بیمارم که اسمش "علیاکبر" بود گفت: برادرم "علیاصغر" که پیش شما میاد، منو معرفی کرد اینجا.
گفتم: شما برادر بزرگترش هستی؟
_نه، من برادر کوچیکهم.
_آخه اکبر باید بزرگتره باشه قاعدتاً.
_اتفاقاً تو روستا هم همه منو علی اصغر صدا میزنن، اونو علیاکبر.
... چرا آخه؟😐
*علی بسکابادی*
@farsitweets
با سرمایهگذار یه مجموعه زیانده جلسه داشتم میگفت روز اول به ما گفتن حاشیه سود خالص رستوران ماهی ۵۰-۶۰ درصده!
ببینید شما اگه از سه سال اول افتتاح جون سالم به در ببری میتونی یه حاشیه سود مداوم ۱۰-۲۰ درصدی برای خودت ایجاد کنی.
این بویی که میشنوین بوی کباب نیست!
*قهوهچی*
@farsitweets
پیرمرده مثلا اومد به دکترهای بیمارستان توهین کنه گفت اینجا دکتر نداره که، همه دامپزشکن. عزیزم. :))))))
*رخوت*
@farsitweets
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این بنده خدا طوری دریبل میزنه و حفظ توپ میکنه که انگار توپ به پاش چسبیده
انصافا با این فیزیکش طبیعی نیست و دمش گرم
𝖄𝕬𝕾
@farsitweets
ارشدم تموم بشه دیگه هیچوقت حتی محض خنده هم پامو توی دانشگاه و محیط آکادمیک نمیذارم.
*فورد پریفِکت*
@farsitweets
پیروزی تیم والیبال ایران در قهرمانی جهان با شکست تونس
ایران 3 - 1 تونس
🇮🇷 23 | 25 | 25 | 25
🇹🇳 25 | 20 | 23 | 16
*FT*
@farsitweets
هشدار رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: در موضوع آژانس، مقابل انحراف و تخطی از قانون میایستیم
@farsitweets
۲ روز پیش براش دندون کشیدم و توضیحات هم بهش دادم.
امروز اومد داد و بیداد که چرا من انقدر درد و ورم دارم. لابد وسایلتون تمیز نبوده :)
معاینه کردم دیدم داخل socket خون، چرک و یه ماده چسبناکه. پرسیدم گفت که بعد کشیدن عسل گذاشته که هم ضد عفونی شه و هم چون تف میکرده خون بند بیاد😐🤦🏻
*Emaaad.k*
@farsitweets
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همین مونده بود غصه پشههارو بخورم 😔
*bendestan*
@farsitweets
با کسب ۲۱ امتیاز؛
پوریا حسین خانزاده دریافت کننده قدرتی تیم والیبال ایران با کسب ۲۱ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. مرتضی شریفی نیز موفق به کسب ۱۸ امتیاز در این مسابقه شد.
*FT*
@farsitweets
مجموعه لوازم آرایشی-بهداشتی
شامل مخروط سرمه یا مواد آرایشی پودری، موچین، کورت(ابزار تمیزکننده)، ۲ تیغ کوچک، حلقه
جنس: مس
تاریخ: ۲۳۴۰-۲۹۰۰ پیش از میلاد
مکان ساخت: لرستان
مکان نگهداری: موزه لوور
*Mahtab*
@farsitweets
شخصيت واقعى يه آدم رو وقتى میبينى كه ديگه وجودت براش هيچ سودی نداشته باشه .
*mastaneh*
@farsitweets