مرتبه ای از وجود انسان
🔴 مشکل اصلی جامعــه ای کــه مرتکــب اســقاط جنیــن می شــود،
ایــن اســت کــه جنیــن را انســان نمی پنــدارد و بــرای آن احترامــی قائــل نیســت
و حال آنکــه بــه محــض صــورت گرفتــن لقــاح، مرتبـه ای از وجـود انسـانی کلیـد خـورده و محقـق شــده اســت و
اســقاط جنیــن از همــان لحظــه ِ انعقــاد نطفــه، 🔴قتــل🔴 مرتبــه ای از وجــود انســان اســت
و همانگونــه کــه قتــل یــک انســان کامــل از دیــدگاه شــریعت، اخــلاق و انســانیت زشــت شـمرده می شـود،
👈 سـلب حیـات از یـک جنیـن نیـز، میزانـی از همـان زشـتی را داراسـت.!
#سقط_و_قتل_جنین
https://eitaa.com/farzande14
پیامبر رحمت صلی الله علیه و اله: بدون ترديد، خداوند بر بنده خود به خاطر شدّت محبّت به فرزندش، رحم میکند. «كافى، ج۶، ص۵۰»
https://eitaa.com/farzande14
فاطمه ثناخانم باغشنی
از #نیشابور
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
#چالش
#فرشته_های_زمینی
#دهه_نودی_ها
#عید_غدیر
👈👈از همراهان عزیز که دوست دارند توی این #چالش و اقدام هماهنگ نقش داشته باشند دعوت میشه عکس ها و تصاویر فرزندان دخترشون رو که پوشیده و محجبه هستند ترجیحا با نام و نام خانوادگی و شهر جهت گذاشتن توی کانال به آیدی ذیل ارسال کنند
👇👇👇👇
@mosafer14
لطفاً دوستان خودتون رو به این چالش دعوت کنید👇👇👇👇👇
https://eitaa.com/farzande14
🛑منتظرتون هستیم حتما به جمع ما بپیوندید و دوستانتون رو دعوت کنید
👈👈👈👈👈👈👈🌸🌸🌸
@farzande14
هدایت شده از ساکنین پلاک "8"
🔴خاخام صهیونیست: باید زاد و ولد را افزایش دهیم، مرز اسرائیل نیل تا فرات است
♦️یک خاخام صهیونیست گفت که ساکنان فلسطین اشغالی باید نرخ زاد و ولد را افزایش دهند تا به قول او بتوانند بر دشمنان اسرائیل غلبه کنند.
https://eitaa.com/pellake8
سلام صبح بخیر✋
💖دعای صبحگاهی💖
رَبِّ هَبْ لِي مِنْ لَدُنْكَ ذُرِّيَةً طَيِّبَة اِنَّكَ سَمِيعُ الدُّعَاء🤲
آل عمران/۳۸
@farzande14
7.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 چی میشه یک بچه میره مسائل غیر اخلاقی جستجو میکنه؟!
⭕️چرا باید نگران سلامت جنسی فرزندانمان باشیم؟
⭕️پدران و مادران دغدغه مند ببینند...
https://eitaa.com/farzande14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم
🔀 مقایسه مهم و تامل برانگیز دو روش تربیتی از منظر شهید بهشتی رحمت الله علیه
https://eitaa.com/farzande14
🌴🌳🌴🌹🎋🎄🌺🍀☘🌿🌸
📌برای بچهات باغبان باش نه نجار
🔹نجار، قبل از اینکه شروع به ساختن چیزی کند، باید نقشۀ دقیق همهچیز را بکشد. او پیش از اینکه یک صندلی بسازد، دقیقاً میداند نتیجۀ کارش چه خواهد شد و اگر به اندازۀ کافی مهارت و تجربه داشته باشد، هیچ خطایی رخ نخواهد داد.
🔸اما باغبان چطور؟ او هم همۀ تلاشش را میکند، به جزئیترین نشانهها توجه دارد و بهترین شرایط را برای رشد گلها و گیاهانش فراهم میکند. اما با وجود این، نمیتواند تعیین کند که درختی که کاشته یا گلی که پرورش داده، چه شکلی خواهد شد.
🔹باغبان برخلاف نجار، همیشه منتظر چیزهای پیشبینینشده است. یک روز صبح از خواب بیدار میشود و میبیند درختها زودتر از چیزی که انتظار داشت شکوفه کردهاند. یا میبیند گلدان سرسبزی ناگهان پژمرده شده است.
🔸بعضی از پدر و مادرها میخواهند برای بچهشان نجار باشند. از همان کودکی نقشۀ راه موفقیت او را پیش خودشان کشیدهاند: پسرم باید دانشمند شود. دخترم باید پزشک شود! و بعد لحظهلحظۀ زندگی کودکشان را مثل نجارها با خطکش و پرگار و گونیا اندازه میگیرند.
🔹40 دقیقه بازی، دو ساعت درس، 20 دقیقه تلویزیون و همینطور تا آخر.
🔸آنها تحت هیچ شرایطی اجازه نمیدهند این برنامه بههم بریزد، اما نکتۀ بزرگی را فراموش کردهاند این است که نجارها با چوب بیجان کار میکنند، ولی بچهها نهالهای زندهاند. باید برای بچهها باغبان بود.
🔹باید به آنها توجه کنیم، شرایط رشد و بالندگیشان را فراهم کنیم، اما بدانیم که آنها باید راه خودشان را بروند.
🔸با بازی، زندگیکردن را بیاموزند و با شلختگی و بههمریختگی، اهمیت نظم و برنامهریزی را درک کنند.
🔹یادمان نرود که مرغوبترین میز و صندلیها هم هیچوقت شکوفه نمی دهند.
https://eitaa.com/farzande14