فانوس گراف
رهبر انقلاب : من عرضم این است هرکس ایران را دوست دارد، هرکس جمهوری اسلامی را دوست دارد، هرکس انقلاب
از قدیم میگن
ایده هاتو اجرا کن قبل از اینکه اجراش کنن!
قرابت ذهنی تو بعضی کارا واقعا برام عجیبه!
تو گرافیک این خیلی اتفاق میفته
چه تو پوستر
چه تو لوگو
بارها اتفاق میفته که دو تا کار از جای جای دنیا اتفاقی شبیه هم و گاها مثل هم در میان
و قضاوتگران، بلافاصله برچسب کپی کار رو به طراحا میچسبونن!در حالی که اینا ریشه در تفکر و الهام مشترک دو نفر داره!
هوالحق
ما صبح رفتیم رای دادیم اما
#جهاد همیشه شلیک گلوله نیست
تو دوره آخر الزمان جنگ ، جنگ آبروعه
برا مسیر حق و دعوت به حق از آبرومون مایه بزاریم
هممون یه #رفیقی داریم که میدونیم نمیخواد رای بده، بریم دم درشون سوار ماشینش کنیم، بزاریمش تو رو دربایسی ببریمش پای صندوق
یه #فامیل ، یه #همکار، یه #دوست و...
هم باید برا سپاه حق یار جمع کرد
هم باید رفقامون رو از غرق شدن تو فتنه آخر الزمان نجات داد
فتنه ای که توش اطرافیانمون، اگه حواسمون نباشه ، هم مسیر قاتلین دختر کاپشن صورتی میشن
البته یادمون باشه این قطار مسیرش رو خواهد رفت، این ماییم که باید باهاش بریم...
این مدت درگیر بودم و میدونمم انتظار #مخاطب از این کانال #گرافیک ه اما ملاک شنیده شدن دعوته ، ریزش و رویش مخاطب و لایک و کامنت بازیه
اونی که از ترس ریزش فالوور یه استوری نمیزاره ، دینشو به فالوورش میفروشه!
اقا فرمود هرکس مخاطبی دارد کار دعوت رو انجام بده
این شما و این امر ولی و این مخاطباتون...
۱۴۰۲۱۲۱۱
#برای_حاج_قاسم
#تا_پای_جان_برای_ایران
#کاپشن_صورتی
@fanos_graph
رمضان المقاومه
فصل پیروزی بر شیاطین
#حریفت_منم
کارگاه طراحی فانوس
تایپو: آقای منصوری
۱۴۰۲۱۲۲۳
@fanos_graph
هدایت شده از ققنوس
«به کجا چنین شتابان!»
(یادداشتی درباره مجموعه تلویزیونی ویژه ماه رمضان شبکه سه؛ #هفت_سر_اژدها)
قسمت ۱از۲
{آقا #روح_الله!
پسرم!
چون میدانم با ذوق و شوق، از اولین نفراتی هستی که به این کانال کوچک پدر سر میزنی،
ناچارم همین ابتدا متذکر شوم که
شما شرعاً اجازه خواندن این متن را ندارید،
مطالعه این متن برای افراد زیر هیجدهسال ممنوع است!}
💠💠💠
بسمالله الرحمن الرحیم
صدای ما را از دوران #پسامهسا میشنوید!
اینجا شبکه سوم سیمای ملی جمهوری اسلامی ایران؛
سریال ویژه ماه مبارک رمضان، #هفت_سر_اژدها؛
از قاب دوربین #ابوالقاسم_طالبی؛
«به امید گوشه چشمی!»…
💠💠💠
چه بخواهیم و چه نخواهیم، ما امروز در دوران #پسامهسا زیست میکنیم...
بخواهیم یا نخواهیم، مرگ #مهسا تأثیرات خود را بر ما و جامعه ما گذاشته است، بر ما، بر مردم، بر سیاستگذاران، بر سیاستمداران، بر سیاستبازان... همه ما آگاهانه یا ناآگاهانه، تحت تأثیر شرایط اجتماعی پس از مرگ او قرار گرفتهایم...
بخواهیم یا نخواهیم باید این حقیقت تلخ را بپذیریم که رسماً سیر تحولات و تطورات جامعه ایران، به دو دوره #پیشامهسا و #پسامهسا تقسیم گشته است...
💠💠💠
مقاومت فرهنگی صداوسیما بر سر حدود حداقلی شرعی و چارچوبهایی که در طول این سالها بهعنوان هنجار درآمده بود، در ماه مبارک رمضان، بدون هیچ اعلام قبلی فرومیریزد!
این چارچوبها، خوب یا بد، سیاست نانوشتهای را برای مخاطب تلویزیون شکل داده بود، سیاستی که روایت رسمی جمهوری اسلامی درباره مرزهای پوشش و حجاب مطلوب و مجاز در جامعه بود؛ سیاستهایی که البته بهواسطه دوگانگی و تعارض با سیاستهای حاکم بر #سینما و بعدتر #شبکه_نمایش_خانگی به چالش کشیده شده و به نمادی از اختلال در حکمرانی فرهنگی و سیاستگذاری رسانهای جمهوری اسلامی بدل شده بودند...
و البته بعدتر هم با جنگل وی.اُ.دی ها یا همان سکوهای پخش فیلم، فراتر از اختلال، به ابتذال کشیده شده بودند و یک کاریکاتور مشمئزکننده و تهوعآور را ترسیم کرده بود...
ادامه دارد...
✍️ #رحیم_آبفروش
@qoqnoos2
هدایت شده از ققنوس
«به کجا چنین شتابان!»
(یادداشتی درباره مجموعه تلویزیونی ویژه ماه رمضان شبکه سه؛ #هفت_سر_اژدها)
قسمت ۲از۲
حال این چارچوبهایی که در طول این سالها بهعنوان هنجار درآمده بود، در ماه رمضان، بدون هیچ اعلام قبلی درهممیشکند! آن هم در سریالی که قرار است هفت سر اژدهای فساد را بزند... آن هم توسط کارگردانی که با #دست_های_خالی امید #یتیم_خانه_ایران بود تا #قلاده_های_طلا را از گردنش درآورد...
هرچند قبلتر هم طالبی در سریال #به_کجا_چنین_شتابان، به نحو بسیار کمرنگتری این قبحزدایی را با نقشآفرینی #نگین_صدق_گویا و آویز ناخنش، به نمایش درآورده بود...
البته همین چندی پیش برادران #اوجنشینم زحمت کشیده بودند با #مستوران جاده را صافتر کرده بودند... و البته قبلترش با #آقازاده و...
و کمی قبلتر هم، به نام حجاب، #کلاه_گشاد_پهلوی بر سر حجاب رفته بود؛ تنها سریال اختصاصی مسأله حجاب که همه مرزهای حجاب و پوشش را در تلویزیون جابهجا کرد...
اما اینبار در امتداد همه گامهای پیشین، نقطه عطفی رقم خورده است؛ این صراحت در عبور از مرزها و قبحشکنی، سابقه نداشته؛ جناب طالبی! به کجا چنین شتابان!
در صفحه ماروپله برنامهسازی، در یک حرکت، با نیش #اژدهای_هفت_سر تلویزیون سقوط میکند به سال ۶۴ و سریال #پاییز_صحرا و مرحوم #جمیله_شیخی با همه حواشی آن روزگار که کار را به نامه امام کشاند و...
💠💠💠
اژدهایی که در طول این سالها همیشه، در پس پرده حضور داشته و هرازگاهی از گوشه و کنار و شکافی سرک میکشید، اینبار جرأت پیدا کرده با هفتسرِ بیقواره ناگاه از پرده برون افتاده...
حرکت خزنده و تدریجی، این سالها به برکت شرایط پیشآمده پس از مرگ #مهسا ناگاه در سراشیبی، شتاب میگیرد و این است که میگویم چه بخواهیم و چه نخواهیم، امروز در دوران #پسامهسا، زندگی میکنیم...
💠💠💠
آرایش غلیظ بازیگران در نقشهای مختلف، نشاندادن تصویر زنان بدحجاب با موهای بیرون از روسری، نمایش کلوزآپ پرسینگ لب و بینی، ناخنهای کاشته و لاکزده بازیگران متعدد، زومکردنهای مکرر دوربین روی ناخنهای کاشته قرمز جگری! آن هم در متن یک سریال بسیار ضعیف و دورازانتظار، با بازیهای سست و ناشیانه و تصنعی و دیالوگهای ناشیانهتر...
عبور از خطقرمزهای شرع و عرف، از سنت تدرج و تدریج خارج شده و به ناگاه شتاب میگیرد...
💠💠💠
خب، به فرض با این توجیه یا رانت که موضوع این مجموعه، مبارزه با فساد است یا کارگردانش #ابوالقاسم_طالبی است یا هر چیز دیگری، اینجا از چارچوبهای خود کوتاه آمدید، بماند که این خودش عین فساد است، اما با چه منطقی در سایر مجموعهها و یا حتی تبلیغات بازرگانی تلویزیون، میخواهید مانع شوید؟! اگر جایز است، همه جا و برای همه جایز است و اگر نیست، هم...؛ باءکم تَجُر، باءی لاتَجُر؟!
شما میخواهید برای انقلاب و شهداء و... فیلم بسازید، دیگری نمیخواهد، فیلم او عاشقانه است، تاریخی است، اجتماعی است یا هر چی...؛ اگر تلویزیون آگاهانه چنین گردشی کرده، حرفی نیست، مردانه بیاید و بگوید که در این سالها اشتباه کرده و از امروز مسیرش را اصلاح کرده و اگر چنین تصمیم و گردش سیاستی رقم نخورده است، آقای #طالبی، آقای #شبکه_سه و هر کس دیگری که در این بین گریبان مسؤولیتش، گیر است، غلط اضافی کردهاند...
✍️ #رحیم_آبفروش
@qoqnoos2
اژدها وارد میشود...
ایشالله امسال سال پیروزی اژدهای ایرانی به عقاب امریکایی باشه...✌🏻✊🏻
سال نوتون جدید❤️
پ ن : حاصل رفت و برگشت یکی دوساعته با هوش مصنوعی
@fanos_graph