eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
این بچه به ولخرجی می‌گه دلخرجی، چون برای دلمون خرج می‌کنیم. خیلی هم منطقی. • Ali.nasrollahi@farsitweets
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوتا جنگنده خیلی پیشرفته فرانسوی تو رژه خوردن به هم ببین هموطنامون چی ساختن براش😂 بابا این حیثیت و غرور نیرو هوایی فرانسه است خیر سرش😐 این کلیپا چیه آخه😂 *حمید* @farsitweets
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بی‌وطن برای پول دست به سلاح میبرد و برای فرار از مرگ سلاح بر زمین می‌گذارد. از عربده بی‌وطن‌ها نباید ترسید... پ‌ن: فیلم مربوط به فرار مزدورهای امارات از خارطوم پایتخت سودان پ‌ن۲: یکی از دلایل فرار این جانورها چندتا پهپهاد و خمپاره‌س که از ایران به دست ارتش و حکومت مرکزی سودان رسیده :) *فرهاد* @farsitweets
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر میخوایید همچین رفاقت سفت و محکمی رو تجربه کنید😁 باید تو زمان و مکان مناسب رفیق پیدا کنید! و البته از جماعت ادایی، دگوری و روغنفکر هم دوری کنید که جز نامردی و سو استفاده ازشون چیزی درنمیاد! مقاومت لباس سفیده تا لحظات آخر ستونی بود واقعا😂 *hoseiny* @farsitweets
‏دیشب یه آقای مسن با شکایت از درد معده و تهوع و اینا اومد توی شرح حالش و با توجه به سنش، چون علل قلبیش برام رد نشد گفتم باید بره درمونگاه کلی داد و بیداد کرد و فحش داد که تو نمیفهمی، من میگم معده‌مه و… بازم مقاومت کردم و دارو ندادم امروز پسرش اومده بود با یه بسته شکلات توی دستش برای تشکر و عذرخواهی :) میگفت پدرشو دیشب بعد از اینجا برده درمونگاه و بعد نوار و آزمایش با تشخیص MI بستریش کردن میگفت مرسی که دیشب جلوی اصرامون مقاومت کردید😂 •تا خرخره• @farsitweets
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با خودت چیکار کردی آقای دایی!؟ یه روزی صدای واقعی مردم ایران بودی. حالا نشستی ببینی اینترنشنال و بی بی سی چی میگن همونارو بگی؟ بابا تو یه فرقهایی با امثال علی کریمی داشتی برا ما همیشه! *بهداد* @farsitweets
پرسیدم : از کی فهمیدی دوستم داری؟ جواب داد : میگن هیچ کس اولین قطره بارون رو ندیده آخرین قطره‌ی بارون رو هم از بارون اول و آخرش رو هیچ کسی به یاد نداره و ندیده همه فقط خود بارون رو به یاد میارن این که از کی و کجا عاشقت شدم رو نمی‌دونم تا کجا رو هم نمی‌دونم ،فقط میدونم عاشقتم. • mastaneh • @farsitweets
‏از مهمونای عزیز خواهشمندم وقتی ازتون پذیرایی میشه زود تصمیم بگیرید و یه چیز بردارید دیگه یعنی چی که هی میپرسید کدوم خوشمزه تره؟! • FarAnak • @farsitweets
یکم چرایی و چگونگی سبیل رو اشتباه درک کرده. :)) •Aka lefthanded• @farsitweets