3.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰ویژه؛ امروز
📹نماهنگ| اشاره رهبرانقلاب به اعتراف بانوان صاحب مقام غربی به مورد سوءاستفاده قرار گرفتن با زور و... در دوران جوانی
➕راه حل اسلام در این مورد
🆔 @dafqom
💢 تحریف اسلام در فیلم
🖊 علی اصغر سیاحت هویدا
🔻 در معرفی فیلم (پنج مناره درنیویورک) نیز باید گفت که سازندهای این فیلم سعی دارد با نشان دادن واعظی روحانی که در مسجد و در حلقه مریدانش، آمریکا را شیطان بزرگ خطاب میکند، سخن تاریخی بنیانگذار اسلامی ایران را که در کشورهای اسلامی به یک اصل استراتژیک بدل شده را با بنیادگرایی طالبانی مترادف سازد.
🔴 نوع برگزاری مراسم مذهبی در فیلم، به هیچ کدام از مراسم اهل تسنن و تشیع شباهت ندارد و بیشتر به نوعی صوفی گری افراطی شباهت دارد.
🔺بنابراین به دنبال تصویرسازی غلط از اسلام هستند و مسلمان واقعی را فردی معرفی میکنند که کاری به امر جامعه نداشته باشد و ضرورتهای اسلامی مانند حجاب برای همسرش را ضرورت نداند و مسلمانی را فقط به عبادت شخصی محدود کند.
📃 نشریه فرهنگ پویا شماره ۳۰
🆔 @farhang_puya
❌ اسلام هراسی در کتاب (یان آلموند)
✒️ محمد حسین فرجنژاد
🔸 طرح اساسی این کتاب، نگارش «تاریخ اهریمنی» نشان دادن اسلام در جریان اصلی تفکر آلمانی است. همچنین این اثر به اسلام هراسی، دیگرهراسی و شرقهراسی فیلتر شده. اورپائیان، با هدف دشمن تراشی و یکپارچه سازی اورپائیان اشاره دارد.
🔸 با خواندن این کتاب، مخاطب به وضوح متوجه میشود که چرا در کشورهای اروپائی، مردم به راحتی بازیچه دست سیاستمداران صهیونیستی قرار میگیرند و بیداریشان اینقدر طول میکشد.
🔸 «یان آلموند» در این کتاب نشان میدهد که چگونه در جریان اصلی تفکر آلمانی، تاریخ نمایش اهریمنی اسلام، نگارش یافته است و تلاش شده است تا با ساختن فضای رعب آور از غیر اروپائیانِ مسلمان، به یکپارچه سازی و انسجام اروپای ظاهراً عقلانی و ناب برسند.
📝 نشریه فرهنگ پویا شماره ۳۰
🆔 @farhang_puya
❌ حربه دشمن علیه ایران
🖋 محمد ابرقویی
🔶 با توجه به نظر سنجیهای موجود در مطبوعات غربی، به نظر میرسد که این موج ضد اسلامی سه نوع تاثیر در جهان غرب و حتی در میان جوانان کشورهای اسلامی داشته است:
🔸 نوع اول؛ ضدیت سطحی و سریع با اسلام، ایران و تشیع در میان جوانترها و آنانی را که از نظام رسانهای غرب تاثیر میپذیرند.
🔸 نوع دوم؛ ایجاد پرسش و تحقیق و جستوجوی بیشتر مخاطبین رسانههای غربی درباره اسلام و انقلاب اسلامی و مسئولین و نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت.
🔸 نوع سوم؛ ایجاد برائت عمیق از غرب مدرن و شناخت عمیقتر از ماهیت استکباری تمدن منحرف اومانیستی و صهیونیستی در کسانی که متوجه این سیل حملات ناجوانمردانه نسبت به تشیع و ایران بودهاند.
📝 نشریه فرهنگ پویا شماره ۳۰
🆔 @farhang_puya
💢 مرز ما و کفار باید معلوم باشد
🖋 فائزه فلاطونی
بررسی دیدگاه مقام معظم رهبری
🔸 هیچ اعتقادی ندارم که با کفّار باید قطع رابطه کرد؛ مرز شما و کفّار باید معلوم باشد؛ مرز شما و فسّاق، باید معلوم باشد. یک وقت هم لازم است در جایی انسان با همان کسی هم که جمهوری اسلامی را قبول ندارد، تعامل کند؛ مخلوط نشوید.
🔸 یک کشور اگر مرزش مشخص نباشد، هویّت جمعی و وحدت جمعی ندارد. بگذارید مرزها مشخص باشد؛ معلوم باشد شما کجایید، آنها کجا هستند.
✒️ نشریه فرهنگ پویاشماره ۳۶
🆔 @farhang_puya
⚠️ باطل در لباس حق
⁉️گفتوگوی پویا با حجتالسلام والمسلمین دکتر شریفی
❓ معنا و مفهوم فتنه به چه معناست؟
❗️ فتنه به معنای قتل، عذاب الهی، آتش بغی و ستمگری، شرک وگاهی به معنی کافر آمده است. برای هر کدام آیاتی وجود دارد و مصادیق و شواهدی هست. اما از آن معنای فتنه بیشتر در ادبیات سیاسی و اجتماعی اسلام به کار میرود، شاید بشود وجه مشترکی به دست آورد و آن به قول بعضی از محققین اختلال همراه با اضطراب است.
❗️ در ادامه دکتر شریفی توضیح داد: باطل چهره و لباس حق را پوشیده است. با برخی از باطلهای پنهان، حق مشتبه شده است. در این فضای اختلال روحی روانی و فطری رخ میدهد و افراد یک حالت اضطراب دارند، نمیدانند چه سرنوشتی دچار خودشان و جامعه میشود، اصطلاحاً به این فتنه گفته میشود.
📃 نشریه فرهنگ پویا شماره ۱۵
🆔 @farhang_puya
🔴 سخن رئیس جمهور 180 درجه مخالف رهبر جامعه 🔴
⛔️ پیش از انتخاب نخست وزیر، امام (ره) در ۲۹ تیر در دیدار شورای عالی قضایی طی سخنانی دیانت، قاطعیت، انقلابی صددرصد و مکتبی بودن را معیار انتخاب دانستند.
⛔️ با فاصله شش روز از این فرمایش، بنیصدر در مصاحبهای مطبوعاتی اعلام کرد: «مکتبی برای هر دو گروه یک معنا پیدا کرده»! شاید این نخستین پیشآمدی بود که مقابله بنیصدر با امام (ره) را آشکار میساخت.
📃 نشریه فرهنگ پویا شماره 6
🆔 @farhang_puya
💢 وظایف مسئولین از دیدگاه امیرالمومنین
💠 نامه امیرالمومنین علی علیه السلام به مالک اشتر
🔸 و به او فرمان مى دهد تا نفس خود را از پیروى آرزوها باز دارد، و به هنگام سرکشى رامش کند، که: «همانا نفس همواره به بدى وا مى دارد جز آن که خدا رحمت آورد» پس اى مالک بدان من تو را به سوى شهرهایى فرستادم که پیش از تو دولت هاى عادل یا ستمگرى بر آن حکم راندند، و مردم در کارهاى تو چنان مى نگرند که تو در کارهاى حاکمان پیش از خود مى نگرى، و درباره تو آن مى گویند که تو نسبت به زمامداران گذشته مى گویى.
📜 نهج البلاغه، نامه 53، عهد مالک اشتر
#مسئولین
🆔 @farhang_puya