eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.8هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
از آدما هیچ توقع‌ی نداشته باشید . اینجوری کمتر دلخور میشید کمتر ناراحت میشید توقع داشتن بعضی وقتا لازمه! اما‌ الان تو این وضعیت فقط آسیب میبینی اگر توقع داشته باشی. 》نیاز《 @farsitweets
‌دوستای صمیمی اینجورین که وقتی باهم صحبت میکنن نمیتونی بفهمی اینا دشمن همدیگه ان یا فقط طرز حرف زدنشون این شکلیه. اونجلینا جیلی @farsitweets
وقتی گشنته و یاد اون تیکه پیتزایی میوفتی که قبلا از سر سیری انداختی دور خیلی لحظه تلخیه 》ماجد《 @farsitweets
چقد این این تیکه رمان ابله قشنگه میگه: به عقیده من بهتر است آدم تلخکام باشد ولی بداند، تا اینکه خوشحال باشد و فریب‌خورده. عاصی @farsitweets
تمساح ک گور میگرفتی همه عمر دیدی ک چگونه گور تمساح گرفت:)))) 👤 ننه نخودی @farsitweets
‌خرافات دوران مدرن که هیچ پایه و اساس علمی و آزمایشگاهی ندارند را باید یکبار لیست کرد. ۱- انرژی فرستادن برای هم ۲- قانون جذب ۳- انرژی کهکشانی ۴- تخته آرزوها 》Hooman《 @farsitweets
جدول و نتایج بازی های کامل دیشب لیگ قهرمانان رئال چهار تا از بنفیکا خورد و رفت پلی آف بارسایی که پلی آف بود بازیشو کامبک زد و 4-1 برد و مستقیم صعود کرد پاریس هم رفت پلی آف *OPT* @farsitweets
برف و بهمن و کولاک در ارتفاعات 🔹با تقویت سامانه بارشی، خطر وقوع حادثه در ارتفاعات برای امروز و فردا به‌شدت افزایش یافته است. 🔹 سازمان هواشناسی نسبت به کولاک شدید، سرمای خطرناک و احتمال بالای ریزش بهمن در بیشتر مناطق کوهستانی هشدار داد. *OPT* @farsitweets
ترامپ نشسته یه نامه مثلا رسمی داده به نخست وزیر نروژ و ناله کرده چرا نروژ به من نوبل نداد؟ چرا گرینلند رو نمیدین به من نخست وزیر نروژ هم در پاسخ نشسته اشتباهاتشو گرفته و اخرشم بهش نمره داده «نیازمند به تلاش بیشتر» *OPT* @farsitweets
قالیباف: آماده مذاکره صادقانه و واقعی با آمریکا هستیم رئیس مجلس: 🔹اگرچه تهران آماده مذاکره است، اما فکر نمی‌کند که این نوع صحبتی باشد که رئیس‌جمهور ایالات متحده به دنبال آن است. 🔹شاید آقای ترامپ بتواند جنگی را آغاز کند، اما او کنترلی بر (چگونگی پایان آن) ندارد. 🔹تهران آماده مذاکره با آمریکا است، اما در صورتی که گفت‌وگوها«صادقانه و واقعی» باشد *OPT* @farsitweets
نامه نماینده ایران به شورای امنیت درباره تهدیدات آمریکا 🔹نماینده ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت گفت: ما خواستار توقف همه تهدیدات و اقدامات غیرقانونی که ثبات ایران را بر هم می‌زند، هستیم. 🔹نماینده ایران در سازمان ملل افزود: ایران در صورت هرگونه حمله، تمامی اقدامات لازم برای دفاع از حاکمیت، سرزمین و ملت خود را انجام خواهد داد. 🔹امیر سعید ایروانی در این نامه همچنین گفته است: ایران به شورا اطلاع می‌دهد که با تهدید صریح آمریکا برای استفاده از زور مواجه است. 🔹او تأکید کرد: واشنگتن مسئولیت هرگونه عواقب غیرقابل کنترل ناشی از هرگونه اقدام تجاوزکارانه را بر عهده خواهد داشت. *OPT* @farsitweets