💢 گامی دیگر در راستای وقوع #نظم_نوین_جهانی
ابتناء تمامی مبادلات، معاملات و حوزههای پولی و مالی کشور بر ارزهای رمزی.
برای اینکه بدانید چه فاجعهی بزرگی در پی این خطای راهبردی رخ خواهد داد، جلسات ۱۰ و ۱۱ را از لینک زیر انتخاب کرده و بشنوید:
https://shokoohian.ir/fit_course/
✔️ در مرحله نخست رتبه بندی نظرات دانشآموزان و خانوادهها لحاظ نمیشود اما در رتبه بندی پنج سال آینده لحاظ خواهد شد!!!
👤احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:
🔺موضوع امتیاز دهی دانشآموزان و خانوادهها در رتبهبندی به معلمان در مرحله نخست مطرح نیست و در مراحل بعد که برای ۵ سال آینده وجود دارد این موضوع مدنظر است؟!!! ⛔️
🔹 باید به معلم فرصت دهیم و اگر یکباره بگوییم نظرات دانشآموزان و خانوادهها لحاظ خواهد شد شاید شرایط آماده نبود اما در مرحله دوم افراد ۵ سال فرصت دارند تا بر اساس شاخصهای مشخص شده توسط قانونگذار حرکت کنند بنابراین در آینده این موضوع را لحاظ میکنیم؟!!! ⛔️
#نفوذ #فساد #اسلام_آمریکایی #فریب #دروغ #مافیا #معلم #مدرسه
هدایت شده از اخبار مهم روز
کمی دوروبرتونو نگاه کنید
ببینید چقدر مرگهای ناگهانی زیاد شده
اکثرا هم سکته و سرطان (خون و غده و لخته و...) و تشدید بیماری های قبلی
خیلیها پیام میدن که ما چه کار کنیم؟
مجبوریم و باید واکسن بزنیم و گرنه کارمان را از دست میدهیم یا سفر نمی تونیم بریم، نمیتونم دانشگاه بریم یا اجازه ورود به مدرسه را به ما نمیدهد و از این حرفها
پاسخ من فقط یک کلام است:
ببینید چیزی از سلامتی و حیات شما ارزشمندتره؟ اگر هست برید بزنید!
💉💊پشتپرده کرونا در صریح نیوز
هدایت شده از اخبار مهم روز
متوجه هستید دیگه!
بازگشایی مدارس با هدف واکسیناسیون کودکان
کاش یه پویش هم برای اونایی که بخاطر نداشتن گوشی در این دوسال ترک تحصیل کردن هم راه میانداختید!
یا پویشی برای ارتقا سواد رسانهای خانوادهها و بچه ها!
⭕️ سخنگوی دولت انقلابی فرمودند چون موی دانش آموزنمای بی نظم و انضباط را قیچی کردید پس کرامت این دانش آموز نما را زیر سوال بردید؟! و ناظم و مدیر تخلف کردند!!!
🤔 واقعا جای سوال است که در دولت انقلابی، موهای بلند و نامرتب از دلایل کرامت است یا اخلاق و رفتار درست و مسئولیت پذیری؟!
آقايان دولتی مثل اینکه مدرسه را با طویله اشتباه گرفتند که مدیریت آن را خدم و نوکر دانش آموز میبینند نه مربی و حاکم بر مدرسه و رفتار و عملکرد دانش آموز در حالیکه همین آقایان با این عملکرد کثیف و پوپولیستی شان کرامت و جایگاه معلم و مدرسه را لگد مال کردند و...
آقایان عنقلابی مدرسه محل نظم است و پرورش اخلاقی نه رسیدگی به مو و آرایش و فشن شو
رفتارهای شما با جامعه فرهنگی و مدرسه اگر نگوییم بدتر، دقیقا همان خط دولت قبل هست و خیلی آشناست.
#نفوذ #فساد #اسلام_آمریکایی #فریب #دروغ #مافیا #پوپولیست #فمینیست #خیانت #دلقک #شوتبالیست #رامبد #کانادا #الگوسازی_بی_فرهنگ_ها
#صدای_رتبه_بندی
آیین نامه ای که فقط بر طبل آبروی معلم می کوبد و بس !
داستانی با سر دراز که معلم را آوازه بحث های سر کوچه و خیابان و نانوایی و تاکسی و ... کرده است !
حال با نوشتن آیین نامه ای سرا پا اشکال بازهم احساسات پاک این قشر فهمیده و قانع را جریحه دار نمودند ،
چگونه معلمی با مدرک دکتری تخصصی و ۱۱ سال تحصیلات عالی دانشگاهی ۲۵ امتیاز کسب نموده و نظام پیشنهاداتی که سامانه اش نزدیک ۳ سال هست که غیر فعال می باشد ۵۰ امتیاز؟؟؟!!!
یک معلم می خواهد در کدام کارگروه یا شورا عضو شود که ۵۰ امتیاز کسب کند ؟؟!!
مگر چند درصد(شاید کمتر از ۰/۵ درصد) از معلمان در کارگاه های تخصصی تدریس می کنند که ۵۰ امتیاز کسب کنند؟؟؟!!!
چه کسی می خواهد محتوای تولید شده ی معلم را نمره دهی کند و ۷۰ امتیاز بدهد ؟؟ آیا با سه سال تدریس در شاد و شرایط کرونایی هنوز معلم را به عنوان تولید کننده محتوا قبول ندارند ؟؟
و یا مدیر و معاون و .... چه محتوایی را قرار است تولید کنند ؟ آیا این همه عذابی که برنامه شاد به ایشان تحمیل نموده کافی نیست؟؟!!
پژوهش هایی که معلم انجام می دهد ، اگر واقعا کسی در آموزش و پرورش تخصص داشته باشد می داند معلمی که مشکل یک دانش اموز با شرایط خاص را حل می کند اقدام پژوه می باشد فقط به صورت رسمی دست به قلم نشده ، و یا معلم تدریسی را که انجام داده و دوباره مرور و اصلاح می کند یک درس پژوه تمام عیار می باشد !!
تدریس بیش از ساعات موظف شامل چه کسانی هست ؟؟ معلمان ابتدایی که بیش از ۱۰ سال با ابلاغ ۲۴ ساعته ، ۲۵ ساعت تدریس تحمیلی را قبول کرده اند ؟؟ یا معلمان تمام وقت ؟؟ و یا مدیران و معاونان با ابلاغ ۳۶ ساعته؟؟؟
مگر از این مجموعه عظیم چند درصد سرپرست گروه های ورزشی و فرهنگی هست ؟؟؟!!
کیفیت تدریس ۴۵ امتیازی را چه کسی ارزشیابی خواهد کرد ؟؟تکلیف مدیران و معاونان چیست؟؟
برای نوشتن کتاب آیا آموزش و پرورش بستر ایجاد می کند و هزینه می دهد و سرمایه گذاری می کند؟ یا باز هم معلمان از جیب خودشان باید مایه بگذارند و مانند تدریس شاد که همه با گوشی های شخصی و صدتا مشکل دیگر تدریس کردند؟؟!!
واقعا معلمان توان شنیدن این حرف ها و ایین نامه های صد من یه غازی غیر تخصصی را ندارند !
در این شرایط به جای پیچیده کردن شرایط برای ندادن حق از دست رفته ی یک معلم با ۳۰ سال سابقه ، همان رتبه های قبلی در احکام را مقرر بفرمایید و برای نسل جدید معلمان و دانشجو معلمان با سابقه کم با اطلاع قبلی و مهیا کردن بستر اجرا کنید ، نه اینکه کاری کنید تا ۳۸ هزار میلیارد بودجه مصوب را نتوانید خرج کنید ؟؟؟!!!
به قلم ر . ر (معلم با سابقه ۲۰ ساله و مدرک عالی دانشگاهی و تدریس دانشگاهی و تجربه مدیر آموزگاری و تدریس در کلاس شهری و روستایی و چندپایه و معاونت مدرسه و مدیر فعلی مدرسه ابتدایی)
💢 کاش همه مجرمین معلم بودند!
دو معلم دلسوز !
کوتاه کردن موی سر دانش آموزان در یکی از مدارس و استعفای مدیر و معاون آموزشگاه به ما ثابت کرد که آموزش و پرورش یکی از منفعل ترین نهادهاست که نه تنها در مقام عمل از نیروی خود دفاع نمیکند که شدت و اندازه احکام اجرایی اش در هر زمینه ای، کاملا بستگی به نظر عموم و عوام ناآگاه دارد.!
ما در این نهاد می آموزیم که دلسوزی بیش از اندازه برای دانش آموز جرم است.
تکلیف دادن جرم است.
تذکر کلامی جرم است.
رسیدگی به بهداشت دانش آموزان جرم است.
تهیه لباس یکپارچه، جرم است.
جمع کردن کمکهای مردمی با وجود کمترین سرانه دانش آموزی جرم است
چون اگر یک دانش آموز ناراحت شود جواب ۸۰ میلیون جمعیت را هم باید داد...!
کسی نپرسید و شاید هم نخواست بپرسد که شپش، به عنوان یک عامل انتقال دهنده ی بیماری پوستی و... که زمانی فقط در روستاها و به دلیل کمبود بهداشت وجود داشت و سالها بود که در بیشتر مناطق هم پیدا نمی.شد، چرا در لابلای موهای سر دانشآموزان دختر و پسر شهری ایران دیده می شود!
وقتی دوربین رسانه ی ملی و مسئولان کشور و وزارتی واقعیات جامعه را نمی بینند، چگونه می توان انتظار داشت که سپیدی رِشک های نشسته بر زلف های پریشانِ آینده سازان را ببینند و نخواهند دید!
ما آموختیم آنهایی که مدرسه را سهل انگارانه اداره میکنند بهترین شیوه را به کار برده اند.!
نتیجه ی مدیریت سهل انگارانه هم ، همین ساختار اقتصادی و اجتماعی است که می بینید!
ما آموختیم که حق مدیر و معاونی که مدرسه را با دستهای خالی اداره میکنند چیست!
آموختیم اگر کمکهای مردمی جمع کنیم و کسی هم شاکی شود ما مقصریم...!
اگر تکلیف بگوییم باید باب میل دانش آموز باشد نه متناسب با الگوهای تدریس و آموزش و گرنه ما مقصریم.
وقتی دولت و حاکمیت، پس از سالها بازی با افکار عمومی و رسانه ملی هم با تیتر کردن رتبه بندی که هنوز هم از آن خبری نیست، معلمان را بدنام می کند، بیش از این نباید انتظار داشت..!
از فردا هیچ مدیر و معاونی جرات ندارد به بهداشت دانش آموز رسیدگی کند و نباید هم رسیدگی کند، مگر وظیفه مدیر و ناظم امور پزشکی و بهداشتی و آموزش نظم و انضباط است ؟!
کاش به اندازه جامعه پزشکی هوای همکار خود را داشتیم یا حتی اندازه جامعه ی رانندگان یا به اندازه جامعه ی ....!
کاش فراکسیون معلمان در مجلس به اندازه فراکسیون بهداشت و درمان، از افزایش حق ویزیت پزشکان و محدود کردن پذیرش ورود به رشته ی پزشکی برای تامین منافع برخی پزشکان حمایت می کرد.!
می گویند چرا نسل جدید پرخاشگر و بیعار شده است !
از نسلی که دوست دارد با هر پوشش و آرایش و بهداشتی، وارد کلاس درس و آموزش شود ؛ انتظار نظم و آداب اجتماعی و ... عبث است !
🌀پیش از این، اگر خطایی از معاون ششم بخشداری تورقوزآباد سر میزد، رئیسجمهور مقصر بود!
اما الآن مسؤولیت عملکرد معاون اول و وزرا و استانداران رو کسی به عهده نمیگیره 🤔 عملکرد منفی بخشهای مختلف دولت هم هيچ ربطی به رئیسجمهور نداره 😊
حتی در اقدامات قابل نقد رئیسجمهور، روحانی مقصّره 😇
⭕️ چگونه تفکر بنیعباس را به بنیامیه ترجیح بدهیم؟!
مریدی گفت پیری را که خرج کلبه به زیادت است! برخی مریدان را تعدیل کنید تا دخلمان به خرجمان برسد!
پیر گفت مریدان را بگوی که بیایند!
مریدان جمعیدند و چهرهی مبارک پیر دیدند!
پیر گفت بین آنها کِلک و ورقهای خاصی را توزیع کردند.
پیر گفت هر کدام با نظر مرید مذکور موافقید آری و هر کدام مخالفید نه را بنویسید.
همه نوشتند و رایگیری تمام شد!
پیر گفت حالا پشت برگهها را بخوانید:
پشت برگهها نوشته شده بود:
آیا شما حاضرید تعدیل شوید؟
پیر گفت آنان که رای آری دادند را تعدیل کردندی!
کتاب حکمات آس من شیخ سیاس
باب قدر الدولة
فصل اللیبرالیسم العلیل و نسخه التعدیل
حکایت من خودش اخراج میکنم.
هدایت شده از اخبار مهم روز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥توهین مجری تلویزیون در برنامه زنده به معلمان !!!
✍ شما در قامت مبلغ دين بفرمایید چه بلایی بر سر دین آوردهاید؟
🔹باید از ایشان این سوال را پرسید که جنابعالی در قامت یک مبلغ دین چه بلایی بر سر دین آوردهاید؟ و اکنون چه آورده و دفاعی از رسالت خود دارید که اینگونه سیلی بر صورت معلمان عزیز میزنید؟
ـــــــــــــــــــــــــ
#فریبی_به_نام_تخصص
#گردنه_سلامت_وبیماری
⛔️ دلیل اخذ #تعرفه_بالا توسط سازمان پزشکی بحث #تخصص و این موضوعات نمی باشد زیرا در تمامی رشته ها #متخصصین وجود دارند که اینگونه با جامعه تعامل نمی کنند دلیل اصلی این صنف این است که اینها #سرگردنه ، #سلامت و #بیماری مردم را به #گروگان گرفته اند !!!
#گروگان_گیری_بیماران
#متخصصین_سایر_رشته_ها_اینگونه_رفتار_نمی_کنند
هدایت شده از طنز فرهنگی
🔴 توهّم شکست دادن دشمن در زمین تحت تسلط مطلق دشمن⁉️
🔺امروزه بسیاری از نیروهای انقلابی معتقدند که باید در زمین تحت تسلط مطلق دشمن، به دشمن ضربه زد!
🔺یک مثال ساده: اینستاگرام عکسهای سپهبد شهید #حاج_قاسم سلیمانی را در میان انبوه صفحات شناسایی!! و حذف!!! میکند!
🔺این مثال برای اهل تفکر کافیست تا بفهمند به راستی دشمن بر خانۀ خود چقدر مسلط است...
🔺سؤال من این است که شما آنجا چند نفر را به راه درست هدایت کردید؟!
🔺بله! غرب سالها بلکه قرنهاست که افکار عمومی جهانی را کنترل میکند و چه پولها که صرف راهاندازی و پیشرفت این شبکههای اجتماعی نکرده است؛ ازهمین توییتر، ایسنتاگرام و تلگرام میلیاردها دلار درآمد به دست میآورد، که شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیشتر این پولها و تلاشها در جهت به نتیجه رساندن اهداف رژیم صهیونیستی خرج میشود! آنوقت بهنظر مبارکتان بیکار نشسته و حملات وسیع شما به خودش را تماشا میکند؟!
🔺در اینستاگرام اوضاع اصلاً خوب نیست!
🔺جدای از محیط لجن و کثیف اینستاگرام، بهطور کل به گفته روانشناسان استفاده از این بدافزار میتواند جنونآور باشد.
🔺حالتی افراطی که فرد سعی دارد تا جایی که میشود خود را مطرح و بر سر زبانها بیندازد! و با بیانی دیگر، دچار شهوت شهرت میشود!
🔺پس اینستاگرام صرف از محیط متنجسش، از اساس مشکل دارد!
🔺مکانی که به واسطه پایههای خراب خود، حتی توانسته بسیاری از دختران با پوشش کامل را هم به نوعی دیگر دچار انحراف کند! (تبرج دختران چادری)
🔺به عنوان مثال پنج کلید اصلی پایین صفحه اینستاگرام را اگر مشاهده کنید، یکی از آنها به اصطلاح "اکسپلور" نام دارد. تعریف اینستاگرام از این بخش این است که بر اساس جستجوهای شما محتوا نشان میدهد!
🔺اما این تعریف هم صادقانه نیست!
🔺شما هر پیجی را هم که جستجو و دنبال کرده باشید، باز هم محتوای مبتذل و بعضاً مستهجن برای شما نمایش داده میشود!⚠️
یعنی مرزِ در معرض گناه قرار گرفتن، یک کلیک است⚠️
🔺تلگرام هم محیط کثیفی دارد!
🔺کانالهای مستهجنی که بعضاً چندین و چندماه فعالیت میکنند و هزاران هزارنفر را آلوده میکنند، بعد از مدتها شاید توسط تلگرام بسته شوند!⚠️
♻️ نتیجهگیری: تلگرام خود محیطی آلوده به فساد است که با تغییرات جدیدی که ایجاد کرده است، تبدیل به خانه بسیار امنی برای انواع افراد ناسالم، بزهکاران و سارقان(فیشینگ) نیز شده است!
🔺با وجود مسئلهای همچون "اکسپلور" و ابزارها و قسمتهای دیگر، شما چه بخواهید چه نخواهید در اینستاگرام به گناه آلوده خواهید شد.
🔺من نمیفهمم این چه تاکتیک غیرعاقلانهایست که به بهانه روشنگری و نجات چند نفر، هزاران و بلکه میلیونها نفر باید تلفات بدهیم؟!
🔺بیاییم روراست باشیم! تمام این فعالیتها در این سالها باعث جذب چند نفر و احیاناً آلوده شدن چند نفر شده است؟
🔺آن شخصی که در اینستاگرام فعالیت دارد، در واقع بهانهای برای حضور اقشار مذهبی و پاک در آن مکان درست کرده و در واقع آنها را به این مکان آلوده دعوت کرده است.
🔺اینستاگرام به راستی عیناً یک کاباره است.
🔺آیا فعالیت در کاباره آنهم به بهانۀ روشنگری و... کار درستیست؟ درحالیکه افراد خوب جامعه با دیدن حضور افراد درست در کاباره، دنبال او راه میافتند و به کاباره میآیند و بهطور کامل حتی از کنترل خودشان هم خارج میشوند!⚠️
📚 آموزش حق نه کالا!
دهها ساعت بحث فقهی-کلامی بهتر از رفتار فطری معلمان عزیز نمی تواند ثابت کند که آموزش کالا نیست و حقی همگانی است.
اگر کالا بود در قبال مزدی ناچیز این صحنه ها خلق نمی شد!
کاش نئولیبرال های ریشو و ریش تیغ بفهمند با کالا کردن آموزش و پولی کردن مدارس چطور زیبا ترین صحنه های انسانی را از حافظه بشر محو می کنند!
#روز_معلم
محسن قنبریان
حدادعادل به غیر از زیان و تاسیس مدارس اشرافی _ پولی چه برکتی برای مردم و انقلاب داشته که برای او نکوداشت گرفتید؟!
خبر رسیده که مراسم نکوداشت غلامعلی حداد عادل، سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون صدای سازمان صداوسیما و جمعی از مدیران فرهنگی کشور برگزار شد
#معلمان
⚫️ غرق شدن یک معلم و دو دانش آموز در هوتک
🔸بخشدار بخش پلان شهرستان دشتیاری گفت:ک معلم و دو دانش آموز از اهالی روستای سلوربازار دشتیاری در هوتک ( گودال حفر شده برای ذخیره آب آشامیدنی و مصرفی روستاییان ) غرق شدند.
🔸مهرداد آرام گفت:حوالی ساعت ده صبح امروز مادری به اتفاق فرزندانش برای تفریح به حوالی هوتک در روستای سولوربازار یکی از روستاهای منطقه شهرستان از توابع دشتیاری رفته بود که در لحظات آخری برای شستن دست وصورت وبرگشت به منزل دچار لیز خوردگی، میشوند.
🔸مهرداد آرام گفت: یاسمین حوت معلم فداکار این روستا برای نجات غرق شدگان دل به آب میزند ومادر ویکی از فرزندان را نجات میدهد ومجدد وارد آب می، شود که دونفردیگه را نجات دهد که متاسفانه نفس کم میارد وخودش هم غرق میشود.
🔸او گفت:مریم ورقیه دودختر ۶ و ۸ ساله به همراه آموزگارروستا یاسمین حوت جان خود راازدست میدهند.
⚪️ شکستگی استخوان لگن معلم!
دقایقی پیش این خبر در فضای مجازی بهطور گسترده منتشر شد:
🔸متاسفانه امروز آقای مهندس سلطانی هنر آموز مکانیک در هنرستان امام علی ناحیه ۱ همدان توسط هنرجوی خود مورد حمله قرار گرفته اند!
🔸یک هنرجو به هنرآموز حمله کرده و باعث شکستگی استخوانلگن ایشان شده است
🔸متاسفانه رسانه ها فقط به دنبال نشر دادن ضعف های معلمان هستند و هر جا ظلمی به معلمان می شود سکوت می کنند.
⚫️درگذشت معلم فداکاری که برای شاگردانش هر روز از رودخانه می گذشت
🔸معلم فداکار الموتی به علت سقوط خودرو به دره، درگذشت. محمد بخشی آموزگار دبستان شهید سعادتی فانفین الموت غربی، صبح امروز بر اثر سانحه رانندگی سقوط خودرو به دره، درگذشت.
همکاران گرامی
متاسفانه چندی است شاهد صحنه های ناپسند(پرتاب اشیا به سوی معلم، گلاویز شدن با او و...)از سوی برخی از دانش آموزان و والدین آن ها هستیم و به همین علت لزوم تدوین منشور حقوق معلم بیش از پیش ضروری است لطفا در امضا و انتشار این کارزار مشارکت کنید:
https://www.karzar.net/41093
❌ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر علیه دو فیلم «دینامیت» و «گشت ۳» اعلام جرم کرد.
🔻هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در نامهای خطاب به معاون حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادستان کل کشور، علیه دو فیلم «گشت ارشاد ۳» و «دینامیت»، اعلام جرم کرد. در این نامه آمده است: طی ماههای اخیر دو فیلم سینمایی با عنوان «دینامیت» و «گشت ارشاد ۳» به اکران عمومی درآمدهاند که متاسفانه هر دو آنها به شکل سخیفی به تخفیف، تحقیر و تمسخر فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداختهاند.
🔻با امعان نظر به آثار زیان بار ناشی از تخریب فرهنگی صورت گرفته؛ تمهیداتی را منظور فرمائید تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لااقل به میزان فروش دو فیلم مذکور (تاکنون بیش از ۹۵ میلیارد تومان)، منابع مالی جهت تولید فیلم فاخر و رسانهای با هدف جبران مافات، در اختیار این ستاد قرار دهد.
هدایت شده از طنز فرهنگی
27.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆متن پیمان پاندمی
دستورکار WHO چیست ؟!
#نفوذ #فساد #اسلام_آمریکایی #فریب #دروغ #مافیا #مزدور #سازمان_صهیونیستی_بهداشت_جهانی #نظم_نوین_شیطانی #نظام_بردگی #ولایت_معاشان #شیطان_پرستان
هدایت شده از طنز فرهنگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ضرورت تحول در آموزش و پرورش برنامه امشب شبکه یک سیمابا حضور وزیر محترم آ.پ
قسمت اول : ثبت نام فرزندان مدیران آ.پ در مدارس دولتی
ـــــــــــــــــــــــــ
هدایت شده از اخبار مهم روز
فارسمن|برخورد قاطعانه با عوامل سازنده فیلم هتاک عنکبوت مقدس
🔹مخاطبان «فارس من» در پویشی خواستار محاکمه و اعلام جرم علیه عوامل فیلم موهن و هتاکانه «عنکبوت مقدس» به اتهام توهین به مقدسات مسلمین شدند.
🔹برای حمایت از این پویش وارد لینک زیر شوید:
farsnews.ir/my/c/144079
هدایت شده از اخبار مهم روز
⭕️ به چه حسابی اسم چند بازیگر و دلقک های سابق شده هنرمند و فرهنگی ؟!!!
نجومی بگیر هایی که افسار گسیخته شدند، شرم و حیا رو درسته قورت دادن و در هر کاری دخالت میکنند؟!
تا دیر نشده دم شون رو قیچی کنید. نگذارید تو هر کاری دخالت کنند .
چرا هیچ قانونی ندارن؟ ما کارطافت فرسا انجام بدیم با درآمد کم، بعد مالیات بدیم. بازیگران عشق و حال (فساد و فحشا) کنند و میلیاردی دستمزد بگیرند و مالیات هم ندهند به اسم فرهنگ اسلامی؟!!! ⛔️
#نفوذ #فساد #اسلام_آمریکایی #فریب #دروغ #مافیا #مزدور #پوپولیست #فمینیست #منافق #خیانت
#الگوسازی_بی_فرهنگ_ها
شهریه ۳۸ میلیونی برای کلاس اول دبستان!
🔹شهریههای ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومانی مدارس غیردولتی برای پایه اول دبستان که دیگر پرداخت آن در توان هر خانوادهای نیست، داد خانوادهها را بلند کرده که چرا برای یک سال درس خواندن ۴۰ میلیون تومان شهریه میگیرند! مگر در این مدارس چه کار ویژهای میکنند؟!
🔹با وجود مدارس خاص از غیردولتی گرفته تا انواع خاص مدارس دولتی همچون شاهد، سمپاد و... شرایط به گونهای پیش رفته که آموزش و تدریس با کیفیت به مثابه یک کالا قابل خریداری است و اگر خانوادهای به دنبال آموزش با کیفیت برای فرزندش باشد باید هزینه آن را بپردازد.
🔹فعالان حوزه عدالت آموزشی سالهاست نسبت به جداسازی و طبقهبندی دانشآموزان بر اساس پایگاه اجتماعی و سطح ثروت خانواده هشدار داده و آن را خدمت ویژه نظام آموزشی کشور به نفع ثروتمندان و صاحبان قدرت میدانند.
ـــــــــــــــــــــــــ
#نفوذ #فساد #اسلام_آمریکایی
⭕️ آموزش و پرورش ایران راه مدارسِ کوپنی شیلی را میرود؟!
🔹 چند روز پیش خبری پخش شد که معاون وزیر آموزشوپرورش دولت اعلام کرد دانش آموزانی که قصد دارند به #مداس_خصوصی بروند، وام ۳۰ میلیونی تومانی به صورت قرضالحسنه دریافت خواهند کرد!
🔸 خبری به نفع #قشر_مرفه جامعه و خلاف #قانون_اساسی! چرا که در اصل ۳۰ گفته شده: دولت موظف است وسایل آموزش و پرورش را تا پایان دوره متوسطه به صورت رایگان فراهم کند. قانونی که این روزها به آن عمل نمیشود.
🔹 در سالهای اخیر #مدارس_دولتی هم از نظر کمی و هم کیفی به وضعیت نابسامانی دچار شده است! دولتها در #تبعیض و دوقطبی آشکاری، برای راحتی خود و #منافع برخی افراد به مدارس خصوصی روی آوردهاند. همین امر باعث شده هرکسی پول بیشتری دارد تحصیلات بهتر و در آینده شغل بهتری داشته باشد. مدارس دولتی هم میماند برای قشرِ فقیرِ جامعه.
🔸 خوب است برای بهتر فهمیدن این رویه خطرناک وزارت آ.پ، مدل #مدارس_کوپنی که #میلتون_فریدمن برای #آمریکا مطرح نموده بود را بررسی کنیم. همان طرحی که قبل از آمریکا، ژنرال پینوشه در #شیلی به صورت گسترده اجرا کرده بود.
🔹 در اجرای مدارس کوپنی #دولت بهجای دادن بودجه به آ.پ، آنرا بهصورت #کوپن در اختیار خانوادههای دانشآموز قرار میدهد تا آنها بتوانند مدرسهی دلخواه خود را انتخاب کنند. ادعا این است که این سازوکار از یکسو #قدرت_انتخاب خانوادهها را افزایش میدهد و از سوی دیگر به ایجاد #رقابت_کیفی بین مدارس میانجامد.
🔸 مدارسِ باکیفیتتر میتوانند برای خود شهریههایی بالاتر از رقم کوپنهای توزیعی تعیین کنند و خانوادهها درصورت انتخاب این مدارس باید مابهالتفاوت قیمت را از جیب بپردازند. مدلی که به دلیل #تمایزهای_نژادی و #طبقاتی که این مدارس ایجاد کردهاند، هنوز هم در بسیاری از ایالتهای آمریکا به چنین مدارسی اجازۀ فعالیت داده نمیشود.
🔹 گزارش پژوهشی که توسط دو نفر از کارشناسان بانک جهانی دربارۀ ارزیابی مدارس کوپنی در شیلی انجام شده است. براساس این پژوهش، مدارس کوپنی در شیلی بهمثابه سازوکاری برای گسترش مدارس خصوصی عمل کردهاند و برخلاف ادعاهای اولیه تأثیری بر بهبود کیفیت مدارس عمومی نداشتهاند و حتی به افت کیفیت این مدارس انجامیدهاند.
🔸 این کوپنها به خروج دانشآموزان با معدل بالاتر و دانشآموزان طبقات متوسط به بالا از مدارس عمومی به مدارس خصوصی منجر میشوند. بهتعبیری بیش از آنکه دانشآموزان مدرسه را انتخاب کنند، این مدارس هستند که به سورتینگ(درجهبندی) دانشآموزان میپردازند، و در این فرایند بهبود کیفیت مدارس خصوصی هم بیش از آنکه ناشی از بهرهوری آموزشی باشد، ناشی از جذب دانشآموزان خوب مدارس عمومی است.
🔹 پژوهشگران استدلال میکنند که این کوپنها بیش از آنکه رقابت را بین مدارس تقویت کنند، به رفتار رانتجویانه بین آنها دامن زدهاند.
ـــــــــــــــــــــــــ
#نفوذ #فساد #اسلام_آمریکایی
رتبه های دست نیافتنی!!!!
خبر رسیده است که از پیشنهادات مطرح شده برای جلسه امروز ، قرار دادن معلمان در رتبه های ۱ تا ۳ است یا سخت گیری در دریافت رتبه های ۴ و ۵ ، به صورتی که این رتبه ها دست نیافتنی باشد !!!
این پیشنهاد قطعا برای تشویق معلمان به استمرار خدمت به امید دستیابی به رتبه های بالاتر و از طرفی کاهش بار مالی رتبه بندی است...
این نحوه رتبه بندی کاملا بر خلاف نص صریح قانون رتبه بندی است ...
✍پ ن: آقایان تصمیم گیرنده که ریش و قیچی دست شماست، به وجدان خود ( اگر وجدان دارید ) رجوع کنید....
ـــــــــــــــــــــــــ
#نفوذ #فساد #اسلام_آمریکایی