14.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۷ مهر ۱۴۰۱
۸ مهر ۱۴۰۱
۸ مهر ۱۴۰۱
≼ السلامعلیکیااباصالحالمهدی ≽
امام زمانم!
هر کجا هستید
با هزاران عشق و ارادت سلام
✦السّلامُ عَلَیْڪَ یا صاحِبَ الزَّمانِ عج
✦اَلسَّلامُ عَلَیْڪَ یا خَلیفَةَ الرَّحْمانِ ،
✦اَلسَّلامُ عَلَیْڪَ یا شَریڪَ الْقُرْآنِ ،
✦اَلسَّلامُ عَلَیْڪَ یا إِمامَ الْإِنْسِ وَالْجانِّ
✨سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان صلوات✨
🌷الّلهُمَّ صَلِّ عَلَے مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ🌷
۸ مهر ۱۴۰۱
#در_محضر_نور
🌷السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین و علی الارواح التی حلت بفنائک
🌱السلام علیک یا ابا صالح المهدی
✦❁🌸❁✦•··•🎊•··•✦❁🌼❁✦
🔘 روز جمعه ۸ مهر ماه ۱۴۰۱
سوم ربیع الاول ۱۴۴۴
را با تلاوت آیات نورانی صفحه ۷۴ کلام الله مجید آغاز می کنیم.
🌹اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌹
۸ مهر ۱۴۰۱
۸ مهر ۱۴۰۱
#قاب_شهید
#با_ملکوتیان
🌹شهید سید محمد صادق نعمتی
🌱متولد: ۱۳۴۰ تهران
🌹تاریخ شهادت: ۸ مهر ۱۳۶۰/ عملیات ثامن الائمه علیه السلام
🌹مزار این شهید بزرگوار در گلزار شهدای علی بن جعفر علیه السلام می باشد.
🌷شادی ارواح طیبه شهدا ۳ صلوات🌷
۸ مهر ۱۴۰۱
🌱💥🌱تبریک و شادباش به همکاران ارجمند
#متولدین ۸ مهر
🌷 پیروز و تندرست باشید 🌷
۸ مهر ۱۴۰۱
۸ مهر ۱۴۰۱
#داستانک
در دبیرستانی در شیراز که آقای دکتر "مهدی حمیدی" دبیر ادبیات آن بود ثبت نام کرده بودم.
اولین انشاء را با این مضمون دادند: دیوان حافظ بهتر است یا مولوی؟
برداشتم نوشتم: من یک بچه قشقایی از عشایر هستم.
بهتر است از بنده بپرسید: میش چند ماهه می زاید؟ اسب بیشتر بار می برد یا خر؟ تا برای من کاملا روشن باشد ... و تقریبا شرح مفصلی از حیوانات که جزء لاینفک زندگی عشایر بود، ارائه دادم و قلم فرسایی کردم و در پایان نوشتم:
من دیوان حافظ و مولوی را بیشتر در ویترین کتاب فروشی ها دیده ام. چگونه می توانم راجع به فرق و برتری این با آن انشاء بنویسم؟؟؟!!!
وقتی شروع به خواندن انشا کردم، خنده بچه ها گوش فلک را پر کرد؛ ولی آقای حمیدی فکورانه به آن گوش کرد و به من نمره بیست داد.
در کمال تعجب و ناباوری گفت: اتفاقا این جوان، نویسنده بزرگی خواهد شد...
🔸استاد محمد بهمن بیگی؛
پایه گذار آموزش عشایر ایران
نویسنده کتاب ایل من بخارای من
برنده جوایز یونسکو.
یک تکه کوتاه از کتاب استاد:
"در ایل ما گوسفندان را داغی روی صورت یا گوش شان می گذاشتند
تا اگر گم شدند یا دزدیده شدند بتوان ردی از آنها گرفت
نشانی از آهن داغ که پشم و پوست و گوشت را می سوزاند
و ضجه گوسفند بیچاره را به فلک می رساند و آن نشان تا همیشه خدا پیدا بود
کاش همین داغ را روی دزدها می گذاشتند تا میان آدمها گم نمی شدند!!!
و گرنه گوسفند بیچاره هیچ گناهی نداشت
ما از ترس آدمها گوسفندان را داغ می کردیم..."
۸ مهر ۱۴۰۱
۸ مهر ۱۴۰۱
✍ انواع تنبیهات قابل اعمال دانش آموزان در مدارس، به شرح زیر است:
➊تذکر و اخطار شفاهی به طور خصوصی.
➋تذکر و اخطار شفاهی در حضور دانش آموزان کلاس مربوط.
➌تغییر کلاس، در صورت وجود کلاسهای متعدد در یک پایه با اطلاع ولی دانش آموز.
➍اخطار کتبی و اطلاع به ولی دانش آموز.
➎اخراج موقت از مدرسه با اطلاع قبلی ولی دانش آموز، حداکثر برای مدت سه روز.
➏انتقال به مدرسه دیگر.
🔺اعمال تنبیه مندرج در بندهای ۱ و ۲ بر عهدهی معلم و مربی مربوط، بند ۳ بر عهدهی مدیر، بندهای ۴ و ۵ پس از موافقت شورای مدرسه بر عهدهی مدیر است و در مورد بند ۶ علاوه بر تأیید شورای مدرسه، اخذ موافقت اداره آموزش و پرورش نیز ضروری است.
♻️
۸ مهر ۱۴۰۱