#داستان_شب
روزی کشاورزی متوجّه شد ساعتش را در انبار علوفه گم کرده است.ساعت معمولی بود امّا با خاطره ای از گذشته همراه بود و ارزش عاطفی داشت.
کشاورز در میان علوفه بسیار جستجو کرد اما آنرا نیافت، پس از گروهی از کودکان که در بیرون انبار مشغول بازی بودند ، کمک خواست و وعده داد که هر کسی آن را پیدا کند جایزه ای دریافت می کند .
کودکان به محض این که موضوع جایزه مطرح شد به درون انبار هجوم آوردند و تمامی کپّه های علف و یونجه را گشتند امّا باز هم ساعت پیدا نشد.کودکان از انبار بیرون رفتند و درست موقعی که کشاورز از ادامۀ جستجو نومید شده بود، پسرکی نزد او آمد و از وی خواست به او فرصتی دیگر بدهد.کشاورز نگاهی به او انداخت و با خود اندیشید، "چرا که نه؟ به هر حال، کودکی صادق به نظر میرسد."
پس کشاورز کودک را به تنهایی به درون انبار فرستاد.بعد از اندکی کودک در حالی که ساعت را در دست داشت از انبار علوفه بیرون آمد.
کشاورز از طرفی شادمان شد و از طرف دیگر متحیّر گشت که چگونه کامیابی از آنِ این کودک شد.پس پرسید، "چطور موفّق شدی در حالی که بقیه کودکان ناکام ماندند؟"
پسرک پاسخ داد، "من کار زیادی نکردم؛ روی زمین نشستم و در سکوت کامل گوش دادم تا صدای تیک تاک ساعت را شنیدم و در همان جهت حرکت کردم و آن را یافتم."
#در_محضر_نور
🍃صلی الله علیک یا رسول الله یا محمد بن عبدالله
🌾السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
✦❁🌸❁✦•··•🎊•··•✦❁🌼❁✦
🔘 روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲
۸ شوال المکرم ۱۴۴۴
را با تلاوت آیات نورانی صفحه ۲۸۱ کلام الله مجید آغاز می کنیم.
🌹یا رب العالمین🌹
Page281.mp3
652.5K
#در_محضر_نور
🌷پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی (ص) می فرمایند:
اِنَّ البَيتَ اِذا كَثُرَ فيهِ تِلاوَةُ القُرآنِ كَثُرَ خَيرُهُ وَ اتَّسَعَ اَهلُهُ وَ اَضاءَ لاَهلِ السَّماءِ كَما تُضى ءُ نُجومُ السَّماءِ لاَهلِ الدُّنيا؛
خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده شود و براى آسمانيان بدرخشد چنان كه ستارگان آسمان براى زمينيان مى درخشند.
كافى(ط-الاسلامیه) ج۲ ص ۶۱۰
🔹قرائت صفحه ۲۸۱ قرآن کریم
خداوندا ...!
تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم
مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را ..
مبادا گم کنم اهداف زیبا را ..
مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت
خدایا🍃🌼
میدانیم صدای آرزوهایمان
فلک را پُر کرده 🍃🌼
اما دستت مملو از معجزه است
کوچکترین معجزه ات
بزرگترین آرزوی ماست🍃🌼
پس برآورده ساز
حاجاتمان را ....🍃🌼
خدایا !
امروز
آغازی باشد برای
شکر بیکران از نعمت های الهی 🙏
الهی !
قلبمان جایگاه مهربانی و عشق و محبت باشد🙏
پروردگارا !
زندگیمان سر شار از آرامش
روحمان غرق از محبت
الهی باشد🙏
خداوندا !
تن تک تک عزیزانمان
درسلامت کامل باشند
"الهی آمیـــن " 🙏
🔰در روز هشتم شوّال سال ۱۳۴۴ هجری قمری ( ۹۹ سال قبل ) قبور ائمه بقيع عليهم السّلام به دست وهّابيون تخريب شد ، و أشياء نفيس و با ارزش آن قبور مطهّر به يغما برده شد.
🔻وهّابيون اضافه بر قبور مطهّر ائمه معصومين عليهم السّلام ، ديگر قبور بقیع را هم تخريب نمودند
1⃣قبر منسوب به فاطمه زهراء سلام الله عليها.
2⃣قبر مطهّر فاطمه بنت أسد ، مادر أمير المؤمنين عليهما السّلام.
3⃣و4⃣قبر مطهّر حضرت عبدالله و حضرت آمنه پدر و مادر گرامی پیامبر خدا صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّم.
5⃣قبر مطهّر حضرت أمّ البنين سلام الله عليها.
6⃣قبر إبراهيم ، فرزند پيامبر صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّم.
7⃣قبر إسماعيل فرزند حضرت صادق عليه السّلام.
8⃣قبر دختران پيامبر صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّم.
9⃣قبر حليمه سعديه ، مُرضِعه پيامبر صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّم.
🔟قبر حضرت حمزه عليه السّلام و قبور شهداى أحُد.
و قبور شهداى زمان پيامبر صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّم.
👈وهابيّون در سال ۱۳۴۳ هجری قمری در مكّه ، گنبد و بارگاه قبور حضرت عبدالمطلب ، أبو طالب ، امّ المؤمنين خديجه کبری ، و زادگاه پيامبر صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّم و فاطمه زهراء سلام الله عليها را با خاك يكسان كردند.
در جدّه نيز قبر حوا و ديگر قبور را تخريب كردند.
در مدينه گنبد منّور نبوى را به توپ بستند ولى از ترس مسلمانان قبر شريف را تخريب نكردند.
#مطلب_وارده
( هوالحسیب)
(سخنی با ارزیابان محترم از طرف جمعی از همکاران باسابقه):
اگر شمادرکسوت شریف معلمی هستید پس به بسیاری از نواقص ومحدودیتهای موجود برای بارگزاری واقفید و اگر نه ، پس وای به حال ما که با وجود زیاد بودنمون( به فرمایش مسئولین) فرد لایقی از بین خودمون برای ارزیابیمون پیدا نشده به هرحال لازم به یادآوری هست که در نظر داشته باشید چون اولین باره که رتبه بندی داره اجرا میشه خیلی از نواقص قدم به قدم رفع خواهد شد توی همین مدت محدود انواع فرمها ونحوه بارگزاری صحیح براساس امتیاز بالا وراههای شرعی وغیر شرعی اخذ امتیازِ بیشتر توی گروههادست به دست میشه ویک معلم کم سابقه الان میدونه اگه امتیازش کم شده یا به انصاف داده نشده ( شاید هم بدلیل عدم توجیه مسئولین برای بارگزاری صحیح مدارک) پس فرصت جبران در سالهای آتی وجودداره چراکه مسئولین محترم تازه بفکر افتادن که راه صحیح بارگزاری با امتیاز بالا و... رو در گروهها نشر بدن واگر هم خودش نخواد ویا نتونه ، راهیِ بازار بشه وبا صرف اندک هزینه انواعشو تهیه کنه و حیفِ بچه های ما که زیر دست چنین معلمانی تربیت خواهند شد.
اما برای امثال من ،(نیروهای باسابقه۳۰ سال وبالاترکه دیگه فرصت ارائه مدرک نداریم ) که باسمت های مختلف در طی دوره خدمت فقط باعشق وعلاقه تونستیم انواع مدارک از جمله اقدام پژوهی، شرکت در کمیته های مختلف، ساخت انواع وسایل کمک آموزشی، فعالیت باجان ودل در بسیح وفعالیتهای گروهی دیگر ووو....تهیه کنیم اما چون نسبت به بارگزاری صحیح توجیه نشده بودیم الان رتبه اخذشده بجای ایجاد آرامش ورفع خستگی ،موجب کدورت ودل آزردگی شده واز طرفی حتی اجازه اعتراض در همه قسمتها هم داده نشده تا لااقل با بارگزاری مجدد جبران بشه در مجموع بهترین راه ارزیابی ورتبه بندی برای مرحله اول :
《 سنوات》 بوده و《نظر مسئول مافوق هرفرد》وبس...
وسپس برای مراحل بعد با آموزش وروشنگری گروههایی که هنوز در خدمت آموزش و پرورش خواهند بود اخذ وبارگزاری مدارک رو اجرایی می کردند.
توجه داشته باشید تعداد زیادی از چرخه این سازمان در شرایطی خارج می شوند که حقشون ضایع شده ودِین به گردن ارزیابانی هست که رتبه ما رو تعیین کرده اند در حالی که نتوانسته اند شناخت کاملی از عملکرد مان داشته باشه.
✍ ااگرامتیاز مربوط به شایستگی های عمومی ( خوداظهاری وبدون مستندات /حاوی ۵۱ سوال وکاملا" مرتبط با آیتم های ارزشیابی سالانه وبیشترین امتیاز )
🔹دربخش شایستگی های تخصصی /۱۲۰ امتیاز مربوط به خوداظهاری ونظرمدیر
🔹دربخش شایستگی های حرفه ای /۱۲۰امتیازمربوط به خودآظهاری ونظرمدیر
ملاحظه می فرمایید بیش از ۵۰درصد امتیاز ها نطرمدیران وهییت ممیزه ای هست که هرطوردلشان خواسته ، سلیقه ای اجراکرده اند:
سفارشی ها؛ روابطی ها؛ تسویه حساب های شخصی برخی از مدیران نالایق وبی تجربه ی مدارس /تخصیص سهمیه به لحاظ آمارهای سفارشی( به منظور مدیریت کمبود اعتبار بودجه و...) دودش به چشم معلمانی رفته که واقعا" معلم بودند.
✍✍✍درخواست عده ی کثیری از فرهنگیان این است:
🔹ابعادی که باعث شده مدیران وارزیابان وهیئت ممیزه بتوانند باتغییرآنها بعضی از افرادرا براحتی شامل رتبه های ۳ و۴و۵ کنند حذف شود.
🔹قبل از شروع فرایندرتبه بندی امتیاز های مربوط به ابعاد وآیتم ها اطلاع رسانی نشده بود؟
🔹 به فعالیت های اصلی توجه نشده ، بلکه بخش بالایی از امتیاز مربوط دربخش شایستگی های حرفه ای به مشارکت های خارج ازسبستمی متمرکز شده؟ درحالیکه هدف از رتبه بندی اهمیت دادن به جایگاه معلم درحوزه ی تعلیم وتربیت /پژوهش وخلاقیت ونوآوری وافزایش مهارت ها و...بوده است؟!!!
باتکرار این موارد ومعایبی که بارها وبارها درمورد آنها نوشته وپرداخته شده امیدواریم حقوق پایمال شده ی معلمان فعال وواقعی احیاء شود.
صدای فرهنگیان/برسد به دست سرپرست محترم وزارت آموزش وپرورش جناب صحرایی
9.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️همه ماجرای تخریب قبور ائمه به دست فرزندان شیطان
هشتم شوال🥀
سالروزتخریب قبورائمه تسلیت_باد🥀
#قاب_شهید
#با_ملکوتیان
🌺🌾🌷..🌟..🌷🌾🌺
کجایید ای شهیدان خدایی
بلاجویان دشت کربلایی
کجایید ای سبک روحان عاشق
پرندهتر ز مرغان هوایی
🌺🌾🌷..🌟..🌷🌾🌺
🔷 شهید علی اصغر گل محمدی
🔸متولد: ۱۳۵۰ قم
🔷تاریخ شهادت: ۹ اردیبهشت ۱۳۶۶
🌱مزار این شهید بزرگوار در گلزار شهدای علی بن جعفر علیه السلام است.
🌷شادی ارواح طیبه ی شهدا صلوات 🌷
✦❁🌸❁✦•··•🎊•··•✦❁🌼❁✦
🆔 @farhanghian_online