eitaa logo
فرهنگیان خوانسار
430 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
1.9هزار ویدیو
163 فایل
جهت ارتباط با مدیر کانال به این ادرس مراجعه نمایید https://eitaa.com/Khansar1400
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 ‼️ بنا بر تصمیم نهایی اجرای قانون ماده 53 مصوبه مجلس شورای اسلامی به اطلاع می رساند : ‼️ هر گونه توصیه به توسط خانه های بهداشت و مراکز درمانی ممنوع است.. ‼️ ایجاد استرس و ترس و وحشت از سوی مراکز درمانی و سونوگرافی مبنی بر عدم تشکیل قلب جنین و مشکلات عقب ماندگی ذهنی ممنوع است.. ‼️ تشویق به ممنوع است و اجباری نیست... ‼️ هر گونه تخلف مراکز درمانی و خالی کردن جیب مردم و ایجاد استرس و نگرانی برای مادر باردار را به شماره 190 گزارش دهید... ☑️ این قانون مصوب مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت بهداشت برای اجرا به تمامی واحد های درمانی ابلاغ شده و لازم الاجراست...
🌸 حکایت واقعی بسیار زیبا و پندآموز 👈زود قضاوت نکن ! خانم معلمی تعریف می‌کرد: در مدرسه ابتدایی بودم، مدتی بود تعدادی از بچه‌ها را برای یک سرود آماده می‌کردم. به نیت اینکه آخر سال مراسمی گرفته شود برایشان. پدر و مادرشان هم دعوت مراسمند و بچه‌ها در مقابل معلمان و اولیا سرود را اجرا کنند. چندین بار تمرین کردیم و سرود رو کامل یاد گرفتند. روز مراسم بچه‌ها را آوردم و مرتبشان کردم. باهم در مقابل اولیا و معلمان شروع به خواندن سرود کردند. ناگهان دختری از جمع جدا شد و بجای خواندن سرود، شروع کرد به حرکت جلوی جمع. دست و پا تکان می‌داد و خودش رو عقب جلو می‌کرد و حرکات عجیبی انجام می‌داد. بچه‌ها هم سرود را می‌خواندن و ریز می‌خندیدند، کمی مانده بود بخاطر خنده‌شان هرچه ریسیده بودم پنبه شود. سرم از غصه سنگین شده بود و نمی‌تونستم جلوی چشم مردم یک تنبیه حسابیش هم بکنم. خب چرا این بچه این کار رو می‌کنه، چرا شرم نمی‌کنه از رفتارش؟ این که قبلش بچه زرنگ و عاقل و تو دل بروی بچه‌ها بود!! رفتم روبروش، بهش اشاراتی کردم، هیچی نمی‌فهمید به قدری عصبانی‌ام کرده بود که آب دهانم را نمی‌توانستم قورت بدهم. خونسردی خودم را حفظ کردم، آرام رفتم سراغش و دستش را گرفتم، انگار جیوه بود خودش را از دستم رها کرد و رفت آن طرف‌تر و دوباره شروع کرد! فضا پر از خنده حاضران شده بود، همه سیر خندیدند. نگاهی گرداندنم، مدیر را دیدم، رنگش عوض شده بود، از عصبانیت و شرم عرق‌هایش سرازیر بود. از صندلیش بلند شد و آمد کنارم، سرش را نزدیک کرد و گفت: فقط این مراسم تمام شود، ببین با این بچه چکار کنم؟! اخراجش می‌کنم، تا عمر دارد نباید برگردد مدرسه، من هم کمی روغنش را زیاد کردم تا اخراج آن دانش‌آموز حتمی شود. حالا متوجه شدن زنی که کنارم ایستاده، مادر این بچه هست، رفته بود جلو و بسیار پرشور می‌خندید و کف می‌زد، دخترک هم با تشویق مادر گرمتر از پیش شده بود. همین که سرود تمام شد پریدم بالای سن و بازوی بچه را گرفتم و گفتم: چرا اینجوری کردی؟! چرا با رفقایت سرود را نخواندی؟! دخترک جواب داد: آخر مادرم اینجاست، برای مادرم این‌کار را می‌کردم!! معلم گفت: با این جوابش بیشتر عصبانی شده و توی دلم گفتم: آخر ندید بَدید همه مثل تو مادر یا پدرشان اینجاست، چرا آنها اینچنین نمی‌کنند و خود را لوس نمی‌کنند؟! چشمام گرد شد و خواستم پایین بکشمش که گفت: خانم اجازه؟ صبر کنید بذارید مادرم متوجه نشه، خودم توضیح میدم؛ مادرِ من مثل بقیه مادرها نیست، مادر من "کرولال" است، چیزی نمی‌شنود و من با آن حرکاتم شادی و کلمات زیبای سرود را برایش ترجمه می‌کردم. تا او هم مثل بقیه مادران این شادی را حس کند! این کار من رقص و پایکوبی نبود، این زبان اشاره است، زبان کرولال‌ها همین که این حرف‌ها را زد از جا جهیدم، دست خودم نبود با صدای بلند گریستم، و با تمام وجودم دختر را محکم بغل کردم!! تو دلم گفتم آفرین دخترم، چقدر باهوش، ببین به چه چیزی فکر کرده!! چقدر قشنگ تلاش کرد که مادرش هم مثل همه مادرا از این سرود لذات ببره... فضای مراسم پر شد از پچ‌پچ و درگوشی حرف زدن و... تا اینکه همه موضوع را فهمیدند، نه تنها من که هرکس آنجا بود از اولیاء و معلمان همه را گریه می‌کردند!! از همه جالبتر اینکه مدیر آمد و عنوان دانش‌آموز نمونه را به او عطا کرد!!! با مادرش دست همدیگر را گرفتند و رفتند، گاهی جلوتر از مادرش می‌رفت و مثل بزغاله برای مادرش جست و خیز می‌کرد تا مادرش را شاد کند!! درس این داستان این بود: زود عصبانی نشو، زود از کوره در نرو، تلاش کن زود قضاوت نکنی، صبر کن تا همه‌ی زوایا برایت روشن شود تا ماجرا را درست بفهمی! ‎‌‌ ‌‌ 🌐 shamiim.ir 🆔 @Shamimeashena
شب ها بیدار نمانید!!! این سبک زندگی خطرناک است.افراد شبها کامل بیدار هستند و در عوض دیر بیدار می‌شوند. این سبک زندگی به مرور باعث بروز بیماریهای روانی و جسمی میشه.بعد از مدتی علایم افسردگی را ظاهر می‌کند و هم باعث ایجاد چاقی های شکمی و به مرور کم خونی و کبدچرب و مزاج سرد میشه.
✅ به مناسبت هفته حجاب و عفاف👇 و لینک برخی شبهات پیرامون حجاب اجباری یا حیای اجباری https://eitaa.com/shobhe_shenasi/6069 حجاب اجباری https://eitaa.com/shobhe_shenasi/6070 مقایسه حجاب و برده داری https://eitaa.com/shobhe_shenasi/6071 حجاب اجباری فایده‌ای نداشته https://eitaa.com/shobhe_shenasi/6072 حجاب پر قدرت https://eitaa.com/shobhe_shenasi/5454 تبیین علمی حجاب https://eitaa.com/shobhe_shenasi/5456 بی‌حجابی حضرت زینب در عاشورا؟! https://eitaa.com/shobhe_shenasi/5923 زن‌ها حجاب داشته باشند تا مردها گناه نکنن؟ https://eitaa.com/shobhe_shenasi/6046 مقایسه‌ی منع حجاب در غرب و حجاب اجباری در ایران! https://eitaa.com/shobhe_shenasi/5588 در قرآن آیه‌ای پیرامون حجاب نداریم https://eitaa.com/shobhe_shenasi/5333 جایگاه تمدنی حجاب https://eitaa.com/shobhe_shenasi/5455 گشت ارشاد تا الان چه کسی را با حجاب کرده؟ https://eitaa.com/shobhe_shenasi/5453 + https://eitaa.com/shobhe_shenasi/10777 مقایسه واکنش علما به اختلاس و حجاب https://eitaa.com/shobhe_shenasi/5418 اختلاس ها توسط بی‌حجاب‌ها نبوده است https://eitaa.com/shobhe_shenasi/5199 حکمت اصلی حجاب https://eitaa.com/shobhe_shenasi/9931 حجاب اجباری در قرآن https://eitaa.com/shobhe_shenasi/10471 عادی میشه https://eitaa.com/shobhe_shenasi/10739 منطق حجاب https://eitaa.com/shobhe_shenasi/10684
12.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*🔶 یک خانم با سه گریم متفاوت کنار خیابان ده دقیقه می ایستد، عکس العمل مردها را نسبت به پوشش، خوب نگاه کنید و خودتان قضاوت کنید. حتی از حجم خودروها شاید بشود مردها را هم غربال کرد!* 👈 _*اینجا متوجه میشوید که حجاب مصونیت است نه محدودیت! https://eitaa.com/Khoosarkhomoon/16464 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
سهیلا سامی، جراح نابغه ایرانی در خصوص حجابش گفت؛ من با انتخاب و آگاهی حجاب را برگزیدم و این دیگر داخل و خارج از کشور ندارد. حجاب تاکنون هیچ مشکلی برای من ایجاد نکرده است 🗣نورا تبریزی @twtenghelabi
عجب دین ضد زنی داریم!!
📍پنج‌گانه حجاب! 🔻از یک منظر می توان گفت در موضوع حجاب و پوشش پنج گروه اجتماعی وجود دارد که مواجهه با هر گروه نیازمند اقدامات متناسب و بعضا متفاوتی است: 🔸۱- افرادی که نسبت حجاب آگاهی و اعتقاد دارند و حجاب مناسبی دارند. 🔸۲- افرادی که اعتقاد و آگاهی کافی نسبت به حجاب ندارند اما حجاب شان قابل قبول است. 🔸۳- افرادی که اعتقاد و آگاهی کافی نسبت به حجاب دارند ولی حجاب مناسبی ندارند. 🔸۴- افرادی آگاهی و اعتقاد کافی نسبت به حجاب ندارند و حجاب مناسبی هم ندارند. 🔸۵- افرادی که با حجاب و عفت عمومی مبارزه می کنند. 🔻نسبت به گروه اول، سیاستهای تقویت مبانی علمی و ارتباطی، حمایت اجتماعی و تسهیل مشارکت در توسعه فرهنگ عفاف و الگو سازی اولویت دارد. 🔻در مورد گروه دوم که عمدتا شامل افرادی هستند که به دلیل ضوابط قانونی یا عرف محیطی و تشخص خانوادگی حجاب خوبی دارند؛ علاوه بر تقویت حمایت اجتماعی و حذف تشویق کننده‌های منفی محیطی و رسانه‌ای و تولید محتوای علمی و فرهنگی تاثیر گذار و متناسب با رده اجتماعی و سنی اولویت بیشتری دارد. 🔻گروه سوم عمدتا شامل افرادی هستند که فاقد مقاومت و اعتماد به نفس کافی در رعایت حجاب در محیط های ولنگار هستند یا افرادی هستند که در معرض تغییرات سبک زندگی به سمت غربی قرار دارند؛ تقویت خودباوری دینی، برجسته سازی ضوابط قانونی در محیط و تذکرهای دوستانه اولویت دارد. 🔻در مورد گروه چهارم، کار قدری پیچیده است. ایجاد زمینه عاطفی پیش از اقدامات معرفتی و فرهنگی، تولید محتواهای فرهنگی بنیادی ناظر به مزایای فردی عفاف و مبانی دینی، در کنار برجسته سازی ضوابط و تذکرهای صمیمانه اولویت دارد. 🔻در مورد گروه پنجم، عمدتا کار امنیتی در کشف ریشه ها و اقتدار حاکمیتی در برخورد و جلوگیری جدی از هنجارشکنی در محیط اجتماعی و رسانه‌ای کاملا ضروری است و قطعا اقدامات فرهنگی چندان فایده بخش نیست. 🔻علاوه براین برخی اقدامات هم هستند که برای همه گروه ها لازم است مانند دسترسی آسان و و ارزان به چادر و لباس های متنوع و عفیفانه. 🔻 نکته کلیدی این‌است که در مواجهه با پدیده بدحجابی، اقدامات تک بعدی و نامتناسب با گروه اجتماعی مربوطه، نه تنها موثر نیست بلکه موجب تولید دوقطبی اجتماعی و تشدید بدحجابی می شود. 🔻بنابراین رفع معضل بد حجابی علاوه بر مجریان توانا و هوشمند و معتقد، نیازمند بسته‌های اجرایی است که وظایف روشنی را برای بخشهای انتظامی، امنیتی، نظارتی فرهنگی و علمی و حتی اقتصادی معین کند تا هر کدام به موقع وارد عمل شوند که شرح مفصلی دارد... ./حمیدرضا ابراهیمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پویش در شب در سراسر جهان 🔸زمان: 🗓 یک شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ ⏰ ساعت ۱۹ توییت‌هایتان را به زبان‌های پرکاربرد جهان و با هشتگ زیر آماده کنید. به‌نحوه نوشتن هشتگ دقت فرمایید: #️⃣ 🔻بهتر است محتوای توییت‌ها و پست هایتان پیرامون محورهای زیر باشند: 1️⃣ لبیک گفتن به فرمان جهاد تبیین به عنوان یکی از موضوعات اصلی و دغدغه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) 2️⃣پرداختن به مساله غدیر و لزوم تبعیت از امام و رهبر در جامعه اسلامی 3️⃣ معرفی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به عنوان امام و رهبر مسلمانان جهان و نائب بر حق حضرت ولی عصر(عج) 4️⃣ تبیین ابعاد شخصیتی وحقوقی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در ترویج اسلام ناب محمدی(ص) و مبارزه با شرک و کفر و استبداد جهانی 5️⃣ بازخوانی مبارزات سیاسی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران تا انتخاب ایشان به عنوان رهبر ایران پس از رحلت امام خمینی (ره) 6️⃣ تبیین نقش ولی فقیه در جامعه اسلامی 7️⃣ بررسی فرایند شکل گیری جبهه مقاومت به رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) 🔵 ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🆔@farhangiyan113
15.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در محضر ولایت عید غدیر از همه اعیاد بالاتر است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جواب سوالاتتون در مورد رو از زبان رحیم پور ازغدی ببینید! به شدت توصیه می کنم بازنشر کنید! 🗣احمد کارآمد @twtenghelabi