کشوردوست، انوشیروان، اشکبوس
نمیتونم برم سمت این کوچه و خیابونا دیگه
از ظهر روزی که آقا از بینمون رفت و تو خیابون فلسطین قدم زدم و مطمئن بودم که آقا هست، همه چیز امن و امانه، سکوت و خورده شیشه و صدای اذان ظهر و بمبی که از روی سرم رد میشد هم منو نمیترسوند، چون فکر میکردم هنوز آقا هست و حالم خوب بود.
ازون روز دیگه دلم نیومد حتی به اون سمت خیابون فلسطین نگاه کنم، دلم میخواد آخرین خاطراتم ازون منطقه صبحهای زودِ دیدار و آرامشِ روزی باشه که فکر میکردم آقا هست...
هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
میگفتند ایران لبنان را تنها گذاشته. حزبالله را در دهان گرگ رها کرده و خود پا پس کشیده. سنگرشکنها که در ضاحیه جنوبی بر آن ساختمان بزرگ فرو ریختند و سیدحسن که شهید شد، این حرفها بیشتر هم شد. که اگر شما لبنان را رها نمیکردید سیدحسن امروز شهید نشده بود. صبح فردا که پیکرها کشف و شناسایی شد، حاجعباس نیلفروشان پهلوبهپهلوی سید در اتاق عملیات افتاده بود! ایران تا لحظه آخر کنار سید بوده. ایران در انتقام سید، طی عملیاتی بیش از ۲۰۰ موشک بر سر سرزمینهای اشغالی باراند و شهیدسیدعلی خامنهای پس از پنجسال، درمیان شدیدترین تهدیدهای اسرائیل خود شخصا به مصلی تهران رفت و زیر آسمان آزاد نشست. برای سید مراسم بزرگداشت گرفت، نماز را اقامه کرد و سلاحبهدست، در حمایت از حزبالله خطبهای بلیغ خواند. که او برادرم بود. افتخارم بود. و سربازهایش فرزندان مناند. چندماه بعد آقا گفت بعضی میگویند اگر فرماندهان فلان موقع عملیات میکردند فلان اتفاق نمیافتاد. نخیر درست نیست. اینها محاسباتی دارند که شما نمیدانید! رسانههای فارسی رژیم سی سال است که به هر بهانه القا میکنند که ایران، حزب خدا را رها کرده؛ و جمهوری اسلامی هربار توی دهان جهان کوفته و لبنان را به آغوش کشیده. بگذار دست و پایشان را بزنند. ما و حزب، دو موجودیت جداگانه نیستیم که از هم رها شویم. ما یک مشتیم، توی صورت اسرائیل!
«مهدی مولایی»
@m_molaie110
وقتی یکی جلوم با سر و صدای زیااادددد و پلشت یه چیزی میخوره، واقعا میتونم بشینم گریه کنم.
تابحال با انفجار و بمب و... جیغ نکشیدم، ولی با سوسک و جک و جونور تا دلت بخواد...
خدایا اینا چیه آفریدی قربونت برم؟
چرا از روز اول ملت ازم میپرسن که پرچم حزبالله رو خریدم یا نه؟😐
اون (یا نه) چی میتونه باشه؟😂
من پراید شیش میلیونی رو دیدم
کالسکهی شصت میلیونی خواهرزادمم دیدم
و هنوز سی سالم نشده.