eitaa logo
فرهنگی حوزه صالحیه
256 دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
1هزار ویدیو
213 فایل
واقع قضیّه این است كه كارزار فرهنگی از كارزار نظامی اگر مهم‌تر نباشد و اگر خطرناك‌تر نباشد، كمتر نیست؛ این را بدانید؛ واقعاً یك میدان كارزار است اینجا. ۹۲/۹/۱۹ ___________________________ کانال "جهاد سیاسی": @siyasi_salehiye
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از فرهنگی حوزه صالحیه
🏴فرمانده عشاق دل آگاه حسین است بیراهه مرو، ساده ترین راه حسین است 🏴از مردم گمراه جهان راه مجویید نزدیک ترین راه به الله حسین است 🦋🦋🦋🦋🦋🦋 🖊 معاونت فرهنگی مدرسه علمیه صالحیه به مناسبت ایام محرم الحرام 1444 برگزار می‌نماید؛ 📜 با موضوع:
"محیای حسینی،
  الگوی خانواده مهدوی"
🎤سخنران: سرکار خانم رنگرز 🕕هر روز ساعت 18 📲 بارگذاری در کانال فرهنگی مدرسه علمیه صالحیه به آدرس @farhangi_salehiye
۲۰۲۲-۰۸-۰۷_۱۵'۲۸'۲۰'.mp3
6.97M
9️⃣ "محیای حسینی، الگوی خانواده مهدوی" 🎤 سرکار خانم رنگرز @farhangi_salehiye
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
◾️اینجا فلسطین است؛ جایی که کودکان بی گناه توسط یزیدیان صهیونیست، نه به اسیری، بلکه مرگ را در آغوش می‌کشند.◾️ 📣📣تجمع محکومیت جنایات اسرائیل در تهران برگزار می شود. 🔹زمان: عصر سه شنبه 18 مرداد ماه، مقارن با ۱۱ محرم، ساعت ۱۷/۳۰ ، 🔹مکان: میدان فلسطین https://eitaa.com/joinchat/3728801837C49d47ebf93
هدایت شده از بیداری ملت
✳ مراقبه‌ی بعد از عاشورا 🔻 برای انسانی که به رسیده است، بعد از عاشورا، مراقبه‌ در مراتب حضور است. چنین فردی باید محاسبه کند که آیا توانسته است به آن‌هایی که همه چیز خود را در راه بذل کرده‌اند، بپیوندد؟ آیا به جایی رسیده است که حاضر باشد در مقابل ولی خدا قطعه قطعه شود، فقط برای آن‌که ولی خدا بتواند یک دیگر بخواند؟ 👤 📚 کتاب 📖 ص ۱۱۸ ✅ اینجا بخوانید؛ (برش‌های ناب از کتاب‌هایی که خوانده و سخنرانی‌هایی که شنیده‌ایم) https://eitaa.com/joinchat/1217855490C4fc824863f
⭕️ باید آغازی باشد! 🔸آیت الله علامه مصباح یزدی(ره) : وقتی دهه اول محرم تمام مى‌شود، مجالس عزادارى تدريجاً كم و تعطيل مى‌شود، و اين حرارت و شور و شوقى را كه در سايه نام سيدالشهداء (ع) پيدا كرديم از دست مى‌دهيم! 🔹در حالى كه اين برنامه ها بايد آغازى باشد براى اين كه كار اصلى ما شروع شود و آن را ادامه دهيم و وحدت و همدلى كه براى ما ميسر شده تقويت كنيم. 📖 آذرخشی دیگر از آسمان کربلا، ص 219
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گریه‌های شدید مهدی دانشمند و محمدحسین پویانفر برای تابلوی کربلا و حذف صحنه‌های آن در برنامه «مهلا»‌ ‌ به روح مادرم قسم ای کاش مجلس شراب و مجلس نامحرم ها دروغ باشه! @BisimchiMedia
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
10.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شخصیت باصلابت و قوی حضرت زینب را به بچه‌ها معرفی کنیم @BisimchiMedia
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
14.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم معجزه تربت سیدالشهدا علیه السلام که در ظهر عاشورا تبدیل به خون می‌شود... @BisimchiMedia
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
استوری محمد بنا در پاسخ به مزخرفات علی کریمی @BisimchiMedia
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان: در جهاد تبیین نباید منتظر باشید تا به شما مراجعه کنند. بلکه شما باید مخاطب خود را پیدا کنید. ــــــــــــــــــــــــ سهم شما در عهد جهاد دعوت از مردم برای اعلام آمادگی برای با ارسال کلمه لبیک یا زینب به سامانه ۵۰۰۰۱۳۲۶ است.
🔴کربلا به روایت یزید با به روایت سلام الله علیها! از یکسو یزید بر بلندای منبر دارالخلافه راوی اصلی لشکر اشقیا از واقعه کربلاست.و در دگرسو زینب س در برابر لشکر اشقیا می کند لشکر اتقیا را و روایت می کند واقعه کربلا را که مبادا تاریخ دچار تحریف شود! آری روایت کربلا یا یزدیست و یا زینبی! حذف روایت زینب س خواسته یا ناخواسته سطوحی از روایت یزید را بهمراه دارد.فهم و بسط صرفا مردانه واقعه کربلا روایتی ابتر است که پیامدهای آن تنها در دل تاریخ باقی نخواهد ماند، بلکه دامان امروز ما را نیز خواهد گرفت. تنزل روایت زینب س حول کارکردهای عاطفی، احساسی و هیجانی بازهم سطوحی از تایید روایت یزید را بهمراه دارد. اساسا فهم کنش های ارتباطی حضرت زینب س و دیگر زنان حاضر در واقعه عاشورا مبتنی بر برساخت تاریخی و موجود از زن امکانپذیر نیست! کنشهای رفتاری کاراکترهای زنان حاضر در کربلا تماما حماسه است.حماسه ای از جنس زنانه و نه الزاما مبتنی بر فهم مردانه! مراد بنده از حماسه زنانه باز نه آن حماسه مبتنی بر کهتری زنانگی مورد اشاره و فهم کنونی در ساحت رزم سخت، بلکه اساسا سطحی از حماسه است که بعضا مردانه تر از حماسه مردانه باید فهم شود،اما متاسفانه نمی شود! از من بپرسید رزم مردانه مردان حاضر در میدان نبرد در نظام ادراکی امروز ما مردانه تر است یا رزم زنانه ی دل کندن زنان از همسر و فرزند خویش؟ حتما ناظر به شرایط سخت قبل،حین و انتظارات غیرقابل پیش بینی و دشوار پسینی خواهم گفت: همه آنان(مردان) بجز امام معصوم که رفتند و شهید شدند یکبار شهید شدند، اما همه آنان(زنان) که ماندند چندین و چند بار به شهادت رسیدند! زنان یکبار به هنگام شروع خزان هجران و حضور مردان در میدان نبرد شهید شدند و دگربار به هنگامه چکاچاک شمشیرهای در حال پایکوبی و رقص بر بلندای تن عزیزانشان شهید شدند.بار دیگر پس از بی سر و سامان شدن زمینیان و آسمانیان که حکم غارت خیمه ها را صادر کرد و یکبار پس از اسارت و طی مسیر به شام و یکبار در درون بازار و خیابان های شام و یکبار درون کاخ یزید و دگربار با تحمل تکرار رنج اسارت در بازگشت و در نهایت آخربار، باز این این خود کربلا بود که لشکر اتقیا به رهبری زنان را به شهادت رساند. عاملیت زنانه متبلور در وجود نورانی زینب س،رباب س،دلهم همسر مکرم جناب ظهیر ،ام وهب و دیگر زنان را تحت هر عنوان اگر از کربلا حذف کنید و ساحت کنشگری آنان را از عاملیت به اوبژه گی تنزل دهید و این تنزل را از دل تاریخ به دل کنشهای اجتماعی امروز بکشانید، یقینا پیام کربلا را فهم نخواهید کرد! عنصر مادرانگی ایستاده در کنار زنانگی زنان حاضر در کربلا را اگر درست فهم می کردیم و عاملیت زنانه حاضر درآن را به رسمیت می شناختیم و درست به تصویر می کشیدیم، داستان امروزمان کمی متفاوتر بود... 🔻 شخصیت و جهاد بزرگ حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 🔹 «در عاشورا، در حادثه‌ی کربلا، خون بر شمشیر پیروز شد - که واقعاً پیروز شد - عامل این پیروزی، حضرت زینب بود... این حادثه نشان داد که زن در حاشیه‌ی تاریخ نیست؛ زن در متن حوادث مهم تاریخی قرار دارد.» ۱۳۸۹/۰۲/۰۱ ــــــــــــــــــــــــ شما هم در این جهاد سهمی دارید ــــــــــــــــــــــــ سهم شما در عهد جهاد دعوت از بانوان برای اعلام آمادگی برای با ارسال کلمه لبیک یا زینب به سامانه 50001326است. ــــــــــــــــــــــــ