به رسم همیشگی و به جهت استخراج عیار فکری افراد، تو جلسه مصاحبه از پسره پرسیدم بزرگترین چالشی که به نظرت تو زندگی حل کردی چیه؟!
گفت من پارسال که پدر و مادرم رو توی تصادف از دست دادم، خواهر کوچیکترم رو باید خودم بزرگ کنم ولی نمیدونم چالش هست یا نه …
خودم خجالت کشیدم.
• عِماد •
@farsitweets
امروز داشتم با هم کلاسی سوییسیم راجعبه تجربه خارج از کشور زندگی کردن صحبت میکردم که برگشت گفت من تا وقتی که از سوییس خارج نشده بودم، نمیدونستم کیفیت زندگی همه مردم به اون اندازه بالا نیست. این رو راجع به آلمان گفت. آلمان.=)
• ناطق ترین حیوان •
@farsitweets
هدیه تهرانی همیشه کارهای عجیبی میکرد که عاشق بشی، ساعت رو دست راست میبست، قرص رو بدون آب میخورد و میتونست روی کاغذِ بی خط صاف و مرتّب بنویسه.
• پاپا آرمین •
@farsitweets
من میخوام به جای تموم شبایی که کسی بهت شب بخیر نگفته، شباتو بخیر کنم.
میخوام به اندازهی تموم دوستت دارمایی که نشنیدی، دوستت داشته باشم.
میخوام به اندازهی همهی اون لحظههایی که تنها بودی و دوست داشتی یکی کنارت باشه، پیشت باشم.
میخوام به اندازهی هر ثانیهای که دلت میخواسته یکی بغلت کنه، تو بغلم باشی.
میخوام به اندازهی همهی گریههات، بخندونمت، به اندازهی همهی دلتنگیات خوشحالت کنم.
می خوام به اندازه تموم روزای بدت برات خاطره خوب بسازم.
می خوام همه ی تنهاییاتو جبران کنم، می خوام زندگیتو قشنگ کنم.
ببین.
من انقدر دوستت دارم، که هرچی دارم مال تو،
همهی خندهها مال تو، همه چیزای خوب مال تو، همه قشنگیا، همه بهترینا مال تو؛
از بین همهی دوست داشتنیهای توی این دنیا
فقط یه تو واسه من.
• Tina •
@farsitweets
بارها بهم اثبات شده اگر برم مصالح ساندويچ رو بخرم و خودم درست كنم دو برابر قيمت ساندويچ بيرون میشه، ولى بازم اين اشتباه رو میكنم.
Sadra
@farsitweets
برای اینکه صبح قبل از زنگ موبایلت از خواب بیدار بشی دو تا چیز لازم داری. یا استرس، یا اشتیاق…
• داد و بیداد •
@farsitweets
به امید روزی که هیچ انسانی مجبور نباشه صبح زود بیدار شه.
• ATS •
@farsitweets
سردار علیرضا افشار رئیس ستاد مرکزی سپاه دردوران دفاع مقدس، فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ساعاتی قبل براثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.
•FT•
@farsitweets
خيلى براى من سواله كه آيا دريا براى شماليا عادى ميشه؟
مثلا از پنجرهی خونهشون كه دريا رو مىبينن، مثل ما محو تماشا ميشن يا يه چیز عاديه براشون و اصلا انگار نه انگار؟
• آبان •
@farsitweets
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این پسره رو دیدین که تو اتاقش مار پیدا کرده بود زنگ زد animal control بیاد مار رو بگیره؟ براش نوشتن کاش یه ماه دیگه زنگ میزدی ماره یه کم بزرگ شده بود
• دیکتاتور حانیه •
@farsitweets
زهرمار بچه های اکثرا ۱۸ ساله و اکثرا شهر جدید که تا الان فقط درس خوندن و کارای اداری بلند نیستن چرا باید تنها بیان؟ چرا انقدر با اینکه خانواده کسی کمکش کنه مشکل دارید انگار همه از اول بزرگسال بودید.
• Kenna •
@farsitweets
استفاده از مترو واقعا برای سلامت روان ضرر داره؛ اینکه تو میبینی هنوزم آدمای زیادی یادنگرفتن که اول بذارن بقیه پیاده شن بعد اینا میتونن راحتتر سوار شن کلمو بطرز خطرناکی نامناسب و عصبانی میکنه.
• تماشاگر سایهها •
@farsitweets