8.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ مدیر مدرسهای که به دانشآموزانش مشق واقعی #شفافیت را میدهد.
🔷 دکتر احمدباقری "مدیر دبیرستان متوسطه اول زندهیاد کردی برازجان" است که به همراه دانشآموزانش برای ارائه گزارش شفافیت جلسات #پویش_48_48 و شفافیت #شورای_شهر و #شهرداری در جلسه پویش 48-48 آمدهاند تا دانشآموزان را با #میدان_مدیریت_شهری و اثرگذاری اجتماعی آماده کند.
او اعتقاد دارد که در اسنادبالادستی آموزش و پرورش بر هویت اجتماعی تاکید شده و مدرسه باید محور پیشرفت محله و شهر باشد و دانشآموزان باید تحت #تربیت_اجتماعی و سیاسی قرار بگیرند.
🔶 دانشآموزان او اینک دادههای شفاف شده در سایت شورای شهر برازجان را به جدول و #نمودار تبدیل کردهاند و اینگونه مشق واقعی را برای افزایش مشارکت مردم در شفافیت به وجود آوردهاند.
دادههایی که به خودی خود با قرارگرفتن در سایت شورا تا قبل از آن کاربردی نداشته بودند و اینگونه دانشآموزان این دادهها را برای مردم آسان و مورد استفاده کردند.
🔻اینجا برازجان است. شهری از استان بوشهر.
جایی که این مدرسه توانسته با تعریف #میدان_واقعی در دروس خود و ورود معلمان و دانش آموزان مشکل بزرگ شفافیت را اینگونه تاحدی حل کنند. الگویی که می تواند در بقیه مدارس انجام شود.
@farhangiane_javan
جمعیت فرهنگیان جوان
#معلمانه «آن ســهماه» ویــژهبــرنامه فاطمیـه: روایتی از نقش حضرت زهرا(س) بعد از رحلت پیامبــر(ص)
استراتژی صبر.mp3
8.64M
#معلمانه
«آن ســهماه»
ویــژهبــرنامه فاطمیـه: روایتی از نقش حضرت زهرا(س) بعد از رحلت پیامبــر(ص)
🎙#پادکست | قسمت پنجم
موضــوع:
استراتژی صبر
گفتوگو با
حجتالاســلام حسین مهدیــزاده
#مدرسه_نگاه
____
@farhangiane_javan
ویژگی بچه ها.pdf
663.2K
🧠 تفکر بچههای ۲ تا ۶ سال چه ویژگیهایی دارد؟
◾ نگهداری ذهنی ندارند.
◾ خودمحورند!
◾ طبقهبندی سلسلهمراتبی ندارند.
🔺 الهه یداللهی، پژوهشگر کودک و نوجوان دربارهٔ این ۳ ویژگی از تفکر بچهها میگوید.
#آموزش
@farhangiane_javan
#چهارمحال_و_بختیاری
نشستی با موضوع هویت معلمی
زمان: روز پنج شنبه 16 آذر 1402 ساعت 8 صبح
مکان: سالن بلاغ سازمان تبلیغات واقع در خیابان شریعتی نرسیده به مصلی بین کوچه 58 تا 60
نشست با حضور استاد نخعی
لینک ثبت نام در دوره
https://digiform.ir/w012f4b93
__
@farhangiane_javan
جمعیت فرهنگیان جوان
#معلمانه «آن ســهماه» ویــژهبــرنامه فاطمیـه: روایتی از نقش حضرت زهرا(س) بعد از رحلت پیامبــر(ص)
الگوی صبر فعال دربرابر اعتراض های چپ گونه، منطق تضاد یا منطق هدایت؟.mp3
8.4M
#معلمانه
«آن ســهماه»
ویــژهبــرنامه فاطمیـه: روایتی از نقش حضرت زهرا(س) بعد از رحلت پیامبــر(ص)
🎙#پادکست | قسمت ششم
موضــوع:
الگوی صبــر فعال در برابر اعتراضهای چپگونه، منطق تضاد یا منطق هدایت؟
گفتوگو با
حجتالاســلام حسین مهدیــزاده
#مدرسه_نگاه
____
@farhangiane_javan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تهی کردن مدرسه از امر سیاسی بسیار خطرناک است! ما راهی نداریم جز اینکه بستر کنش سیاسی را فراهم کنیم.
@farhangiane_javan
جمعیت فرهنگیان جوان
#معلمانه «آن ســهماه» ویــژهبــرنامه فاطمیـه: روایتی از نقش حضرت زهرا(س) بعد از رحلت پیامبــر(ص)
روایت روز های فاطمه بعد از رحلت.mp3
11.87M
#معلمانه
«آن ســهماه»
ویــژهبــرنامه فاطمیـه: روایتی از نقش حضرت زهرا(س) بعد از شهادت پیامبــر(ص)
🎙#پادکست | قسمت هفتم
موضــوع:
روایت روزهای فاطمه بعد از شهادت پیامبر
گفتوگو با
حجتالاســلام حسین مهدیــزاده
#مدرسه_نگاه
____
@farhangiane_javan
😍رویداد « صدای ماندگار »😍
💥دوره فن بیان مقدماتی💥
🌹کلاس های فن بیان مقدماتی ویژه:
ابتدایی ، متوسطه ، فرهنگیان
یاد میگیری:👈
استرستو موقع سخنرانی مهار کنی💪🏻
و تکنیک های سخنرانی و مجری گری رو به خوبی یاد بگیری😍🤗
🤩 با کلی تکنیک های مهم دیگه
💡با تدریس استاد ، مجری و گوینده مجرب
ظرفیت محدود🚫
🎊همراه با تخفیفات ۹۰ درصدی🎊
۵ جلسه مجازی و یه جلسه تست اجرا
🦋آیدی راهنما در ایتا وشاد:
@rahtap1402
🔸 اطلاع رسانی ایتا دانش آموزی:
@rahtap2
🔸 اطلاع رسانی ایتا فرهنگیان:
@rahtap
🦋آیدی کانال در ایتا :
@rahtap313
____
@farhangiane_javan
9.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌رویداد رویش رهتاپ ویژه معلمان و دانشجو معلمان
💡کارگاه تخصصی مدیریت کلاس درسی با روش های نوین
💼 معلم عزیز 👇
👀 دانش آموزانی داری که نظم کلاس رو به هم میزنن
🤯 بچه ها تمرکز کافی سر کلاس ندارن
✋ میخوای کلاس رو به خوبی مدیریت کنی
🧩 با ما همراه شو برای افزایش توانمندی مدیریت و کنترل کلاس با روش های نوین
🖋 با تدریس جناب آقای استاد زرین
⏰ ۸ ساعت آموزش
⭕️مجازی⭕️رایگان⭕️
📄 همراه با گواهی کارگاهی برای عزیزانی که درخواست داشته باشند👌
جمعیت فرهنگیان جوان خراسان رضوی
✅ لینک پیش ثبت نام
https://www.digisurvey.net/u/rahtap/4637o
----------🌺🍃🌸-----------
رهتاپ فرهنگیان
@rahtap
رهتاپ دانش آموزان
@rahtap2
رهتاپ خانواده
@rahtap313
_
@farhangiane_javan
جمعیت فرهنگیان جوان
#معلمانه «آن ســهماه» ویــژهبــرنامه فاطمیـه: روایتی از نقش حضرت زهرا(س) بعد از شهادت پیامبــر(ص)
تمایز ولایت و خلافت با بازخوانی جزئیات آن سه ماه.mp3
10.97M
#معلمانه
«آن ســهماه»
ویــژهبــرنامه فاطمیـه: روایتی از نقش حضرت زهرا(س) بعد از شهادت پیامبــر(ص)
🎙#پادکست | قسمت هشتم
موضــوع:
تمایز ولایت و خلافت با بازخوانی جزئیات آن سه ماه
گفتوگو با
حجتالاســلام حسین مهدیــزاده
#مدرسه_نگاه
____
@farhangiane_javan
استاد محمد امین نخعی:
راستی از غزه چه خبر؟!🤔
📺 خاصیت «دنیای رسانه زده» این است که وقتی خبر تازهای از راه می رسد، یکهو توی همه رسانه ها در صدر اخبار قرار میگیرد و تا چند روز، کنجکاوی همه مخاطبان را بر می انگیزد.
🔻مثلا یادتان هست؟
همین یک ماه پیش تقریبا، که طوفان الاقصی شروع شده بود و جنایت های وحشیانه صهیونیست ها گاه و بی گاه اتفاق می افتاد، خیلی ها اخبار مربوط به جنگ را لحظه به لحظه یا حداقل روزانه به دنبال می کردند؟
حتی آنهایی که سالی یک بار هم اخبار نمیدیدند، کارشان به جایی رسیده بود که تمام کانال های خبری را زیر و رو میکردند تا شاید خبر جدیدی پیدا کنند!
🔻اما خب به مرور، آن هیجان و اشتیاق اولیه برای دنبال کردن اخبار جنگ کمتر شد.
تا جایی که الان دیگر خیلی سر و صدایی مثل آن روزها، از جنگ و پیروزی هایش یا جنایت هایی که اتفاق می افتد،توی رسانه ها نیست و خبرهای مربوط به آن تبدیل به اخبار دسته چندم شده اند😒
به نظر میرسه که ما شده ایم تابع حس رسانه ها؛
هرجا مطلبی را آنقدر داغ مطرح کنند ما هم کلی حس و حال نثارش میکنیم و با حرارت پیگیرش می شویم؛
و هرجا هم که رسانه ها، فتیله حرارت خبرها را پایین بکشند، کم کم اشتیاق ما هم برای پیگیری آن مطلب کور می شود.
🔻می بینید که چقدر حس و حال مان گره خورده به «جَو سازی» های رسانه ای؟
این خاصیت «دنیای رسانه زده» است که رسانه ها «جَو» سازی کنند و حس و حال مردم چنین جامعه ای هم تابع محضِ تصمیماتی باشد که «رسانه دارها» می گیرند!
اگر مسأله ای ذاتا برای ما مهم باشد ربطی ندارد که در صدر اخبار باشد یا نه!
@farhangiane_javan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻نزاع ما با غرب بر سر آزادی و عدالت نیست!
دعوا بر سر چیست؟
@farhangiane_javan