تریلی بهم راه داد و با دست اشاره کرد که ازش سبقت بگیرم
همین که رسیدم کنارش، فرمونو کج کرد تا ماشینو زیر بگیره.
کم افسردگی دارم، میشینم تماس میگیرم با آسیبدیدهها و به خسارات اونام گوش میدم و ثبت میکنم.
اگه بدونید چقدر از هموطنامون هنوز شرایط خوبی ندارن.. آه خدا
مثلا طرف خونش خراب شده، گذاشته رفته و آواره شده
بعد تو نبودش سه دفعه دزد زده به همون خونه و اموالشم برده
اگه یکم آدم احساسیتری بودم، میتونستم با بعضی تماسا بشینم گریه کنم.
خیلی جلوی خودمو گرفتم به یکیشون نگم توروخدا اجازه بده بیام فقط چند روز بهتون رسیدگی کنم..
ام حیدر🇮🇷
اگه یکم آدم احساسیتری بودم، میتونستم با بعضی تماسا بشینم گریه کنم. خیلی جلوی خودمو گرفتم به یکیشون
بعد بعضیا اینجورین که:
من نمیخوام مزاحمتون شم، سرتون شلوغه، فدای سرتون که سقف آب میده، تحمل میکنم
وای من بمیرم و تو انقد مناعط/مناعت طبع نداشته باشی اخه
وظیفمونه
بخوره تو سرمون که هیچیمون نشده و از همه طلبکاریم و امثال تو اینجور..
البته زیاد نیستن ولی خب😭