eitaa logo
خبر فرهنگيان
43 دنبال‌کننده
1هزار عکس
694 ویدیو
24 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 ببینید | اغتشاشگران در کدام مدرسه درس خوانده‌اند؟ ♨️ انتقاد مهم به کتب درسی ♨️ ایراد اساسی ! ❌ اقیانوس یک میلیمتری که همه را غرق کرده...
از سوی آیت‌االه رئیسی صورت گرفت: ♨️ابلاغ تفسیر ماده‌ ۱۱ قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری 🔹در ماده ۱۱ این قانون آمده است: چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی داوطلبی و سوابق تحصیلی وی مغایرتهای غیر متعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با نمره و رتبه اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها از داوطلب از یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت‌های بدوی می‌باشد.
هدایت شده از اخبار مهم روز
🔴از این جذاب تر برای یک نوجوان وجوان سراغ دارید؟؟؟ دقیقا همان رفتارهایی که در بازی های گیم نت انجام داده بود واقعیشو تو شهر انجام داد.. -شیشه ماشین خورد کرد -آدم ها رو با سنگ میزد -درخت ها رو آتش میزد -با مشت و لگد به رهگذر حمله می‌کرد -اتوبوس حامل مردم را سنگ میزد و از این اتفاقات بسیار لذت برد. وقتی تفریح بچه‌هامون بشود بازی های آمریکائی فضای مجازی مون بشود اینستای صهیونیستی کلاس بچه هامون بشود زبان انگلیسی ووووو.... وضعیت از این هم بدتر خواهد شد. مراقب نسل جدید باشیم...
هدایت شده از خبر فرهنگيان
⭕️ در بازار، حجاب نمی‌فروشند! 🖋 روح الله رشیدی 🔹 به یک مثال! توجه بفرمایید: در فاصله‌ی یک دهه، از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰، تعداد مدارس بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است؛ بیش از ۱۶ درصد مجموع مدارس کشور و بیش از دو میلیون نفر دانش‌آموز! 🔸 معنای دقیق و ساده‌ی این حرف این است که دولت دارد با سرعت عجیب، فکر و فرهنگ و تعلیم و تربیت را به دست می‌سپارد. آن‌هم آگاهانه و قاطعانه! 🔹 ناگفته پیداست که این وضعیت، فاصله‌ی چندانی با فروپاشی نهاد ندارد. از روند سیاستگذاری هم چنین برمی‌آید که نه تنها قرار نیست این حرکت تخریبی متوقف شود، که بر تداوم آن اصرار می‌شود. فرقی هم بین چپ و راست در این اصرار تخریبی وجود نداشته تا امروز. 🔸 جالب اینکه دولت، آثار و پیامدهای این بازاری‌سازی را در کوتاه‌مدت می‌بیند و بر وضعیتی که خود، عالمانه و عامدانه ساخته، مرثیه می‌سراید. گروهی از محافظه‌کاران نیز با او همنوا می‌شوند و مردم و فرزندانشان را به باد ملامت می‌گیرند که «چرا شماها این‌جوری هستید پس! حجابتان کو؟». ملامت می‌کند مردم را، اما خودش خوب می‌داند که در بازار، هر چیزی هم بفروشند، نمی‌فروشند! 🔹 با هر معیار و مبنایی (شرع، عقل، عرف و...) اگر از مشاهده‌ی آشفتگی‌های فرهنگی و اخلاقی دردمان می‌گیرد اما وضعیت نهاد (بازار) تعلیم و تربیت کشور، هیچ اعتراض و غصه‌ای در ما برنمی‌‌انگیزد، در دستگاه محاسباتی‌مان شک کنیم. این که در آن دست‌وپا می‌زنیم، ظرفیت‌های بسیار بیشتر از اینی که می‌بینیم برای ایجاد آشفتگی و بحران در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و اعتقادی دارد. 🔸 جریان زبان‌دارِ سیاسی، با تمرکز تعمدی بر پاره‌ای موضوعات و برجسته‌سازی هیجانی آن‌ها، مسائل اصلی را از اعتبار ساقط می‌کند و انرژی‌ها را در مسیری غیر ضروری هرز می‌برد. 🔺 پی‌نوشت: آیا فقط، مدرسه را بازار کرده‌ایم؟ نه. این فقط یکی از بازارهایی‌ست که ساخته‌ایم. همه‌جا بازار است.
هدایت شده از طنز فرهنگی
‏با این حرف که "ولش کن بچه‌س نمیفهمه" باعث شدید یه مشت بچه ۳۰-۴۰ ساله کف جامعه داشته باشیم که اندازه گاو درک و شعور ندارن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 اشتباهی که رشد بچه‌ها رو متوقف می‌کند! 🔻 مربی نباید بچه‌ها را ناامید کند. در یک تجربه‌ای ما بهترین معلم‌ها را برای مدرسه خود آوردیم. می‌دیدیم که از شدت باسواد بودن معلمان، بچه ها دارند می‌سوزند! با معلمان صحبت کردم و گفتم بچه‌ها را مرعوب نکنید. وقتی سواد زیاد خود را نشان می‌دهید، بچه ها فکر می‌کنند هیچ وقت نمی‌توانند به شما برسند. معلمان نتوانستند این مسئله را رعایت کنند و آنها را تغییر دادیم. 🔴 به جای آنها معلمینی آوردیم که ممکن بود بعضی سوالات بچه ها را هم نتوانند پاسخ دهند. اما وضعیت بهتر شد. چون بچه‌ها و معلمان هر دو با هم رشد می‌کردند. ♨️ ممکن است یکی از حرف‌هایی که بچه ها از مدرسه نقل می‌کنند این باشد که مثلاً در فلان مسئله معلممان هم خسته شد، نشسته بود گریه می‌کرد، اما کمی بعد بلند شد و حرکت را دوباره آغاز کرد. ✴️ یعنی حتی گاهی خوب است که مربیان کمی با بچه‌ها همراهی کنند و حتی نقش بازی کنند اما بعد دوباره حرکت کنند. ⚡️ ما وقتی مناجات امامان را می بینیم احساس امید به ما دست می‌دهد. ☑️ در مناجات ابوحمزه می‌خوانیم لَا الَّذِى أَحْسَنَ اسْتَغْنى عَنْ عَوْنِكَ وَرَحْمَتِكَ، وَلَا الَّذِى أَساءَ وَاجْتَرَأَ عَلَيْكَ وَلَمْ يُرْضِكَ خَرَجَ عَنْ قُدْرَتِكَ، یعنی خوب و بد، هر دو محتاج خدا هستند. اولیای الهی، خودشان را «در برابر خداوند»، مساوی با سایر افراد می‌دیدند. مربی باید اینگونه باشد. "حجت الاسلام پناهیان"
دانش‌آموزانی که از شدت گرسنگی پاک‌کن می‌خورند 🔸مدارسِ انگلیس درباره‌ی بحران افزایشِ هشدار دادند. فرا رسیدن زمستان و قبوض هنگفت انرژی خانواده‌های بیشتری را مجبور می‌کند تا بین گرم کردن خانه و تهیه غذا یکی را انتخاب کنند. 🔹بر اساس گزارش‌های دبیران در سراسر ، برخی کودکان به قدری گرسنه هستند که در حال خوردن پاک‌کن‌ها یا پنهان شدن در زمین بازی هستند، زیرا نمی‌توانند هزینه‌ی ناهار را بپردازند.
هدایت شده از اخبار مهم روز
17.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 در این فیلم ببینید چرا نیروهای امنیتی در روزهای اول، مانع آشوبگران نمی‌شوند!😉 ⭕️ تصاویر واقعی از عملیات شناسایی، رصد و دستگیری آشوبگران در آشوبهای گذشته @mdaynews
نامه‌ی زیبا و متین ۱۷۰ معلم به «علی دایی» 🔹 این سلامی است از سوی جمعی از معلمان همان «وطن» که آن را «ناموس» خوانده و برایش متن نوشتید؛ درود بر شما که نوشتید: «هموطنان‌‌تان را خواهران و برادران‌تان می‌دانید و تا ابد کنارشان می‌مانید»، از یک چهره ملی چیزی جز این انتظار نمی‌رود؛ اما چگونه می‌شود که در ادامه متن‌تان کلمات «مردم» و «اغتشاشگر» را باهم پیوند داده و دوگانه مردم و حاکمیت ساختید؟ 🔹اگر ما جمعی از معلمان از ۱۵ استان آسیب‌دیده از آشوب، حق اعتراض را به رسمیت شناخته ولی خط اغتشاش و تهییج دانش‌آموزان معصوم نوجوان خود توسط برخی چهره‌های معروف را محکوم کنیم، هموطن شما حساب می‌شویم و در کنارمان می‌مانید؟