هدایت شده از اخبار مهم روز
🔴این همه خشم از کجاست؟!
👈حتما شما هم به افرادی برخوردید که الزاما دشمنی ندارند اما بسیار خشمگین اند. در اغتشاشات هم شرکت نکردند، ولی عصبانی اند. از سبعیت اغتشاشات نیز اعلام برائت کردند اما برآشفته از مسوولین اند. سوال اینست که این جریان چطور به این نقطه خشم و غضب رسیده است و مواجهه با این افراد به چه نحوی است؟
🔹پاسخ اینست که خشم این جماعت منحصر به این ایام نیست. این خشم میوه سالها عملیات رسانه ای شیطانی است. اما طی کدام فرآیند؟ چطور یک آدم منتقد و معترض تبدیل به یک انسان خشمگین و عصبی می شود؟
🔸سوال دقیقتر؛ آیا میشود یک نفر را به نقطه جنون رساند یا افسرده کرد؟ بله. کافیست "گذشته" و "آینده" او به گروگان رود. القای اینکه گذشته اش به تباهی رفته و آینده اش در بن بست است. رسانه های ضدانقلاب در یک جمله تنها برای همین دو گزاره ذهنی، آرایش گرفته اند؛ با دو مرحله.
1️⃣یکم. نطقه جوش:
فرض کنید شب و روز با اخبار سیاه بمباران ذهنی شوید. فقط تلخی؛ اخبار ریز و درشت از آسیب ها. راست و دروغ. بااهمیت و بی ارتباط به نیاز و زندگی شما. با این همه چه تصویری از اوضاع پیدا می کنید؟ روشن است. سلامت روح و جسم فرد نابود می شود. این گزاره ها را حتما در کامنت اخبار منفی زیاد دیده اید: "هر دم از این باغ بری میرسد"، " همه چی مون به همه چی مون میاد"، "تا بوده همین بوده"، "هر روز بدتر از دیروز" و... این جملات نغمه مشترک کسانی است که در محاصره اخبار سیاه اسیر شدند.
🔹بنابراین در گام اول کاری می کنند که جز سیاهی نبینید و طبیعی است که سیاهی امروز را به پای چهل سال مسیر طی شده بدانید.
🔸یعنی نه تنها اخبار خوب را به جهت محاصره رسانه ای نمی بینید و بلکه اگر هم با اخبار خوب مواجه شوید به جهت حساسیت اخبار بد، ذهن تان ناخواسته آنها را فیلتر می کند چراکه ترس بیشتر برانگیخته می کند تا خوشی.
👈همین؟ خیر. گام دوم مهمترست.
2️⃣دوم. نقطه خشم.
گام دوم تیر خلاص به مخاطب است وقتی که به او می گویند این سیاهی ها صرفا ناشی از خصومت حکومت با آنهاست. اینجاست که پروژه هیولاسازی با استقرای ناقص رقم می خورد. اینجاست که مخاطب احساس می کند آن راه طی شده سیاه که امروزش را ویران کرده است، ثمره یک حاکمیت اهریمنی است. اینجاست که امیدش برای اصلاح از بین می رود و آینده را در بن بست کامل می بیند.
👈نقطه جوش و خشم اینجا بهم میرسند.
✅اما چه باید کرد؟
⭕️متاسفانه برخی از مسوولین در تصوری ساده لوحانه خیال می کنند این فرآیند طبیعی در رسانه است و گریزی نیست. حال آنکه چنین نیست و در یک جمله باید گفت هیچ کشوری این یله سازی ناشیانه را تحمل نمی کند. چراکه این فرآیند، خارج از پیام رسانی به معنای متعارف است و با ابزار جنگ شناختی و شبکه ای، ناخودآگاه مخاطب را درگیر می کند و نه خودآگاه؛ توضیحش بماند.
🔹امان از این سادگی بی امان.
🔸اما نقش من و شما.
در عصر شبکه باید همه ما شبکه ارتباطی مان را کشف کنیم و نقش یک رسانه فعال را در این شبکه بازی کنیم. این شبکه هر اندازه و به هر ابعادی باشد مهم نیست؛ دوست و فامیل و غیره. مهم انتقال پیام به مخاطبینی است که اگر من و شما برای آنها قدمی برنداریم ممکن است هیچ صدای حقی به آنها نرسد.
🔹چه کنیم؟
🔸دقیقا نقطه مقابل دوگام دشمن در سه اقدام؛
1️⃣یکم. پمپاز خبر خوب. مخاطب امروز ما با بسیاری از توفیقات و قله های فخرآور آشنا نیست. محاصره هراس انگیز از اخبار بد را بشکنید.
2️⃣دوم. علت یابی دقیق مشکلات. بسیاری تصور می کنند مشکلات امروز صرفا ناشی از خصومت نظام است. سهم دشمن خارجی و سهم تصمیمات غلط و سهم موانع فرهنگی و نهادی و البته سهم بی تدبیری ها و ناشایستگی ها باید دقیق شود. سهم بافته ها و بزرگنمایی رسانه ای نیز.
3️⃣سوم. مطالبه تغییر. ما نیازمند تغییر و اصلاحیم. این پیام باید منتقل شود که کسی وضع موجود را بی نقص نمی داند اما مهم اینست که در مسیر اصلاحیم و در حرکتیم.
✅این سه گام باعث میشود مخاطب معترض ولو عصبانی هم آرامش بگیرد و امیدوار.
👈خلاصه اینکه؛
همه مسوولیم. همه رسانه ایم. همه پیامیم. فراموش نکنیم تا آخرین نفری که در حلقه ذهنی تروریست های وطنی گرفتار است این فتنه ادامه دارد.
انتقاد رئیس کمیسیون آموزش از اعمال نشدن فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی برای برخی دستگاهها
👤علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با انتقاد از اعمال نشدن افزایش رقم فوق العاده ویژه برخی از دستگاهها، عنوان کرد: متأسفانه با اهمال کاری صورت گرفته فوق العاده ویژه برخی از دستگاهها از جمله آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد، سازمان فنی و حرفهای، وزارت ورزش و جوانان و برخی دستگاههای دیگر حدود 20 درصد اعمال شده که باید برای سال آینده اصلاح شود.
▫️نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید در لایحه بودجه 1402 این فوق العاده ویژه را اصلاح کند، افزود: چنانچه این فوق العاده ویژه در بودجه 1402 به 50 درصد افزایش پیدا نکند، ما در مجلس آن را افزایش خواهیم داد.
▫️وی یادآور شد: در حال حاضر اکثر دستگاهها مانند سازمان امور مالیاتی، وزارت اقتصاد و سایر دستگاهها از فوق العاده ویژه 50 درصدی برخوردارند ولی برای کارکنان برخی دیگر از دستگاهها این رقم کمتر است که انتظار داریم برای بودجه 1402 این رقم اصلاح شود.
▫️رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: قطعا برای بودجه سال آینده به دنبال این هستیم رقم فوق العاده ویژه 50 درصدی برای همه کارکنان دولت تسری پیدا کند تا در این شرایط اقتصادی کمکی برای کارکنان باشد./خانه ملت
هدایت شده از طنز فرهنگی
2.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصاویری جانسوز از "کیان پیرفلک" کودک ۹ سالهای که دیشب در عملیات تروریستی ایذه به شهادت رسید
2.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 همکاری ایران و ونزوئلا در حوزه آموزش استعدادهای درخشان!
نوری، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه هیات دولت:
🔹 در کشور ونزوئلا کاری را شروع کردند و دوست دارند در حوزه دانش آموزان استعدادهای درخشان کار کنند و جلسه چند روزه ای را بچه های ما با بچه های آنها داشتند و مقدمات کار فراهم شده است.
🔹 قطعاً باید همکاران من و یا خود من هم آنجا سفری داشته باشم و زمینه های کار در آنجا را ببینیم و این زمینه های کاری و اشتراکی که وجود دارد به ظهور و بروز برسد.
هدایت شده از طنز فرهنگی
🔴 ماجرای زینب
🔴 ماجرای دختری در کلاس زبان
🔴 ماجرایی برای این روزها
زینب ۱۲ساله است. مثل خیلی از بچههای امروز به کلاس زبان انگلیسی میرود. او تنها دختر چادری آموزشگاهشان است.
بیش از ۴۰ روز در و دیوارهای آموزشگاه را پر از شعارهای مختلف «مرگ» دیده و طاقتش تمام شده. به تازگی اعتراف کرده که از چند روز قبل با خودش الکل میبرده و قبل و بعد از کلاس، وقتش را به پاک کردن شعارها میگذرانده. البته هر که از پشت سرش رد میشده، ناسزایی نثارش میکرده که با سکوت زینب ما مواجه میشده.
بله... #دانشآموز_اصیل و دلاور ما برای اعتقادش هم دیوار پاک میکند، هم فحش میشنود. اما لب به ناسزا باز نمیکند. این است تفاوت این بچهها با بعضیهای دیگر. این بچهها دانشآموخته کلاس قهرمانی حاجقاسم هستند...
القصه ... معلم کلاس زبان به بچهها تکلیف داده که انشایی (writing) بنویسند و یک شخصیت بزرگ را معرفی کنند. زینب که انگار ناسزاها به او کارگر نیفتاده، تصمیم میگیرد از آرمان بگوید؛ «#آرمان_علی_وردی». او میخواهد باز هم در قامت یک انسان فرهیخته و عاقل، اعتقادش را با کلمات بیان کند.
مادرش که میترسد در آموزشگاه بلایی سر دخترش بیاورند، مخالفت میکند! اما در نهایت راضی میشود. زینب مینشیند به نوشتن و چه نوشتنی... #روضهٔ_انگلیسی شنیدهاید؟ آن هم از زبان یک زینب ۱۲ساله؟...
زینب میداند نوشتن چنین متنی و خواندنش بین کسانی که فقط شعار «آزادی» میدهند یعنی چه. ولی کار خودش را میکند. انشایش را سر کلاس میخواند و بر خلاف انتظارش، استادش که تفکرات ضدانقلاب دارد در حالی که اشک در چشمهایش جمع شده، ایستاده برایش دست میزند!
چند روز بعد هم انشای زینب به حوزهی حاجآقا مجتهدی میرسد و حاجآقای میرهاشم حسینی از زینب تقدیر میکند.
برخی بیایند از زینب ۱۲ ساله یاد بگیرند ...
#جهاد_تبیین
6.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این ویدئو را باید همه مردم ببینند. هر چند وقت یکبار هم باید یادآوری شود.
ماجرا به همین سادگی است.
این اتفاقاتی هم که این روزها در ایران در حال رخ دادن است از سر عصبانیت شیطان بزرگ است که نمیتواند به ایران تعرض کند و در مقابل ایران به سرعت در حال پیشرفت است.
اخبار مهم روز
@mdaynews
سخنگوی #وزارت_آموزش_و_پرورش
دولت سیزدهم با رویکرد عدالت محوری و جهت استقرار نظام عادلانه پرداخت کارکنان در لایحه ترمیم حقوق پیشنهاد کرده بود که فوقالعاده ویژه به میزان 35 درصد برای همه کارکنان دولت که آموزش و پرورش نیز بخشی از آن است، ایجاد شود.
وی افزود: متاسفانه در مجلس، حکم پیشنهادی دولت حذف شد و افزایش حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاهها تحت عنوان حق جهش علمی جایگزین شد!
#نفوذ #فساد #اسلام_آمریکایی #فریب #دروغ #مافیا #مافیای_دانشگاهی #دلقک #شوتبالیست #الگوسازی_بی_فرهنگ_ها #پوپولیست #فمینیست #خیانت #منافق
#معلم #مدرسه
هدایت شده از اخبار مهم روز
5.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعتراف بهت آور یک سارق ۲ ماه بعد از دستگیری مجدد: مقابل دادگاه ها پر از سندگذار است، هر ۱۰۰ تومان ۱۰ تومان!
اخبار مهم روز
@mdaynews
💢 وزیر آموزش و پرورش :
باید لایهی باور دانش آموزان تغییر کند!
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه در چهاردهمین نشست هماندیشی سالانه ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش :
🔹 سند ۲۰۳۰ راهکاری از سوی استکبار برای در اختیار گرفتن نظام آموزش و پرورش بود، اما در کنار آن، رویشها و افراد متدینی وجود داشتند که به پرچمداری مقام معظم رهبری از این انحراف جلوگیری کردند.
🔹 استکبار از غریزه برای ریزش نیروها استفاده و مردم را تحریک میکند. حوادث اخیر و ناآرامیها نشان داد همه ظرفیتهای کشور باید در کلاس درس متمرکز و در آنجا پیاده شود و فعالیتهای خارج از مدرسه و کلاس درس کافی نیست.
🔹 روحانیان و حوزویان از ارکان فرایند تربیت هستند و این ارتباط باید وسیع باشد. در نظام آموزشی بر حسب تخصص در حوزه های مختلف تدوین کتاب های درسی و در روش های تربیتی از ظرفیت نیروهای حوزوی استفاده می شود.
🔹 باید لایهی باور دانش آموزان تغییر کند و حوزه علمیه باید در این خصوص به کمک آموزش و پرورش بیاید.