eitaa logo
طلاب انقلابی همدان
464 دنبال‌کننده
818 عکس
315 ویدیو
9 فایل
🔺حوزه علمیه باید انقلابی بماند؛ اگر حوزه انقلابی نماند نظام در خطر انحراف از انقلاب قرار می گیرد. 📌 بازنشر (فوروارد) مطالب کانال با ذکر منبع مانعی ندارد 📌تبلیغ نداریم 🇮🇷طلاب انقلابی همدان🇮🇷 ارتباط با ما: @pesare_toor @farizatain
مشاهده در ایتا
دانلود
🏴إنّا للّه و انّا إلیه راجعون 🔸روح بلند آیت الله فاضلیان به ملکوت اعلی پیوست. ◾رحلت این عالم بزرگوار را به مردم غیور شهرستان ملایر و استان همدان و حوزه های علمیه تسلیت عرض میکنیم و برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند متعال خواستاریم . 🇮🇷طلاب انقلابی همدان🇮🇷 @farizatain
تکیه زدن ممنوع.pdf
4.44M
🛏تکیه زدن ممنووووووووع!!!⛔️ 🌐 منبع: مضمار، تشکیلات اسلامی 🇮🇷طلاب انقلابی همدان🇮🇷 @farizatain
🔴 مرحوم پروفسور "روژه گارودی" چند بار برای تحقیق علمی در موضوع کتک هورد و در دادگاه محکوم شد؟ پروفسور "روبرو فوریسون" چی؟ دولت فقط برای تقدس زدایی از ادیان ابراهیمی، آزادی بیان دارد، وگرنه در خصوص مباحث علمی مثل هولوکاست و داروینیسم، آزادی بیان در غرب، بخصوص فرانسه جوک است! 💬 توییت از "@roohollah888" پ.ن: از فرانسه که جز این انتظار نمیرود اما پیامبر اکرم برای جناب رئیس جمهور و وزارت خارجه به اندازه ی خواننده ی محبوبشان هم ارزش ندارند که آن جا سریعا توییت تسلیت میگذارند اما اینجا فقط سکووووووووت!!!؟؟؟ بزرگواران متن و اصل آن "ربّنایی" که شما سنگش را به سینه میزنید، پیامبر اکرم آورده، گفتم شاید ندانید! 🇮🇷طلاب انقلابی همدان🇮🇷 @farizatain
طلاب انقلابی همدان
🏴إنّا للّه و انّا إلیه راجعون 🔸روح بلند آیت الله فاضلیان به ملکوت اعلی پیوست. ◾رحلت این عالم بزر
🏴رهبر انقلاب اسلامی در پیامی رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین فاضلیان را تسلیت گفتند 🔹متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت عالم بزرگوار جناب حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج سیدرضا فاضلیان رحمةالله‌علیه را به خاندان مکرم و به همه‌ی ارادتمندان ایشان بخصوص مردم مؤمن و انقلابی استان همدان تسلیت عرض میکنم. این روحانی و در همه‌ی دورانهای حساس انقلاب و دفاع مقدس، همچون پدری ، جوانهای مجاهد و فداکار را انگیزه و امید می‌بخشید و کانون‌های تحرک مردمی را گرم نگاه میداشت. در جایگاه امامت جمعه چه در همدان و چه در ملایر و نیز در جایگاه عالم دینی و مردم، همواره متصدی و معنوی و سیاسی آنان بود. از خداوند برای آن مرحوم رحمت و رضوان و پاداش این زحمات را مسألت مینمایم. سیدعلی خامنه‌ای ۶ آبان ۱۳۹۹ 🇮🇷طلاب انقلابی همدان🇮🇷 @farizatain
🗡🇫🇷 بعد از صد و هفتاد سال حاضر شد بقایای بیست‌وچهار نفر از مبارزان مسلمان الجزایری را که برای تحقیر در موزه نگهداری میکرد به الجزایر پس دهد. 🔹استعمار میکشد، جمجمه را بیرون میکشد و به همه نشان میدهد بعد صدوهفتاد سال با پز انسان‌دوستی پس میده؛ الجزائر بعد از استقلال بارها خواهان بازپس‌گیری این موارد بود ولی فرانسه زیربار نمیرفت 🔹این برخورد استعمارگران محدود به الجزائر و فرانسه نیست. نمونه برخورد ‎آمریکایی‌ها و بیرون کشیدن جمجمه ژاپنی‌ها، تحقیر و هدیه دادن و در موزه نگه‌داشتن آن 💬محمدصادق شهبازی پ ن: ، همان استعمارگر است فقط ژست و روش او تغییر کرده منتهای تفکر غربی همین است که میبینید، به قول سید و قائدمان: جنتلمن های پشت میز ، همان های فرودگاه بغداد هستند. 🇮🇷طلاب انقلابی همدان🇮🇷 @farizatain
در پی انتشار گسترده متنی منتسب به حجت الاسلام مهدی طائب، مبنی بر اینکه "کسانی که بر طبل استیضاح میکوبند خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند " ، کانال امید صادق در این خصوص از ایشان استعلام کرده و ایشان متن منتسب به خود را تکذیب نمودند. هر کدام از کانال هایی که متن منتسب به ایشان را منتشر کرده اند، جهت مشاهده سند تکذیبیه، می توانند به ادمین پیام ارسال کنند. https://eitaa.com/joinchat/2061434900Cc21bea41cb 🇮🇷طلاب انقلابی همدان🇮🇷 @farizatain
🔴دربارۀ یورش به خانه امام علی(ع) ⭕️به بهانه صحبت های اخیر آقای دهباشی و دخانچی 🔸برخی تاریخ یورش حکومتیان به خانه (ع) و آسیب به (س) را که منجر به شهادت آن بانو شد تنها چند روز پس از رحلت (ص) می‌دانند. برای همین از همان آغازِ ماه ربیع‌الاول، رخت سیاه بر تن کرده بیرق عزا بر پا می‌کنند و دهۀ محسنیه می‌گیرند. اما واقعیت این است که هیچ مدرکی در دست نیست که به صورت دقیق مشخص کند حضرت فاطمه(س) چند روز پس از رحلت پیامبر آسیب دید (بازپژوهی تاریخ ولادت و شهادت معصومان(ع)، ص161). با این حال با مطالعۀ پژوهش‌های انجام‌شده از سوی کسانی که افزون بر تخصص، دقت بیشتری در بررسی این موضوع به خرج داده‌اند دانسته می‌شود: 🔸حکومتیان سه بار به خانۀ امام علی(ع) یورش بردند. بار اول، همان روزهای نخست پس از رحلت رسول خدا(ص) بود. در این نوبت، امام علی(ع) از بیعت امتناع کرد. فرستادگان خلیفه نیز بی‌هیچ برخوردی برگشتند و حضرت به جمع قرآن مشغول شد. بار دوم، چند روز پس از این بود که در آن، تمام مخالفان که در خانۀ علی(ع) گردآمده بودند خارج شدند؛ اما باز بیعتی رخ نداد. بار سوم، حدود پنجاه روز بعد بود. این بار حکومتیان برای اینکه کار را یکسره کنند خشونت را به اوج خود رساندند؛ سوزاندند و کوبیدند و زدند و کشتند و به بند کشیدند و بُردند. در این یورشِ شومِ سوم بود که حضرت فاطمه(س) آسیب دید و فرزندش شهید شد. او پس از این حادثۀ دردناک، حدود چهل روز بستری بود و پس از آن، چشم از جهان فرو بست. 🔸برخی، متوجه سه مرحله‌ای بودن یورش نشده‌اند. برای همین، گمان کرده‌اند تمام آن هجمه و صدمه به یکباره و در همان روزهای نخست ربیع‌الاول رخ داده است که این پندار به دلیل ناهماهنگی با برخی از گزارش‌های تاریخی پذیرفتنی نیست. 1. مقالۀ «شهادت فاطمه(س)»، در دانشنامۀ فاطمی، ج1، سیدمحمدجواد شبیری زنجانی. 2. مقالۀ علمی‌پژوهشی «تاريخ و ترتيب حوادثِ منتهی به شهادت حضرت زهرا(س)»، سيدعلی حسين‌پور، محمدرضا جباری. 3. کتاب «بازپژوهی تاریخ ولادت و شهادت معصومان(ع)»، یدالله مقدسی، ص151-181. 🌐 منبع: کانال آقای امید پیشگر، دکترای علوم حدیث 🇮🇷طلاب انقلابی همدان🇮🇷 @farizatain
💠 ۵ نکته پیرامون پیام هوشمندانه رهبرانقلاب به جوانان فرانسه 1⃣ارسال پیام ولی امر مسلمین جهان به جوانان فرانسوی یکی از دقیق ترین و کارآمدترین ابزارها در دیپلماسی عمومی است. رهبرانقلاب بجای خطاب قراردادن دولت هتاک فرانسه یا ساختار سیاسی این کشور و یا حتی خطاب قراردادن مسلمین جهان، جوانان فرانسه را به تامل در سراب بودن مساله آزادی بیان در فرانسه واداشتند. ایشان با طرح سئوال های استفهام انکاری به روشنی و اختصار وسیله و ابزار بودن مساله آزادی را به تصویر کشیدند. و در آخر نیز با طرح یک نمونه موردی یعنی مساله هولوکاست این استاندارد دوگانه در آزادی بیان را ذکر کردند که هر انسان منصفی فارغ از دین و سلایق خود به درستی آن شهادت خواهد داد. 2⃣نکته دوم و نهفته در پیام آن است که رهبرمعظم انقلاب در برابر هدف قراردادن هویت مسلمین جهان یعنی پیامبرعظیم الشان دقیقا با حمله به هویت جعلی و خودساخته غربی ها یعنی هولوکاست ورق را برگردانده و توپ را در زمین آنها انداختند. آنچنان که ایشان در پیام خود به جوانان فرانسوی انذار دادند که چرا حتی طرح سئوال و نوشتن و تردید راجع مساله هولوکاست منجر به زندان و فشار خواهد شد؟ حال آنها هستند که باید پاسخ بدهند چرا هتاکی و توهین به پیامبر خدا آزاد است اما طرح سئوال پیرامون یک مساله جعلی تاریخی ممنوع و سرانجام اش زندان است. 3⃣رهبرانقلاب با طرح مجدد مساله هولوکاست ماجرا را با مساله اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین گره زدند. طرح مساله فلسطین و مبارزه با اسرائیل به عنوان محور وحدت مسلمین جهان آن هم زمانیکه بعضی از سران خائن کشورهای عربی به دنبال سازش با رژیم صهیونیستی هستند اقدامی بسیار هوشمندانه بود. ایشان در پیام خود نه از منظر شیعی یا از منظر مسائل و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران، بلکه از زاویه مسائلی که موجب وحدت مسلمین جهان می شود ورود کردند. 4⃣ارسال این پیام به جوانان فرانسوی بزرگترین درس دیپلماسی عمومی به دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی بود. پیش از آن هم ایشان در نامه ای به جوانان اروپایی پیام رهایی بخش اسلام و عدالت را به گوش آنها رساندند. اما در همین زمان شاهد هستیم دستگاه سیاست خارجی کشور آنچنان درگیر و دار بروکراسی ها و قواعد خودساخته و ملاحظات بی مورد هست که هیچ واکنش درخوری از سوی آنها بخصوص از منظر دیپلماسی عمومی شاهد نیستیم. متاسفانه وزارت خارجه به عنوان متولی امر صرفا به اظهارات رسانه ای دیپلماتیک بسنده می کند و از ظرفیت عظیم دیپلماسی عمومی با پشتوانه گرانبهای آرمان های انقلاب اسلامی استفاده نمی کند. 5⃣اما نکته آخر و فرامتن این پیام آن است که رهبرانقلاب پیش از این نیز نامه ای به جوانان اروپا نوشتند، افراد و مجموعه هایی نیز متولی انتشار و رساندن نامه به مخاطبین خاص خود در اروپا شدند. اما آنچه از بررسی سرانجام نامه قبلی برمی آید آن است که علی رغم صرف هزینه های کلان و همایش ها و کارهای پرهزینه و پرسروصدا نامه رهبرمعظم انقلاب آنچنان که باید منتشر و به مخاطبینش نرسید. امیدواریم پیام اخیر رهبرانقلاب به جوانان فرانسه به سرنوشت نامه های قبلی ایشان دچار نشود و مسئولین امر بجای سپردن کار به افراد نابلد اما پرادعا کار را به فعالین مردمی و مرتبط با حوزه بین الملل بپسارند تا بلکه این پیام به گوش ضمیرهای پاک در فرانسه برسد. 🌐 منبع: کانال حلاج، علیرضا فقیهی راد 🇮🇷طلاب انقلابی همدان🇮🇷 @farizatain
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀هنوز یه چشم و یه دست دارم... ⏯تماشای فایل کامل مستندِ "غیر رسمی" در آپارات: https://aparat.com/v/9woJe 🇮🇷طلاب انقلابی همدان🇮🇷 @farizatain
🔷بسم الله الرحمن الرحیم 🔹«مسئله آموزِ ۱۰۰ مدرّس» 🔹کتابِ «100»، تأثیرگذارترین افراد در تاریخ بشر را درجه بندی کرده است. نویسنده این کتاب «مایکل اچ هارت» متولد ۲۸ آوریل ۱۹۳۲ در نیویورک است. او در این کتاب، صد نفر از تأثیرگذارترین شخصیت های تاریخ را به ترتیب، درجه بندی کرده و به پیامبر اسلام (ص) درجه اول را داده است. 🔹او در جواب به این سؤال که «چرا به محمّد رتبه ی اول داده؟» نوشته است: 🔹 انتخاب من که مبنی بر اینکه «محمد تأثیرگذارترین انسان در تاریخ بشر است»، ممکن است بعضی از خوانندگان را شگفت زده کند و دیگران را به سؤال وادارد. اما واقعاً او تنها فردی در تاریخ بشری بود که در درجه ی اعلای موفقیت هم در دین و هم در سطوح غیر دینی قرار دارد.... ترکیب بی مانند تأثیرگذاری دینی و غیر دینی در شخصیت محمد است که من شایسته می دانم او را تنها شخصیتِ بیشترین¬تأثیرگذار در تاریخ بشر در نظر بگیرم. 🔹در اين کتاب به حضرت عيسی (ع) رتبه 3، به آلبرت اينشتاين رتبه 10، به حضرت موسی (ع) رتبه 15، به کورش کبير رتبه 87، به زرتشت رتبه 93، و به ماهاويرا (بنيانگذار مذهب جين) رتبه 100 داده شده است. ✍محمد ذکاوت صفت ـ قم ـ هفته وحدت 1442 https://t.me/SalamBarMahdi14 🌐 منبع: کانال آقای امید پیشگر 🇮🇷طلاب انقلابی همدان🇮🇷 @farizatain
📐 عیار چه چیزی است؟؟؟ ✍ آقای دکتر موسی نجفی 🇮🇷طلاب انقلابی همدان🇮🇷 @farizatain
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🧠 محاسبات فرا مادّی! 🌐 منبع: جنبش مردمی حلال زاده ها 🇮🇷طلاب انقلابی همدان🇮🇷 @farizatain
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛪️ خیانت!!!!!! 📌برنارد شاو، ، اجتماعی و برجسته‌ترین نمایش‌نامه‌نویس اروپا پس از شکسپیر به شمار می‌رود. او در سال ۱۹۲۵ جایزه نوبل ادبیات و در سال ۱۹۳۸ جایزه آکادمی اسکار رو دریافت کرد. 🇮🇷طلاب انقلابی همدان🇮🇷 @farizatain
💠حسن رحیم پور در صفحه شخصی خود به ۲ پرسش دیگر در ساحت شخصیت و تعالیم آخرین پیام آور خداوند و وحدت مذاهب اسلامی پرداخته است: 1⃣ آخرین پیامبر خدا بودن دقیقا به چه معناست؟ 2⃣ استدلال شیعی برای وحدت مذاهب اسلامی بر چه پایه است ؟ 🔹۱. بشر را از خدایی که مخلوق ما بود به خدایی که خالق ماست، عبور داد حق‌الناس و حق‌الله را تفکیک‌ناپذیر کرد، از حق اشیا سخن گفت، گیاهان را پسرعمو و دخترخاله انسان نامید: اکرموا عمتکم النخله. فحش به حیوانات را تجاوز به حقوق حیوان خواند و دوستی باخدا را در کنار دشمنی با انسان محال دانست. 🔹۲. به مسلمانان اخطار کرد اگر حتی به غیرمسلمانی ستمی کرده باشند خود در قیامت علیه آنان دادستانی و اقامه دعوی خواهد کرد. عدالت و معنویت را دوقلوهای ابدی خواند و عقل را همکارخود و رسول حق نامید. 🔹۳. جنگ‌های مذهبی و تکفیر هر که را دعوی مسلمانی کند، حرام کرد. جنگ با ستم و تلاش برای نجات گناهکاران را واجب کرد. حیات و حریم و حقوق انسان را خط قرمز خدا خواند. 🔹۴. وحدت مذاهب اسلامی ، آرمان ماست، نه از سر شک و نسبی‌گرایی، نه از باب عوام‌فریبی، و نه انکار آنچه بر اهل‌بیت(ع) او رفت، بلکه از سر آگاهی بر اصلی‌ترین اولویت که امت‌سازی، دفاع از حقوق مسلمانان از هر مذهب و در برابر هر تهدید است.آنکه جامعه انسانی را به برابری و برادری فراخوان داد چگونه شکاف میان مسلمانان را روا بداند ؟ 🔹۵. آخرین پیام‌آور خداوند بودن، به چه معناست؟ لطیف‌ترین روح انسانی، بیشترین ظرفیت معنوی، بالاترین ارتفاع عقلی، برترین گیرنده پیام، متحمل‌ترین قلب، سوزان‌ترین احساس، فدایی‌ترین انسان که هر آنچه خداوند خواست با بشر بگوید، از مسیر او گفت. چیزی نمانده که خدا باید با بشر در میان میگذارد و پس از محمد ص ناگفته مانده باشد. 🌐 منبع: کانال استاد حسن عباسی 🇮🇷طلاب انقلابی همدان🇮🇷 @farizatain
👑 ادّعا!!! لینک کلیپ تصویری 👇: http://farsi.khamenei.ir/video-content?id=44485 🇮🇷طلاب انقلابی همدان🇮🇷 @farizatain