eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.8هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
پولی رو اشتباهی به حساب یه نفر واریز کردم. شماره‌ش رو پیدا کردم، گفت حساب رسالتش غیرفعاله و دسترسی نداره. کارگر بود توی سهند تبریز، یه روز مرخصی گرفت بره تبریز مشکل رو حل کنه. چون بانک رسالت شعبه نداره، اذیت شد. انقدر این آدم ماه بود که هرچی اصرار کردم یه شیرینی برای خودش برداره قبول نکرد و فقط آخرش هزینه رفت‌و‌آمدش رو از مبلغ کم کرد و بقیه رو برگردوند. »Mohammad Reza Noorshid« @farsitweets
یک موش صحرایی تو یک شب ۳۰۰ تا گردوی بابام رو دزدید، روز بعد بابام ردش رو دنبال کرده و گردوها و مقدار زیادی خشکبار دیگه رو تو انبار زیرزمینی‌ این موشه پیدا کرد! ما گفتیم باید فقط گردو‌ها رو پس بگیری چون بقیه رو ندزدیده، از روی زمین جمع کرده! »Echinops« @farsitweets
از مجسمه وحشی بافقی در یزد رونمایی شد خودش در نقد کچلی و تاسی سرش اشعاری دارد نشستم دوش در کنجی که سازم سر کل (کچل) را به زیر فوطه (دستار/طیلسان)پنهان اما گویا آقایان تصمیم گرفته اند او را ژولیده و درویش گونه با موهایی بلند تصویر نمایند! »علی اکبر رائفی پور« @farsitweets
منو خواهرم از دوسال پیش تصمیم گرفتیم واسه هیچ مراسمی آرایشگاه نریم، با میکاپ معمولی خودمون و یه سشوار ساده میریم. الان ۸ نفر شدیم و این حرکت فرهنگی( یا ضدفرهنگی!) داره تو فامیل جا میوفته و امیدوارم روز به روز بیشتر شیم☺️ »نازار سابق« @farsitweets
طرف با عکس من پروفایل ساخته بهش پیام دادم گفتم: “جناب لطفا عکس منو بردارین” اونم جواب داد: “داداش تو واقعیت قیافمون شبیه همه تازه من بهترم هستم، چقدر خسیس هستی» »Ali Dahmardeh« @farsitweets
یکی از رفقا دعوتم کرد به گیاهخواری و پیشنهاد این برگر یا کتلت جذاب رو داد که بیسش با قارچه. نظرم کلا در مورد گیاهخواری عوض شد، خیلی بیخود تر از حد تصورم بود و نمیدونستم. »Ehsan« @farsitweets
سود ۱۰۰ میلیاردی فروشندگان لبوبو تقلبی در ایران 🔹گزارش تازۀ مرکز پژوهش‌های مجلس نشان می‌دهد بازار عروسک‌های لفوفو (مدل تقلبی عروسک لبوبو) در ایران به حدود یک میلیون دلار رسیده است. »فارس« @farsitweets
لیلی بس کن:) »نادر« @farsitweets
من توی همه ی قسمت های زندگیم متوسطم. توی درس، کار، موسیقی، ورزش، تیپ، قیافه، عکاسی، کتاب خوندن، زبان و... ینی مطلقا هیچ افتخار خاصی در هیچ زمینه ای کسب نکردم. صرفا همه جا متوسط بودم. کی و کجا قراره یه حرکت خوب بزنم؟ یه جا باشه که حداقل بتونم بگم توش خوبم. مطلقا هیچی... »پیشیزاکی« @farsitweets
این شاهکار نهایتا تا یه چراغ قرمز روی ماشین باقی میمونه جانکرت @farsitweets
انقدر تو قرعه‌کشی ایران‌خودرو ثبت‌نام کردم و برنده نشدم که منتظرم خودشون زنگ بزنن بگن: تو خیلی بدشانسی، بیا این سمند مال خودت. »ژنرال« @farsitweets