694.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️واکنش آمریکایی ها بعد از انفجار ناو آمریکایی😅😂😂
💬 قهوه تلخ
@Fars_plus
▪️همانطور که در این تصویر میبینید متاسفانه جمهوری اسلامی نه تنها خلیج فارس و دریای عمان، بخشهایی از سیستان و بلوچستان و هرمزگان و بوشهر و خوزستان را به چین واگذار کرده، بلکه بخشهایی از عراق، عربستان، کویت، قطر، بحرین، امارات و عمان را هم به چین فروخته!
💬 Ajdemarang
@Fars_plus
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥سرخط فارس| «برجام» از وعدههای شیرین تا تجربههای تلخ
🔻امروز سالگرد توافق برجام است. بنابر اظهارات رئیس جمهور قرار بود پس از برجام تمام تحریمها لغو شود.
@Fars_plus
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پناهی فوق تخصص علوم شناختی: خبر خوب منجر به سلامت ذهن میشود/ این گزاره که هر کس خبر خوب بدهد چشمش را به روی مشکلات بسته است درست نیست
@Fars_Plus
▪️به احتمال فراوان فردی که بعد از انعقاد #برجام نیمهشب وسط خیابانهای تهران باباکرم میرقصید، الان مشغول جمعکردن امضا برای انتشار قرارداد ۲۵ ساله با چین است!
💬 محمد وحیدی
@Fars_Plus
▪️کنایه سخنگوی وزارت خارجه ایران به انفجار و آتشسوزی در #ناو_آمریکایی عالی بود. پیام مستتر و جذابی هم داشت. گفت؛
خیلی ارتباطی با ما پیدا نمیکند!
یوزپلنگان آمریکایی مسئولیت آن را برعهده نگرفتند؟!
@Fars_Plus
▪️انفجار در مشهد و تهران که دیشب رو فید خبری العربیه و تایمز آو اسرائیل بود امروز صبح دودش از تاسیسات نفتی سعودی و سواحل کالیفرنیا بلند شد!
💬 seyed sajad
@Fars_Plus
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📊 «آمار باروری در ایران» 👩👧👦
🔷 بررسی #نرخ_باروری در ایران و مقایسه با چند کشور خاص و یک رژیم نامشروع!
🔶 همه میدانیم که نرخ باروری و فرزندآوری در ایران کاهش بسیاری داشته؛ اما این کاهش چگونه صورت گرفت؟
🔷 کشورهایی که ایرانیان را به فرزند کمتر تشویق میکنند در این زمینه چه وضعیتی دارند؟
🔴در میان این کشور ها، رژیم صهیونیستی به عنوان کشور شناخته نمیشود.
@Fars_Plus
▪️غیزانیه را فراموش نکنیم.
عکسی که دیروز(یکشنبه ۲۲تیر۹۹) دیدم از موسیقی دبّههای خالیِ آب در غیزانیه شعارآلوده.
وعدهها را یادمان هست...
💬 مالی
@Fars_Plus
🔻واکنش طنز کاربران فضای مجازی به انفجار در ناو آمریکایی «یواساس بونهایم ریچارد»
▪️دیروز با غروب آفتاب نقره فام،شعله های گلگون حریق بر پیکره ناو فوق پیشرفته «یواساس بونهایم ریچارد» آمریکا نشست و به آن جلوه خاصی بخشید!جهان از تلالو و شکوه این ناو در حیرت است!
(به زودی در رسانه های معاند)
💬 sarih
▪️جا داره بگم #ناو_آمریکایی فقط کمی سوخته و هیچ تلفاتی نداشته فقط چند نفر دچار گرمازدگی ملایم شدن اونم شربت آبلیمو دادیم خوب شدن :)
💬 دکتر جاهل
▪️تو ناو آمریکایی اسفند دود کردن وگرنه ناو آمریکایی مگه آتیش میگیره اصلا
💬 سید مرتضی
▪️یادتونه سر حادثه ناوچه کنارک غربپرستها و غربگراها چقدر اقتدار ایران رو مسخره کردند؟؟ حالا که ناو آمریکایی منفجر شده و هنوز داره میسوزه همشون لال شدن. نه اینکه هیچ حرفی برای زدن ندارنا، نه، تو حجم بالای دود انفجار خفه شدن!!
💬 محمد پازوکی
▪️زیباکلام عزای عمومی اعلام میکنه
تاجزاده مدیریت رهبری رو علت حادثه میدونه
موسوی خوئینیها داره نامه میزنه به بیت برا جبران خسارت
محمود صادقی وجود زندانی امنیتی در ایران رو علت حادثه عنوان میکنه
سلحشوری به خاطر چادر گردن درد گرفته فعلا توییتر آنلاین نیست
💬 علی رنجبر
▪️هنوز ۴۸ساعت از منهدم شدن هواپیمای آمریکایی توسط ونزوئلا نگذشت که ناو هواپیمابرشون هم در سندیگو به فنا رفت !!
این آمریکا، دیگه آمریکابِشو نیست:))))))))
💬 نیشگون
@Fars_Plus
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 گزارش شبکه ABC امریکا از انفجار و آتش سوزی در یک ناو آمریکایی؛
🔻شرایط بر روی ناو "بانهام ریچارد" اضطراری است.
@Fars_plus
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥درمذاکرات هسته ای،این دایه های دلسوزتر ازمادر بام تا شام با حمایت وستایش از ظریف و روحانی و توجیه مقرون بصرفه نبودن هسته ای درحال تحمیق و تشویق به رسیدن به توافق بودند.کردیم وبخاک سیاه نشستیم.
نتیجه:
وقتی سند همکاری با چین را بمباران و سیاه میکنند،ذره ای شک نکنید به نفع کشور است!
💬 B.behnam
@Fars_Plus