eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
هر موقع فکر کردی خیلی بد بختی یاد این زنه بیوفت که از جنگ فرار کرد رفت جای آمریکا جای امن بعد همون جا کشتنش. Mohsen《 @farsitweets
اسلام واقعی فقط اونجاش که روزنامه‌نگار مسلمان و منتقد خودم به نام خاشقچی رو سلّاخی و قطعه قطعه نموده، توی اسید حل کردم تا اثری از او در این دار فانی نباشد قربتا الی الله!! 》m《 @farsitweets
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کنترلی که این روی جوجه رنگی هاش داره اگه من رو لایف استایل و سبک زندگیم داشتم الان وضعم بهتر بود😂 》p《 @farsitweets
جنگ دوازده روزه اگه عکس بود: 》FT《 @farsitweets
تو خارج این عکس وایرال شده میگن خروسه داره میره واسه زنش(مرغ) طلا بخره 😂 》ممیتزای《 @farsitweets
‏طرف زنگ زده یه کله، وقت سرویس دوره ای یخچالتونه، هستید امروز بیاد کارشناسمون؟ میگم از کدوم شرکتید؟ میگه برند یخچالتون چی بود؟ میگم شما بگید میگه اقا یخچالتون سوخت شاکی نشید گوشی رو گذاشت حداقل یه چهارتا بازاریاب باهوش برای کلاهبرداری استخدام کنید:)))) 》کتابشاه سوم《 @farsitweets
60.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیرمردِ دوست داشتنی سینما، رابرت ردفورد هم رفت. RIP خیلی ازش فیلم دیدم ولی شاید "از آفریقا" را بیشتر دوست دارم! و مهمترین میراثش، جشنوارۀ ساندنس برای فیلمهای مستقل... و گیف معروف «مرد سر تکان دهنده» که رابرت را از فیلم وسترنِ جرمیا جانسون ۱۹۷۲ در نقش یک مرد کوهستانی... 》سمکِ عیّار《 @farsitweets
همکارم اومده میگه چیزی شده؟ از دست من ناراحتی؟ گفتم نه !چیزی مگه گفتم؟ گفت آخه داشتم رد میشدم خیلی بد نگام کردی با اخم و عصبانیت! گفتم عه؟ نگات کردم؟ من فقط داشتم به این فکر میکردم اگه دماغ نداشتیم آیا گوش به تنهایی میتونست عینک رو نگه داره؟ گفت تو دیوانه‌ای و رفت :)))) 》mat mat ferferi《 @farsitweets
آره خب ، تو خوبی 😶‍🌫️😡 - @farsitweets
یادمه اولین جایی که واسه کار زنگ زدم با اعتماد به نفس گفتم کی حضوری تشریف بیارم؟ طرف کُپ کرد گفت نیاز نیست بیاین منصرف شدیم😂😂😂😂 》شعر و ترانه عاشقانه《 @farsitweets
شما فکر میکنید که یکی انقدر گیج و احمق میتونه باشه که تو ایستگاه اتوبوس لپ تاپش رو جا بذاره و بره؟ اگه نه پس با من آشنا نشدید. یعنی اشکم بند نمیاد دیگه 》باترفلای《 @farsitweets
آوردن میگن پاش میلنگه الان من پای اینو چجوری معاینه کنم😂 》ممَّـــــد《 @farsitweets