📌 اطلاعیه معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور در خصوص ممنوعیت استفاده از پیام رسانهای خارجی🔻
⭕️ باتوجه به مصوبات شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی درخصوص ساماندهی پیام رسان های اجتماعی، شهروندان گرامی می توانند مراکز آموزشی را که به جای استفاده از پیامرسانهای ایرانی، از طریق شبکه های اجتماعی خارجی اقدام به ارائه آموزش از راه دور، اعلام تکالیف درسی و یا هرگونه ارتباط با دانش آموزان یا اولیاء می نمایند را با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور به نشانی ذیل گزارش داده تا از طرق مربوطه پیگیرد قانونی صورت پذیرد.
📎https://internet.ir/shekayat/payamresan
🔹 تاکید می شود هر گونه اجبار مردم به عضویت در پیام رسانهای بیگانه فاقد وجاهت قانونی است و با خاطیان برخورد خواهد شد.
📎https://internet.ir/shekayat/payamresan
🆔 @Dr_Javidnia
✅ نظر رهبر انقلاب در رابطه با ارتباط بچه ها با فضای مجازی به بهانه شبکه شاد
💎 امام خامنه ای: در باب آموزش مجازی، یک نکتهی دیگر هم وجود دارد و آن، زیانهایی است که احتمالاً در آموزش مجازی وجود دارد. حالا این شبکهی شاد که به وجود آمده، بسیار چیز خوبی است منتها بایست مراقبت کنید تا این موجب این نشود که جوانها وارد فضای بی بند و بار و رهای اینترنت بشوند و سرشان گرم بشود به یک چیزهای دیگری که هم از لحاظ اخلاقی، هم از لحاظ اعتقادی خطرهای بزرگی برای اینها دارد؛ این را باید کاملاً مراقبت بکنید، یعنی پیشبینی کنید. البتّه دیروز پریروز در زمینهی فکری که آموزش و پرورش در این زمینه کرده، به من یک گزارشی دادند، منتها باید کار کنید در این زمینه؛ یعنی کاری است که نمیشود رها کرد این را؛ چون بحث بهاصطلاح اُنس بچّهها با فضای مجازی، محسّناتی دارد، عیوبی هم دارد. یکی از عیوبش این است که گفتم؛ یکی از عیوبش منزوی شدن بچّهها در خانه است؛ وقتی که با این تبلت و مانند اینها آشنا شدند، میروند سرگرم آن کار میشوند و از محیط خانه و خانواده در واقع بتدریج دور میشوند. باید به اینها توجّه کنید و مراقبت کنید.
بیانات رهبری در ارتباط تصویری با رؤسا و مدیران آموزش و پرورش99/06/11
❓چرا کربلا شد؟
۶- بخش ششم - بخش آخر
امام سجّاد علیهالسلام در پاسخ به این پرسش مهم، جامعهی عصر خود را به ۶طبقه تقسیم کردند؛
طبقه ششم: بره
🐑 مؤمنین در جامعه را به بره تشبیه کرده و فرمودند:
مؤمنین، همچون بره از مخنث بودن خوکها ضربه میخورند و توسط چهار طبقهی اول دریده میشوند.
🚩 و چه بسا مانند امام حسین (ع) و یارانش، توسط این پنج طبقه به شهادت میرسند.
📚 خصال صدوق - جلد۲ - صفحه۳۷۸
▫️ طراح: @hadisgraph
🔸 #جامعه_شناسی_امام_سجاد
📝 بخوانیم |
🌷 متن کامل سخنرانی امام خامنهای در اجلاس سالیانه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش:
👉 farsi.khamenei.ir/speech-content?id=46388
▫️ ۹۹/۶/۱۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیست ثانیه ای با خندهها و شوخیهای سردار...
+ ببخشید شخصیت مهمی رو پامه!
- ماشالله! فقط سفیدارو بغل میکنید دیگه حاجآقا؟
+ سیاهارم بغل میکنیم بفرما!
#حاج_قاسم
🔴سند 2030 و ادعای گزارش غلط به رهبری!!
✏️سید محمد حسینی
🔹نظام سلطه با دست اندازی به نظامهای آموزشی و تربیتی کشورهای مختلف، سعی در تسلط فرهنگی بر کشورها دارد.
سازمان علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو)، مهمترین مرجع اجرای طرحهای علمی و فرهنگی در دنیاست. و نظام سلطه با ابزار یونسکو، سعی در اِعمال برنامه های خود و تحمیل آن به دیگر کشورهاست.
🔹20 آذر 95 رونمایی از سند ملی آموزش 2030 با حضور محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، فخرالدین احمدی دانشآشتیانی وزیر آموزش و پرورش، شهیندخت مولاوردی معاون رئیسجمهوری در امور زنان و خانواده برگزار شد.
🔹 دلایل مخالفت با سند و برخی اهداف انحرافی سند 2030 :
1) تخریب فرهنگ اسلامی
2) تساوی جنسیتی و حذف موانع جنسیتی
3) آموزش حقوق بشر غربی
4) آموزش شهروندی جهانی، بر اساس هنجارهای غربی
5) حذف فرهنگ ایثار و شهادت به بهانه «دور نگه داشتن مدارس از خشونت»
6) تغییر سبک زندگی اسلامی- ایرانی به سمت زندگی و مدل غربی،
7)قبح زدایی و عادی جلوه دادن روابط دختر و پسر و به تبع آن زن و مرد، بدون در نظر گرفتن اصول اخلاقی و دینی
8) برابری زن و مرد در آموزش: علیرغم اینکه این مسئله در فرهنگ و اسناد و برنامههای آموزشی ایران وجود دارد، اما در سند 2030 به مواردی مانند تغییر کتب درسی با حذف نقشهای مادری، همسری و مشابه نشان دادن زن و مرد در تمام عرصهها اشاره شده است.
9) نفوذ افکار و جریانهای غیر دینی در آموزش کشور
10) نظارت و دخالت خارجی
🔹نکته بسیار مهم این است که در سند 2030 رسیدن به برابری جنسیتی و آزادی جنسی مدنظراست؛ در حالی که سیاستها و برنامهها و قوانین اسلامی کشور، این نیست و در دستورات اسلامی بر عدالت جنسیتی تأکید شده است نه برابری جنسیتی؛ ضمن اینکه باید از تعجیل و شتاب زدگی متولیان تعلیم و تربیت در امضای این سند گلایهمندی وجود دارد؛ چرا که در اصل 77 قانون اساسی آمده است: «عهدنامهها، مقاولهنامهها، قراردادها و موافقتنامههای بینالمللی باید به تصویب مجلس برسد، حال سؤال این است که آیا این برنامه در مجرای قانونی مجلس قرار گرفته است.
🔹رهبری معظم بارها به مسئولین ذیربط تذکر دادند از جمله:
ایشان به موضوع پذیرش سند 2030 سازمان ملل و یونسکو از جانب دولت اشاره کردند و با انتقاد شدید از این موضوع گفتند: این سند و امثال آن، مواردی نیستند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم آنها شود، و امضای این سند و اجرای بی سر و صدای آن، قطعاً مجاز نیست و به دستگاههای مسئول نیز اعلام شده است.ایشان با تأکید بر اینکه اصل این کار غلط است، خاطرنشان کردند: اگر چنانچه با اصل کار نمیتوانید مخالفت کنید، صراحتاً اعلام کنید که جمهوری اسلامی ایران در زمینه آموزش و پرورش، دارای اسناد بالادستی است و احتیاجی به این سند ندارد.رهبر انقلاب با گلایه از شورای عالی انقلاب فرهنگی گفتند: این شورا باید مراقبت میکرد و نباید اجازه میداد که کار تا جایی پیش برود که اکنون ما مجبور به جلوگیری از آن شویم.
🔹استیصال و کوتاهی در انجام وظیفه از طرف مسئولین دولت حاکم، کار را بجایی رساند که رهبری معظم، علیرغم تذکرات شدید الحن به عوامل دولت روحانی ، روز گذشته نیز در سخنرانی که با روئسای آموزش و پرورش داشتند در خصوص اجرای سند 2030 مجددا و برای چندمین بار هشدار دادند!
🔸با این همه نگرانی که پی در پی از جانب رهبری معظم در سخنرانی ها اعلام شد ،آقای روحانی اما، اعلام کرده بودند که در خصوص 2030،برخی، گزارش غلط به رهبری دادند!! و اشاره کردند که هرگز از اجرای 2030 نخواهد گذشت!
🔺 سوال اینجاست که چرا دشمن همچنان بر تسلط بر دو حوزه در کشور یعنی حوزه آموزشی و فصای مجازی(اینترنت) از راه های مختلف تاکید دارد
#نفوذ
#سند_۲۰۳۰
🔔 شمارهی جدید نشریهی #خط_حزبالله منتشر شد:
♨️ #سخن_هفته | ۴ سال #هشدار رهبر انقلاب مبنی بر توقف ۲۰۳۰#؛ بار دیگر #مخاطب_بایدها
🔶 #اطلاعنگاشت | بررسی فرازهایی از #مبارزه_سیاسی امام سجاد بعد از #واقعه_کربلا در بیانات رهبر انقلاب؛ زندگی محال برای دیگران
🔹 #برش_دیدار | #دولت_امارات به ملتهای مسلمان #خیانت کرد
🔻#شعر_عاشورایی | اولین #درس دبستان حسین بن علی(ع)
🔰 #اصول_عدالتخواهی | #مدارس_دولتی باید #اعتماد_مردم را جلب کنند
@Khattehezbollah