بنده در حال گریه و درددل کردن با مادربزرگم که ده سال پیش از دنیا رفته
*tantan*
@farsitweets
املاکیه عصر زنگ زده :" یک فایل خیلی مناسب دارم جاشم عالیه؛ پاسداران جنوبی"
پاسداران جنوبی: بنی هاشم
*میرتل گریان*
@farsitweets
با دختر ۳ سالهی دوستم که نیم ایرانی نیم امریکاییه رفتیم پیادهروی، به اینجا رسیدیم با خوشحالی گفت قورمهسبزی!
میگم قورمه سبزیِ شیخ بهایی جهانیه ها😉
*فرووز*
@farsitweets
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نحوه درست برخورد با طرفداران ماچا
*دُن کامیلو*
@farsitweets
بهترین راه برای سواد داشتن، زیاد خوندنه. برای اینکه املای کلمهای رو غلط ننویسیم، باید ظاهر اون کلمه پیش چشممون آشنا باشه. این آشنایی همون سواد درست نوشتنه.
محمد رستمپور
@farsitweets
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلمبرداریِ صحنۀ تصادف بدون هیچ تصادفی در استودیو
سمکِ عیّار
@farsitweets
چرا کسی به این نکته اشاره نمیکنه که بعد زدن خمیر دندون روی مسواک باید گرفتش زیر آب وگرنه نمیشه باهاش مسواک زد
*|Ali|*
@farsitweets
رئیس جمهور الجزایر برای چندمین بار در اعتراض به بیثمر بودن نشستهای دنیای عربی-اسلامی، در اجلاس دوحه شرکت نکرد. بیانیه سست این نشست ثابت کرد، حق با الجزایر است. حق این بود که ما اعلام میکردیم حضور رئیس جمهور کشورمان منوط به تصویب گامی فراتر از قرائت بیانیه است.
در غیر این صورت حداکثر به اعزام معاون اول اکتفا کرده، علت را نیز در بیانیهای اعلام میکردیم. به نظر من این نشست، رژیم صهیونیستی را در ادامه مسیرش مصممتر کرد و آنها را به این نتیجه رساند که هیچ کنش عملی از سوی دنیای عربی_اسلامی متوجه آنها نخواهد بود.
آغاز حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه چند ساعت پس از پایان نشست سران کشورهای عربی-اسلامی، دهن کجی بزرگ اسراییل به این نشست بود. امروز نیز وزیر خارجه آمریکا گفته: «در آستانه نهایی کردن توافقنامه همکاری دفاعی تقویتشده با قطر هستیم»!!
باید خون گریست.
اللهکرم مشتاقی
@farsitweets
توی فرانسه، سس فرانسوی نبود،
توی دانمارک، شیرینی دانمارکی نبود،
توی ایتالیا، بستنی ایتالیایی نبود،
توی مکزیک، ذرت مکزیکی نبود،
توی آمریکا، پیتزا آمریکایی نبود،
این زندگی همش سراب بود.
*Boby Cloud*
@farsitweets
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جادوی شیرینی که پدر این نینی بامزه براش انجام داد....
*شماره ۲۱ Dearcelo,Ervin*
@farsitweets
بچه بودم با بابام سر اینکه میگفت پلی استیشن اعتیاد داره و هی جمش میکرد دعوام شد. زدم قوری رو شیکوندم گفتم چون چایی هم اعتیاد داره زیاد میخوری.اون روز هیچی نگفت منم خوشحال که اره چه اقتداری دارم....
صبح پا شدم دیدم پلی استیشنمو فروخته هفت تا قوری خریده.
》پسر معمولی《
@farsitweets
پشتنویسیهای قبل از تو سوءتفاهم بود
ظلم نکن
آخرش مسافر خودمی!
نهنگ ۵۲ هرتزی
@farsitweets