ترسیم شده است‌؟ 5️⃣ -آیا‌ رفتار‌ و را یهودیان با تقلید ناآگاهانه‌ از‌ خُلق‌ و خوی‌ «یهوه‌» نشان‌‌ می‌دهند؟ ✍️ نویسنده: دکتر محمدمهدی خدیوی زند ؛ پدر روانکاوی ایران ⌈🌻↝ @fadak_velayat •°⌋
༻﷽༺؛ ✡️ قوم یهود‌آزمایشگاهی‌برای روان‌درمانان(٢) 1️⃣ نویسندگان اسفار پنج‌گانه را‌ همچون خدایی جنگ‌جو تصویر می‌کنند که پیوسته‌ بندگان را به کشورگشایی و پیروزی می‌خواند و با همان دلیری و نیروی که خدایان کتاب «ایلیاد‌» جنگ‌ می‌کردند، به‌خاطر ملّت یهود به جنگ می‌پرداخت. 2️⃣ موسی در این‌باره می‌گوید‌ که: «خدای مرد جنگی است‌» و داوود همین مضمون را به‌این صورت می‌آورد که: «دست‌های مرا به‌ جنگ تعلیم‌ می‌دهد‌» و یهوه‌ چنین وعده می‌دهد: «هر قومی را که بدیشان برسی متحیّر خواهم‌‌ ساخت‌ و جمیع دشمنانت را پیش تو روگردان خواهم ساخت‌» و می‌گوید که همه‌ی زمین‌هایی‌ که یهودیان گشوده‌اند از‌ آنِ‌ من‌ است. 3️⃣ وی با صلح و صفای بی‌معنی سر و کار ندارد و معتقد است‌ که‌ حتی‌ ارض موعود جز با شمشیر به‌دست نخواهد آمد و جز با شمشیر باقی نخواهد ماند‌. یهوه‌ مانند‌ سربازی به خود می‌بالد و با ولع فراوان خواستار حمد و ستایش است. 4️⃣ اصرار دارد که با‌ غرق‌ کردن مصریان قدرت خود را نمایش دهد: «مصریان خواهند دانست که من‌ یهوه‌ هستم‌ وقتی‌ که از فرعون و ارابه‌هایش و سوارانش جلال یافته باشم‌». 5️⃣ برای آن‌که ملّتش‌ پیروز شود اقسام‌ وحشی‌گری‌ را مرتکب می‌شود و یا به ارتکاب آن‌ها فرمان می‌دهد و این‌ وحشی‌گری‌ها همان اندازه‌ که‌ در نظر‌ ما نفرت‌انگیز است با اخلاق و روحیه‌ی سازگاری داشته است. امروز نیز نمونه‌هایی از‌ آن‌ را در روحیه‌ی جمعی یهودیان می‌بینیم.‌ ✍️ نویسنده: دکتر محمدمهدی خدیوی زند ؛ پدر روانکاوی ایران ⌈🌻↝ @fadak_velayat •°⌋
༻﷽༺؛ 🌻 وقت #اذان‌مغرب↝🌻 🌻 التماس #دعای‌فرج↝🌻 ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌⌈🌻↝ @fadak_velayat •°⌋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
༻﷽༺؛ خیالِ‌خوبِ‌تو🧡 لبخندمیشودبھ‌لبم وگرنھ‌اين‌منِ‌ديوانھ‌غصھ‌ها‌دارد (:" - حاجےِامیدِمایـے🖐🏽 #حاج_قاسم🕯|••❥ #پروفایل^^ ⌈🌻↝ @fadak_velayat •°⌋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
༻﷽༺؛ ✡️ قوم‌یهود‌آزمایشگاهی‌برای روان‌درمانان (٣) 1️⃣ رحمت و مغفرت خود‌ را‌ شامل کسانی قرار می‌دهد که او را دوست دارند و فرمانش‌ را می‌پذیرند، ولی مانند نطفه‌ی بیماری‌های‌ ارثی‌ کار می‌کند: «من که یهوه خدای تو می‌باشم، خدای غیور هستم که‌ انتقام‌ گناه پدران را از پسران تا پشت‌ سوم‌ و چهارم‌ از آنان که دشمن‌ دارم می‌گیرم‌». 2️⃣ به‌ اندازه‌ای‌ است که می‌خواهد همه‌ی را به کیفر آن‌که‌ را پرستیده‌اند هلاک کند و موسی‌ ناچار‌ از آن‌ می‌شود‌ که‌ از وی مسألت کند تا بتواند‌ جلوی‌ خود را بگیرد و از این کار منصرف شود. موسی به یهوه می‌گوید‌: «از‌ شدّت‌ خشم خود برگرد و از قصد‌ بدی به قوم خویش‌ رجوع‌ فرما، پس خداوند از آن‌ بدی‌ که گفته‌ بود، که به قوم خود برساند، رجوع فرمود». 3️⃣ آهنگ آن‌ می‌کند‌ که کوچک و بزرگ را‌ برای‌ نافرمانی‌ از میان بردارد،‌ ولی‌ موسی‌ رحمت وی را‌ به یادش‌ می‌آورد و به او می‌گوید: «که نیک بیندیشد که مردم پس از این کار درباره‌ وی‌ چه خواهند گفت‌». 4️⃣ از ملّت‌ خود‌ آزمایش‌های بسیار‌ سخت‌ می‌خواهد‌. در این‌ دین سخت‌ و تاریک، آداب و شعائر باشکوه و تشریفات مسرّت‌بخشی که در میان‌ پرستندگان خدایان مصری و بابلی رواج داشت‌ دیده‌ نمی‌شد. پرستش‌ این تا قرن‌های متمادی بیش از آن‌که بر پایه‌ی مهر و محبت باشد، مبتنی بر بود. ✍️ نویسنده:دکترمحمدمهدی‌خدیوی‌زند؛ پدر روانکاوی‌ایران ⌈🌻↝ @fadak_velayat •°⌋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا