از آدما هیچ توقعی نداشته باشید .
اینجوری کمتر دلخور میشید
کمتر ناراحت میشید
توقع داشتن بعضی وقتا لازمه!
اما الان تو این وضعیت فقط آسیب میبینی اگر توقع داشته باشی.
》نیاز《
@farsitweets
دوستای صمیمی اینجورین که وقتی باهم صحبت میکنن نمیتونی بفهمی اینا دشمن همدیگه ان یا فقط طرز حرف زدنشون این شکلیه.
اونجلینا جیلی
@farsitweets
وقتی گشنته و یاد اون تیکه پیتزایی میوفتی که قبلا از سر سیری انداختی دور خیلی لحظه تلخیه
》ماجد《
@farsitweets
چقد این این تیکه رمان ابله قشنگه میگه:
به عقیده من بهتر است آدم تلخکام باشد ولی بداند، تا اینکه خوشحال باشد و فریبخورده.
عاصی
@farsitweets
تمساح ک گور میگرفتی همه عمر
دیدی ک چگونه گور تمساح گرفت:))))
👤 ننه نخودی
@farsitweets
خرافات دوران مدرن که هیچ پایه و اساس علمی و آزمایشگاهی ندارند را باید یکبار لیست کرد.
۱- انرژی فرستادن برای هم
۲- قانون جذب
۳- انرژی کهکشانی
۴- تخته آرزوها
》Hooman《
@farsitweets
جدول و نتایج بازی های کامل دیشب لیگ قهرمانان
رئال چهار تا از بنفیکا خورد و رفت پلی آف
بارسایی که پلی آف بود بازیشو کامبک زد و 4-1 برد و مستقیم صعود کرد
پاریس هم رفت پلی آف
*OPT*
@farsitweets
برف و بهمن و کولاک در ارتفاعات
🔹با تقویت سامانه بارشی، خطر وقوع حادثه در ارتفاعات برای امروز و فردا بهشدت افزایش یافته است.
🔹 سازمان هواشناسی نسبت به کولاک شدید، سرمای خطرناک و احتمال بالای ریزش بهمن در بیشتر مناطق کوهستانی هشدار داد.
*OPT*
@farsitweets
ترامپ نشسته یه نامه مثلا رسمی داده به نخست وزیر نروژ و ناله کرده چرا نروژ به من نوبل نداد؟ چرا گرینلند رو نمیدین به من
نخست وزیر نروژ هم در پاسخ نشسته اشتباهاتشو گرفته و اخرشم بهش نمره داده «نیازمند به تلاش بیشتر»
*OPT*
@farsitweets
قالیباف: آماده مذاکره صادقانه و واقعی با آمریکا هستیم
رئیس مجلس:
🔹اگرچه تهران آماده مذاکره است، اما فکر نمیکند که این نوع صحبتی باشد که رئیسجمهور ایالات متحده به دنبال آن است.
🔹شاید آقای ترامپ بتواند جنگی را آغاز کند، اما او کنترلی بر (چگونگی پایان آن) ندارد.
🔹تهران آماده مذاکره با آمریکا است، اما در صورتی که گفتوگوها«صادقانه و واقعی» باشد
*OPT*
@farsitweets
نامه نماینده ایران به شورای امنیت درباره تهدیدات آمریکا
🔹نماینده ایران در سازمان ملل در نامهای به شورای امنیت گفت: ما خواستار توقف همه تهدیدات و اقدامات غیرقانونی که ثبات ایران را بر هم میزند، هستیم.
🔹نماینده ایران در سازمان ملل افزود: ایران در صورت هرگونه حمله، تمامی اقدامات لازم برای دفاع از حاکمیت، سرزمین و ملت خود را انجام خواهد داد.
🔹امیر سعید ایروانی در این نامه همچنین گفته است: ایران به شورا اطلاع میدهد که با تهدید صریح آمریکا برای استفاده از زور مواجه است.
🔹او تأکید کرد: واشنگتن مسئولیت هرگونه عواقب غیرقابل کنترل ناشی از هرگونه اقدام تجاوزکارانه را بر عهده خواهد داشت.
*OPT*
@farsitweets