eitaa logo
فرهنگی فیروزآباد
70 دنبال‌کننده
14.8هزار عکس
8.5هزار ویدیو
753 فایل
نقل مطالب از دیگران به هیچ وجه به منزله تایید یا اطلاع از تمام افکار و وابستگی های احتمالی اشخاص نیست.
مشاهده در ایتا
دانلود
❓چرا کربلا شد؟ ۶- بخش ششم - بخش آخر امام سجّاد علیه‌السلام در پاسخ به این پرسش مهم، جامعه‌ی عصر خود را به ۶طبقه تقسیم کردند؛ طبقه ششم: بره 🐑 مؤمنین در جامعه را به بره تشبیه کرده و فرمودند: مؤمنین‌، همچون بره از مخنث بودن خوک‌ها ضربه می‌خورند و توسط چهار طبقه‌ی اول دریده می‌شوند. 🚩 و چه بسا مانند امام حسین (ع) و یارانش، توسط این پنج طبقه به شهادت می‌رسند. 📚 خصال صدوق - جلد۲ - صفحه۳۷۸ ▫️ طراح: @hadisgraph 🔸
📝 بخوانیم | 🌷 متن کامل سخنرانی امام خامنه‌ای در اجلاس سالیانه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش: 👉 farsi.khamenei.ir/speech-content?id=46388 ▫️ ۹۹/۶/۱۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیست ثانیه ای با خنده‌ها و شوخی‌های سردار... + ببخشید شخصیت مهمی رو پامه! - ماشالله! فقط سفیدارو بغل میکنید دیگه حاج‌آقا؟ + سیاهارم بغل میکنیم بفرما!
🔴سند 2030 و ادعای گزارش غلط به رهبری!! ✏️سید محمد حسینی 🔹نظام سلطه با دست اندازی به نظام‌های آموزشی و تربیتی کشورهای مختلف، سعی در تسلط فرهنگی بر کشورها دارد. سازمان علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو)، مهم‌ترین مرجع اجرای طرح‌های علمی و فرهنگی در دنیاست. و نظام سلطه با ابزار یونسکو، سعی در اِعمال برنامه های خود و تحمیل آن به دیگر کشورهاست. 🔹20 آذر 95 رونمایی از سند ملی آموزش 2030 با حضور محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، فخرالدین احمدی‌ دانش‌‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار شد. 🔹 دلایل مخالفت با سند و برخی اهداف انحرافی سند 2030 : 1) تخریب فرهنگ اسلامی 2) تساوی جنسیتی و حذف موانع جنسیتی 3) آموزش حقوق بشر غربی 4) آموزش شهروندی جهانی، بر اساس هنجارهای غربی 5) حذف فرهنگ ایثار و شهادت به بهانه «دور نگه داشتن مدارس از خشونت» 6) تغییر سبک زندگی اسلامی- ایرانی به سمت زندگی و مدل غربی، 7)قبح زدایی و عادی جلوه دادن روابط دختر و پسر و به تبع آن زن و مرد، بدون در نظر گرفتن اصول اخلاقی و دینی 8) برابری زن و مرد در آموزش: علی‌رغم اینکه این مسئله در فرهنگ و اسناد و برنامه‌های آموزشی ایران وجود دارد، اما در سند 2030 به مواردی مانند تغییر کتب درسی با حذف نقش‌های مادری، همسری و مشابه نشان دادن زن و مرد در تمام عرصه‌ها اشاره شده است. 9) نفوذ افکار و جریان‌های غیر دینی در آموزش کشور 10) نظارت و دخالت خارجی 🔹نکته بسیار مهم این است که در سند 2030 رسیدن به برابری جنسیتی و آزادی جنسی مدنظراست؛ در حالی که سیاست‌ها و برنامه‌ها و قوانین اسلامی کشور، این نیست و در دستورات اسلامی بر عدالت جنسیتی تأکید شده است نه برابری جنسیتی؛ ضمن اینکه باید از تعجیل و شتاب زدگی متولیان تعلیم و تربیت در امضای این سند گلایه‌مندی وجود دارد؛ چرا که در اصل 77 قانون اساسی آمده است: «عهدنامه‌ها، مقاوله‌نامه‌ها، قراردادها و موافقت‌نامه‌های بین‌المللی باید به تصویب مجلس برسد، حال سؤال این است که آیا این برنامه در مجرای قانونی مجلس قرار گرفته است. 🔹رهبری معظم بارها به مسئولین ذیربط تذکر دادند از جمله: ایشان به موضوع پذیرش سند 2030 سازمان ملل و یونسکو از جانب دولت اشاره کردند و با انتقاد شدید از این موضوع گفتند: این سند و امثال آن، مواردی نیستند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم آنها شود، و امضای این سند و اجرای بی سر و صدای آن، قطعاً مجاز نیست و به دستگاه‌های مسئول نیز اعلام شده است.ایشان با تأکید بر اینکه اصل این کار غلط است، خاطرنشان کردند: اگر چنانچه با اصل کار نمی‌توانید مخالفت کنید، صراحتاً اعلام کنید که جمهوری اسلامی ایران در زمینه آموزش و پرورش، دارای اسناد بالادستی است و احتیاجی به این سند ندارد.رهبر انقلاب با گلایه از شورای عالی انقلاب فرهنگی گفتند: این شورا باید مراقبت می‌کرد و نباید اجازه می‌داد که کار تا جایی پیش برود که اکنون ما مجبور به جلوگیری از آن شویم. 🔹استیصال و کوتاهی در انجام وظیفه از طرف مسئولین دولت حاکم، کار را بجایی رساند که رهبری معظم، علیرغم تذکرات شدید الحن به عوامل دولت روحانی ، روز گذشته نیز در سخنرانی که با روئسای آموزش و پرورش داشتند در خصوص اجرای سند 2030 مجددا و برای چندمین بار هشدار دادند! 🔸با این همه نگرانی که پی در پی از جانب رهبری معظم در سخنرانی ها اعلام شد ،آقای روحانی اما، اعلام کرده بودند که در خصوص 2030،برخی، گزارش غلط به رهبری دادند!! و اشاره کردند که هرگز از اجرای 2030 نخواهد گذشت! 🔺 سوال اینجاست که چرا دشمن همچنان بر تسلط بر دو حوزه در کشور یعنی حوزه آموزشی و فصای مجازی(اینترنت) از راه های مختلف تاکید دارد ۲۰۳۰
🔔 شماره‌ی جدید نشریه‌ی منتشر شد: ♨️ | ۴ سال رهبر انقلاب مبنی بر توقف ۲۰۳۰#؛ بار دیگر 🔶 | بررسی فرازهایی از امام سجاد بعد از در بیانات رهبر انقلاب؛ زندگی محال برای دیگران 🔹 | به ملت‌های مسلمان کرد 🔻 | اولین دبستان حسین بن علی(ع) 🔰 | باید را جلب کنند @Khattehezbollah
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸«آموزش‌و‌پرورش» و «علوم انسانی»؛ دو هدف استعمار نو🔸 استعمار به دو روش و صورت است: یک. استعمار کهنه و قدیمی؛ در این نوع از استعمار، کشوری که استعمارگر است، کشوری دیگر را فقیر، عقب‌مانده، ضعیف و ناتوان نگه می‌دارد تا فقر و جهل و بیماری بر آن مسلط باشد. این استعمار آشکار و کهنه است. دوم. استعمار نو؛ یعنی اینکه استعمارگر، کشوری را آباد کند، وضعیت بهداشت آن را بهبود بخشد، و فقر و بی‌سوادی را از چهرۀ آن برچیند؛ اما این کشور سالم، قوی و ثروتمند در جهت منافع استعمارگر مصرف شود؛ یعنی بهداشت، ثروت، سواد و معلوماتش در خدمت استعمارگر قرار گیرد. این دو شیوۀ استعمار با هم متفاوت‌اند. شیوۀ اول، استعماری اجباری و تحمیلی است. در این شیوه، کشوری را فقیر، بی‌سواد، ناتوان و دور از بهداشت نگه می‌دارند تا بتوانند بر آن تسلط پیدا کنند. شیوۀ دوم، استعماری به‌ظاهر غیراجباری و غیرتحمیلی است. در این شیوه، کشوری را درعین باسوادی، استعمار می‌کنند، و درعین خوب بودنِ وضع بهداشت، در چنگ می‌گیرند، و درعین قدرت نظامی و ثروت، آلت دست نگه می‌دارند. نوع دوم، استعمار پیچیده‌تری است. در این شیوه، برنامۀ استعمارگر کار کردن روی ، روی و روی است؛ چشم او به دانشگاه‌هاست. اگر استعمارگر بتواند در کشوری علوم انسانی دانشگاه‌ها را در چنگ داشته باشد، آن کشور بی‌زحمت در چنگ اوست؛ یعنی چنین کشوری خرج استعمار خودش را هم خودش می‌پردازد، و هزینۀ استعمار را خودش به عهده می‌گیرد! حتی وسیله‌ای می‌شود برای اینکه استعمار‌گران بتوانند کشورهای دیگر را نیز استعمار کنند. @haerishirazi
🔻برای اولین‌بار منتشر شد 🚨نامه جانکاه حاج قاسم خطاب به یارهمیشگی خود شهید پورجعفری: قول می‌دهم که اگر رفتم و آبرو داشتم، بدون تو وارد بهشت نشوم 🔹بیست سال اخیر، پیوسته مراقبت کردی که تمام وقت من صرف اسلام و جهاد شود و اجازه ندادی وقت من بیهوده هدر رود. 🔹 خدا می‌داند با هریک از آنها که از دست داده‌ام چه بر من گذشت؛ همیشه نگران بودم تو را هم از دست بدهم. 🔹من همه عزیزانم را از دست داده ام و عزادار ابدی آنها هستم، لحظه ای نمی توانم بدون آنها شاد باشم. هر وقت خواستم زندگی کنم، یک صف طولانی از دوستان شهیدم که همراهم بودند، مثل پروانه دورم چرخیدند و جلو چشمم هستند. 🔹 حسین عزیزم! اجازه نده روزمرگی روزانه و دنیا یاد دوستان شهیدت را از یادت ببرد. یاد حسین اسدی، یاد حسین نصرالهی، یاد احمد سلیمانی، یاد حسین بادپا، یاد که را بگویم و چند نفر را بجویم؟ چرا که فراموشی آنها حتما فراموشی خداوند سبحان، است. ⬅️ متن کامل این نامه به شرح زیر است: 🌐 Rajanews.com/node/339079