eitaa logo
فاستَقِمـــــ |حُـــــرّه
76 دنبال‌کننده
476 عکس
270 ویدیو
20 فایل
حُــــــــرّه | زن انقلاب اسلامی ▪︎فاستَقمــــــــــــــ کما اُمِرت▪︎
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
و وفاق ملی ▪️به امام حسین (ع) گفت: بیعت کن تا اتحاد مسلمین خدشه دار نشود❗️ ⬅️ وفاق و همدلی و اتحاد، کلماتی زیبا که در طول تاریخ، خیلی‌ها فریب آن را خورده اند و می خورند... در کدام جبهه؟
🔻 رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای خبرگان رهبری در تاریخ ۹۵/۱۲/۱۹ «تحقق احکام اسلامی ولو به‌صورت تدریجی» و «عقب‌نشینی نکردن از روند اجرای احکام اسلامی» را از محکمات نظام اسلامی برشمردند. ✍ اینکه رهبری تحقق احکام اسلامی را جزو محکمات نظام اسلامی می‌دانند یعنی این مسئله قابل تشکیک نیست؛ پس کوتاه آمدن از اجرای احکام اسلامی در جامعه با آنچه که لازمه‌ی حکومت اسلامی‌ست، سازگار نیست؛ در نتیجه مقابله با گناهان شرعی از جمله از بایدهای نظام اسلامی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 🔴 پـایـان یـک فـتـنـهپاسخ امام به نهادهای اغوا شده و نمایندگان منفعل و تبریک‌گویان ذوق‌زده •• ان‌شاءالله در ادامه این دولت دیگر شاهد باج دادن نهادهای حساس و خواص به دولت نباشیم و هیچ چیز جای قانون را نگیرد. حجت الاسلام رحمت الله معظمی @r_moazzami
✴️ یک تقارن جالب ☺️ همزمان که در این روزها، قطعی شد گروه علمی مهندسی کامپیوتر دانشکده، من را از لیست مدرسان گروه کامپیوتر در سال جدید تحصیلی حذف کرده، آن هم بدون آنکه حتی یک تماس بگیرند و اطلاع بدهند! از آن سو افرادی که در فتنه‌ی ۱۴۰۱، سردمدار تحریک دانشجوها بوده‌اند و اقدام علیه امنیت ملی انجام داده‌اند، به دانشگاه بازگشته‌اند که علی شریفی زارچی یکی از آنها است. ❇️ جهت اطلاع مخاطبان: طی پنج سالی که بدون وقفه، مدرس دروس متعدد در دانشکده‌ی مهندسی دانشگاه تهران (دانشکدگان فارابی) بوده‌ام، حتی یک بار هم از حیث علمی، انضباطی، ارزشیابی دانشجویی و ... تذکر شفاهی و کتبی نداشته‌ام و واقعا مایلم بدانم با چه بهانه‌ای این حذف صورت گرفته است؟ 💢 چون قطعاً نمی‌توانند به زاویه‌ نگاه سیاسی اشاره کنند و حتماً باید دلیلی در چارچوب آیین‌نامه‌ی آموزشی ارائه کنند. همزمان در این سال‌ها: 🔸 ده‌ها نشست علمی برای اساتید گرامی و دانشجویان سراسر کشور؛ 🔹 به مدت یک سال نماینده‌ی دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران در کمیته موقت تدوین کنوانسیون مقابله با جرایم سایبری سازمان ملل؛ 🔸 دو سال پیاپی، مسئول ارتباطات سازمانی کنفرانس‌های ملی فضای سایبر دانشگاه تهران؛ 🔹 و ... بوده‌ام 🔴 یادتان باشد جماعتی که همواره گفته‌اند «دانشگاه را سیاسی نکنید»، خودشان سیاست‌زده‌ترین و رانتی‌ترین فضای دانشگاهی را در تاریخ جمهوری اسلامی رقم زده‌اند! ‼️ ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel
🔻طعنه روزنامه شرق به قالیباف: بعد از انتخابات آمریکا مشخص می‌شود کاراکتر جدید قالیباف چیست! روزنامه شرق در مطلبی نوشت: 🔹قالیباف در شش ماه گذشته افت‌وخیزهای فراوانی داشت که در همه آنها تلاش کرده تا از بحران عبور کند. 🔹اسفند ۱۴۰۲ در‌حالی‌که فکر می‌کرد بدنه اصولگرایی با هدایت سرشاخه‌ها به او و فهرست «چنارها» رأی خواهند داد، نفر چهارم تهران شد و از «پاجوش‌هایی» همچون حمید رسایی و ثابتی شکست خورد. 🔹 نقطه عطف سیاست‌ورزی در مورد قالیباف اما در پایان آبان امسال مشخص می‌شود. بعد از انتخابات آمریکا متوجه می‌شویم با کدام قالیباف روبه‌رو خواهیم بود؛ قالیباف ۹۲ یا ۹۹. 🔹چرخش اساسی احتمالا در آن مقطع اتفاق خواهد افتاد؛ اینکه چه کسی در آمریکا بر مسند قدرت می‌نشیند به ما خواهد گفت که قالیباف تبدیل به قالیباف ۹۲ و حامی برجام خواهد شد، یا قالیباف ۹۹ و قانون راهبردی لغو تحریم‌ها. 🔹او همیشه تلاش می‌کند در نقطه‌ای بایستد که ایمنی داشته باشد. ✅ @Rajanews_com
📸 واکنش محمدی، مشاور قالیباف نسبت به باز‌گشت یک استاد اخراجی به دانشگاه: آقای پزشکیان! اگر فردا دوباره اسراییل در ایران غائله ای برپا کرد و جوانانی به سبب آنچه امثال آقای زارچی به آنها می آموزند به بیراهه رفتند و به خود و کشور و حتی دولت شما آسیب زدند، شما مسئولیت می پذیرید؟ و نزد خدا و رهبری و مردم پاسخ دارید؟ 🔸پی‌نوشت؛ توضیحات ویکی‌پدیا درباره زارچی: علی شریفی زارچی در جریان اعتراضات ۱۴۰۱ استادان دانشگاه ایران یکی از منتقدان سیاست‌های حاکم بر ایران بود که به وزارت اطلاعات فراخوانده شد و منجر به اخراج وی در شهریور ۱۴۰۲ گردید؛ وی در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ از مسعود پزشکیان حمایت کرد/ویکی‌پدیا
🔺خبرخوش دادستان مقتدر ایلام ⭕️تشکیل پرونده قضایی برای ادمین پیج هتاک به ساحت اهلبیت در پی هتاکی و جسارت صفحه اینستاگرامی به ساحت اهلبیت ع و مطالبات و اعتراضات مردمی؛ با ورود متعهدانه دادستان انقلابی ایلام ؛ ادمین این صفحه شناسایی و برای او تشکیل پرونده قضایی صورت گرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا واکسن ها واقعا بی خطر هستند؟! ✍ این مستند، گره های ذهنی والدین را در خصوص تزریق واکسن به فرزندانشان باز میکند. ⬅️ عوارض واکسن بزرگسالان و کودکان 🔺وَ يَجْعَلُ الرِّجْسَ عَلَى الَّذِينَ لا يَعْقِلُونَ (یونس_۱۰۰) و خداوند پليدى را بر كسانى كه نمى‌انديشند مقرّر مى‌دارد. 🌐 مرکز مطالعات راهبردی نظم نوین جهانی (اندیشکده فرقان) @Andishkadeh_Forghan
33.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕎 از نتایج واکسن ها ...! یائسگی در نوجوانی همراه با تغییرات بدنی! سقط جنین! نارسائی زودرس تخمدان! کاهش ۵۰ درصدی بارداری! و ... ✍ یعنی یک نفر عاقل در این وزارت بهداشت پیدا نشد که بنشیند، یکم با خودش فکر کند که عامل این بیماری های جدید (در کودکان، نوجوانان و بزرگسالان) چه چیزی هست؟! صدالبته، عاقل هست! ولی تا زمانی که اربابی مثل مَرندی (تحصیلکرده آمریکا) در بیت رهبری هست، کدام پزشکی به خودش اجازه چنین خبطی را میدهد؟! ما به عنوان یک مجموعه علمی، چندین بار اعلام کرده ایم که حاضر به مناظره علمی با این فرد گردن کلفت در بیت هستیم! ولی صدایی از کسی بلند نشد! پس ... ⬅️ عوارض واکسن بزرگسالان و کودکان 🔺وَ يَجْعَلُ الرِّجْسَ عَلَى الَّذِينَ لا يَعْقِلُونَ (یونس_۱۰۰) و خداوند پليدى را بر كسانى كه نمى‌انديشند مقرّر مى‌دارد. 🌐 مرکز مطالعات راهبردی نظم نوین جهانی (اندیشکده فرقان) @Andishkadeh_Forghan
👮‍♂ مقابله نیروی انتظامی با ناامنی اخلاقی «ناامنی فقط به این نیست که دزد به خانه‌ها یا مغازه‌ها یا بازار یا خیابان بیابد - این یکطور ناامنی است؛ ناامنی مالی است - ما ناامنی عِرضی و ناموسی هم داریم؛ جلوی آن را هم شما باید بگیرید. ناامنی اخلاقی هم داریم؛ در آن‌جا هم شما باید وارد میدان بشوید.» ۱۳۷۰/۱۱/۲
🚨 بعضی ها هر چی در مورد دوران سیاه پهلوی براشون حرف میزنی و دلیل میاری میگن کو سند ، کو منبع و مدرک؟؟؟ تمام اسناد و مدارک رو براتون یه جا جمع کردم👇 ▪️اوضاع دوره پهلوی محمدرضا پهلوی: اعتراف به اشتباهات و ظلم و ستم و نبود آزادی و... 📽اینم فیلمش📽 بختیار: کارنامه سیاه حکومت پهلوی 📽اینم فیلمش📽 بنی صدر: گوشه ای از کارنامه سیاه رضاشاه 📽اینم فیلمش📽 بختیار: پاسخ به مدعیان پیشرفت در دوران پهلوی 📽اینم فیلمش📽 روزنامه های دوران پهلوی: گزارش مشکلات و نابسامانی ها و گرانیها 📽اینم تصاویرش📽 وزیر اطلاعات پهلوی: عمق بی درایتی در دوران پهلوی 📽اینم فیلمش📽 علی امینی، نخست‌وزیر پهلوی: بی برنامگی و اشتباهات بزرگ ساواک و مشکلات بزرگ معیشتی مردم و عدم آزادی در دوران پهلوی 📽اینم فیلمش📽 نمایندگان مجلس دوران پهلوی: اعتراض نسبت به نابسامانی ها و مخارج نجومی جشنهای دربار و ... 📽اینم فیلمش📽 داماد شاه: علل سقوط حکومت پهلوی و آینده روشن جمهوری اسلامی ایران 📽اینم فیلمش📽 «علینقی عالی خانی»وزیر اقتصاد پهلوی بمدت۷سال: پس رفت حکومت پهلوی و خفقان و ترس از انتقاد و... 📽اینم فیلمش📽 تفریحات نجومی شاه و خانواده اش با وجود اوضاع وخیم مردم 📽اینم مدارک و عکسش📽 ▪️گرانی و تورم محمدرضا شاه: گران شدن 200 تا 400 برابری اجناس از 50 تا 52 📽اینم فیلمش📽 مروری بر وضعیت گرانی ها در دوران پهلوی 📽اینم فیلمش📽 رئیس دانشگاه تهران در دوران پهلوی: گرانی شدید آن دوران 📽اینم فیلمش📽 محمدرضا شاه: اعتراف به بحران مسکن و اجاره 📽اینم فیلمش📽 ▪️دزدی و اختلاس و فساد یکی از نویسندگان دوران پهلوی: توصیف بخشی از دزدی های رضاشاه به همراه معرفی کتاب انگلستان و رضاشاه 📽اینم فیلمش📽 فردوست (رئیس دفتر ویژه اطلاعات بازرسی پهلوی): فساد مالی گسترده و نجومی در دوره پهلوی، پرونده‌های بالای صد میلیون ۳۷۵۰ مورد. 📽اینم فیلمش📽 وزیر آموزش و پرورش پهلوی: فساد مالی گسترده وابستگان شاه 📽اینم فیلمش📽 پسر شاه: بزرگترین اختلاس تاریخ ایران توسط شاه و دیگر غارتگری ها و چپاول و ... 📽اینم فیلمش📽 ▪️شکنجه و کشتار مخالفین محمدرضا شاه: اعتراف به اعدام مخالفان حکومتش 📽اینم فیلمش📽 روایت مردم از کشتارهای رژیم پهلوی 📽اینم فیلمش📽 ◼️سیاست خارجی پرداخت حقوق نجومی و حق توحش به نظامیان آمریکایی مستقر در ایران از سوی دربار پهلوی 📽اینم فیلمش📽 روزنامه نگار آمریکایی: استعمار ایران توسط انگلیس و آمریکا و دخالتها و... شاه را آمریکا برای منافع خودش روی کار آورد … 📽اینم فیلمش📽 محمدرضا شاه: اذعان به اینکه ایران گاو شیرده کشورهای غربی بود در زمانی که کشور درگیر مشکلات بود 📽اینم فیلمش📽 عرب پرستی شاه ایران 📽اینم فیلمش📽 مقامات سیاسی رژیم پهلوی: خیانت رژیم پهلوی در جدایی بحرین و بی توجهی به ایرانیان جدا شده از وطن 📽اینم فیلمش📽 ◼️شخصیت متزلزل و فساد اخلاقی شاه وزیر بهداشت پهلوی: مرگ شاه در اثر مصرف داروهای جنسی 📽اینم فیلمش📽 درباریان پهلوی: شخصیت متزلزل محمدرضا پهلوی و فساد جنسی و خیانت به ناموس ایرانی 📽 اینم فیلمش 📽 ◼️عاقبت اعتماد شاه به آمریکا خاطرات فرح از رفتار توهین آمیز آمریکا با شاه بعد از فرار از ایران 📽اینم فیلمش 📽
فرق است بین کسی که به هر مقوله از زندگی انسان، نگاه تمدنی داشته و رویارویی و را در آن می‌بیند، با آنها که تاکنون نتوانسته و نمی‌توانند از ظاهر به عمق برسند! فرق است بین کسی که را در اولویت قرار می‌دهد و آنها که صرفاً را می‌طلبند! فرق است بین ... ✍🏻محسن انبیائی
📸 اشتراکات حکمرانی شهید رئیسی با امیر کبیر 🔹️رهبر انقلاب در دیدار با کابینه دولت چهاردهم با تمجید از «امیرکبیر»برای بنیان‌گذاری طرح‌های بزرگ، «شهید رییسی عزیز» را در امتداد امیرکبیر ارزیابی کردند.
♨️حکمت برخی تفاوت‌ها و تناقض‌های ظاهری در کُنشگری امام‌جامعه با کُنشگری خواص دلسوز، چیست؟ ⁉️مثلا چرا امیرالمؤمنین(ع) ازخلیفه سوم تا آنجا حمایت می‌کند که فرمود: «به خدا سوگند، آنقدر از او دفاع كردم كه ترسيدم گناهكار باشم»(خطبه۲۴۰نهج‌البلاغه)؛ درحالیکه جناب ابوذر، چنان تیغ انتقاد و افشاگری علیه عثمان را تیز می‌کند که مغضوب و تعبید می‌شود؟ ✍پاسخ در کتاب "بزرگترین فریضه" ص۱۲۶-۱۲۹ نسبت به ضرورت توجه به اختلاف در روش‌ها به تناسب شرایط زمان و مکان: 📌«هدف امربه‌معروف‌و نهی‌ازمنکر، اصلاح مفاسد و جلوگیری از رواج بدعت‌هاست. برای رسیدن به این هدف، در هر زمان و مکانی، و تحت شرایط مختلف، راه‌های عمل به این فریضه هم تغییر می‌کند. 📌...مطالعه سیر تاریخ صدر اسلام و سیره امیر مؤمنان(ع) و دیگر ائمه اطهار(علی) نشان می‌دهد که به‌قدری اختلاف روش‌ها و رفتارها دراین‌زمینه وجود دارد که آدمی تصور می‌کند بین رفتار این بزرگواران وجود داشته است. 📌البته همه ما معتقدیم که آنها حلقه‏‌های یک زنجیر به‌هم‌پیوسته‌اند؛ ولی چون شرایط زمانی هریک از آنها متفاوت بود، روش‌هایشان نیز متفاوت به نظر می­‌رسید. همه آنان، در پی احیای دین بودند؛ منتها بر اساس مقتضیات و شرایط زمانی و مکانی خاص خود 📌...می‌توان نمونه‌های فراوانی را در صدر اسلام جست‌وجو کرد. ابوذر(ع) یکی از بزرگ‌ترین صحابه پیامبر اکرم(ص) به‌قدری به فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر عنایت داشت و بدان عمل می‌کرد که عثمان، خلیفه سوم، را به ستوه آورد و موجب شد که وی او را به شام تبعید کند. 📌او در مقابل خلیفه، از باب نصیحت حاکم مسلمین، با صراحت انتقاد می‏کرد و رسوایی‏های مالی، بذل و بخشش‏های بی‌جا و جناح‌گرایی و باند‌بازی دستگاه خلافت را گوشزد می‌نمود تا کار به رسوایی کشیده شد. انتقادهای تند و صریح ابوذر در مقابل عثمان، به دلیل موقعیت خاص او در آن زمان بود؛ به‌طوری‌که عثمان نمی‌توانست با او مقابله کند. موقعیت ابوذر در جامعه اسلامی، آن‌چنان بود که به این زودی نمی‏شد با او برخورد تند کرد. 📌در شام نیز چون تمام مردم، ابوذر را به‌منزله یکی از صحابه بزرگ پیامبر(ص) می‏شناختند، نمی‏توانستند به او جسارتی کنند. او انتقادهای خود را از دستگاه معاویه ادامه داد تا اینکه معاویه از عثمان خواست که او را به مدینه بازگرداند. 📌نقل شده در مجلسی، کعب‌الاحبار، یهودی تازه‌مسلمان، برای نشان دادن خود، صحبتی کرد تا جواب ابوذر را داده باشد. ابوذر چنان به کعب‌الاحبار حمله کرد که سرش شکست و خون از آن جاری شد. ابوذر به او گفت ‌ای یهودی‌زاده! تو می‏خواهی دین را به ما یاد بدهی؟! 📌در همان زمان، موقعیت امیرمؤمنان(ص) با ابوذر کاملاً متفاوت بود که وظیفه دیگری را می‌طلبید. البته امام علی(ع)، به صورت‏های کلی و خصوصی، انتقادهایی را مطرح می‏کرد اما نه آنگونه که ابوذر عمل می‌کرد؛ چراکه موقعیت ایشان با ابوذر متفاوت بود. ایشان می‌کوشید تا با موعظه کردن، مردم را از اعمال ناصواب برحذر دارد. پس ابوذر وظیفه‌ای داشت و امیر مؤمنان(ع) وظیفه‌ای دیگر. 📌ازاین‌روست که نه‌تنها علی(ع) دراین‌زمینه با ابوذر مخالفتی نکرد، بلکه وقتی ابوذر را به ربذه تبعیت کردند، علی(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را فرستاد تا او را مشایعت کنند. آن‌گاه کلام عجیبی را خطاب به ابوذر فرمود که در نهج‌البلاغه نیز آمده است: «ای اباذر، همانا تو برای خدا به خشم آمدی، پس امید به کسی داشته باش که به خاطر او غضبناک شدی. این مردم برای دنیای خود از تو ترسیدند، و تو بر دین خویش از آنان ترسیدی.» 📌موقعیت علی(ع) در آن زمان، موقعیتی ویژه بود؛ به‌گونه‌ای‌که مصلحت ایجاب نمی‌کرد برخورد ایشان همچون ابوذر باشد؛ زیرا ایشان، درصورتی‌که بنای انتقادات شدید را در پیش می‌گرفتند، متهم می‏شدند که چون اعضای شورای شش‌نفره، که علی(ع) هم خود در میان آنها بود، او را برای خلافت رد کرده‌اند، کارشکنی می‌کند. 📌علی(ع) به‌قدری تنها مانده بود که اگر انتقاد تندی می‏کرد، فوراً از دستگاه حکومتی شایعه می‏کردند که چون علی رأی نیاورده، حسادت می‌ورزد و اسلام و نظام اسلامی را تضعیف می‏کند. اما ابوذر هیچ‌گاه ادعای خلافت نداشت و از‌این‌روی نمی‌توانستند او را چنین متهم کنند. 📌بنابراین هرکسی در هر موقعیت اجتماعی که قرار دارد، باید بکوشد وظیفه خود را درست تشخیص دهد و در هر پست و مقامی که قرار دارد، متناسب با شأن، مقام، موقعیت و شرایط زمانی و مکانی، آن کاری را انجام دهد که به نفع اسلام است؛ مثلاً نویسنده باید بنویسد، سخنران باید حرف بزند و مسئول رسمی کشور هم باید در اجرای احکام اسلام اهتمام داشته باشد. 📌البته گاه تشخیص کار صحیحی که به نفع اسلام باشد، مشکل است؛ چون در بسیاری از نمونه‌ها، تعارض مصالح و مفاسد پیش می­‌آید؛ اما درهرحال باید مصمم بود که به هرچه تشخیص داده شد عمل شود هرچند به قیمت شهادت باشد» @Cwarfare
فاستَقِمـــــ |حُـــــرّه
♨️حکمت برخی تفاوت‌ها و تناقض‌های ظاهری در کُنشگری امام‌جامعه با کُنشگری خواص دلسوز، چیست؟ #مهم ⁉️م
👆👆👆 ♨️در رابطه با حکمت حمایت امیرالمؤمنین از عثمان، همچنین انتقادها و افشاگری‌های جناب ابوذر علیه عثمان، به قلم مرحوم آیت‌الله مصباح👇 Eitaa.com/CWarfare/5908
💢 وظیفه‌ اصلی 🔷 تویِ ساختمانِ سپاه چند برادرِ پاسدار دیدم. حاج‌علی هم داشت براشون حرف می‌زد. می‌گفت: بچه‌ها! وظیفه‌ ما فقط جبهه‌رفتن نیست، وظیفه‌ اصلیِ ما کردنه. وقتی میایم مرخصی نباید بنشینیم تویِ خونه و وضعِ شهر این‌جوری باشه؛ بیاید بریم توی شهر و امر به معروف کنیم... از اون روز به بعد بچه‌ها وقتی می‌آمدند مرخصی، توی سطحِ شهر امر به معروف و نهی از منکر می‌کردند... از زندگی سردار🌷 شهید علی قوچانی 📚 کتاب سیره‌ دریادلان ۲