🔴 هـزیـنـه سـازش #نتیجهبرادریباآمریکا
➖ ۵۰۰ شهید لبنانی در چند ساعت، نه اقتدار است نه تدبیر
▪️نگذارید برادران آمریکا دست برادران سیدحسن را ببندند.
▪️حمله به لبنان و این تعداد تلفات، نه مرحلهای از پیروزی محور مقاومت است نه مرحلهای از شکست اسرائیل
•• این تعداد شهید و مجروح، میوه شجره خبیثه ترس و سازش و منصبسپاری به امثال ظریف است.
•• عامل اصلی شهادت مجاهدان لبنانی نه سگهای صهیون هستند نه خط خائن سازش، عامل اصلی این خونها، کسانی هستند که مطالبه انتقام را تضعیف نظام جلوه میدهند و با مغالطه تله جنگ و تنشزدایی، مسیر جولان کافران حربی را هموار میکنند و نمیگذارند مردم خائنان را کنار بزنند.
#نتجهمنصبسپاریبهظریفها
#نتیجهترکمطالبهازمدیرانومسئولان
حجت الاسلام رحمت الله معظمی
@r_moazzami
🔴 فراخوان کشوری تجمع مردمی مقابل قوه قضاییه جهت ترک فعل مسئولین در #اجرای_قانون_حجاب 📣
#️⃣ #نشر_حداکثری 🔄
🔸 زمان : چهارشنبه، ۴ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۱۴ 🕑
🔹 مکان : تهران، تقاطع بلوار کشاورز و خیابان حجاب، مقابل ساختمان ستاد مرکزی قوه قضاییه 🏢
📎 https://nshn.ir/51sbvPqAyxOizN 🔎
📌 در تجمع قانونی و شرعی امت حزب الله شرکت کنید.
📜 موافقت امام خامنهای با تجمع مقابل قوه قضاییه ✔️
✍️ رهبر معظم انقلاب اسلامی : گاهی اوقات قوه قضاییه مایل است واقعاً کاری انجام دهد، که اگر پشتوانه اینطوری هم ببیند، حتماً انجام خواهد داد. بعضی از امواج سیاسی، جلو قوه قضاییه را در بعضی از کارها میگیرد؛ بنابراین تصور نمیکنم این کار تضعیف نظام باشد. البته گاهی ممکن است در شرایطی تضعیف باشد، اما در شرایطی هم تقویت است؛ یعنی در واقع کمک به آنهاست تا کاری را که میخواهند، بتوانند بکنند و در برابر بعضی از جریانهای سیاسی که مزاحمت ایجاد میکنند، حربه قویتری داشته باشند. (۱۳۸۲/۰۲/۲۲)
⭕️تحلیلگر روس نوشته: «اگر او زنده بود، هیچ یک از این اتفاقات نمی افتاد. دنیا سزاوار این است که بداند: چه کسانی و با چه اهدافی مسئول مرگ(شهادت) رئیسی بودند؟
#خونخواهی
🔻سکوت خواصّ به جایی رسیده که برای اطلاع از واقعیت، باید منتظر روشنگریهای حسین دهباشی و هنگامه شهیدی و بلومبرگ باشیم! 🥸
🔥آماده باش مهم رهبر انقلاب
بیانات رهبر حکیم انقلاب در ۴مهرماه۱۴۰۳ را می توان اینگونه جمع بندی کرد:
❔🔻آقا، خانم، استاد، معلم، دانشجو، طلبه، دانشآموز، کارگر ، کارمند، مدیران نظام، کشاورز، کاسب، کارآفرین، پزشک، خانه دار، مغازه دار، ....
🔻همانطور که در دفاع مقدس در برابر تهاجم بیگانه شجاعانه ایستادید؛ امروز در هر جایی هستید در برابر هجوم نرم دشمن و دنبالههای داخلی با شجاعت به میدان بیایید، ایستادگی کنید تا پرچم دشمن مستقر نشود.
✍حمیدرضا ابراهیمی
رهبر حکیم انقلاب در دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت هشدار دادند که «پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن و وسوسههای خصمانۀ دشمن، نباید در داخل کشور، در دستگاههای مختلف ما برافراشته بشود! باید مراقبت کرد؛ همه موظفند» و در همین زمینه صداوسیما را یکی از دستگاههای بسیار مهم برشمردند.
از خطر بسیار جدی نفوذ انسانی در سازمان صداوسیما که بگذریم نفوذ فکری و محاسباتی دشمن در آن، مانند دیگر دستگاهها، قطعی و واضح است و این با توجه به عدم یا وجود برخی سیاستها و مواضع و تولیدات یا از کیفیت آنها محرز است.
این نفوذ فکری و محاسباتی در بسیاری از موارد، نیروهای مؤمن و سالم را هم درگیر میکند و درهرصورت خودبهخود از طریق ظرفیتهای سازمان در جامعه بهخصوص در متدینین ترویج و اشاعه میشود. ایجاد فاصله با فکر و فرهنگ و ادبیات اصیل دینی و انقلابی از مهمترین اهداف و تبعات این نفوذ گفتمانی دشمن است.
دقاع مقدس یکی از عظیمترین و انسانسازترین گنجینههای معنوی و انقلابی ماست. متأسفانه در همین زمینه به شدت از خط اصیل فاصله گرفتهایم و تفکر و گفتمانی ملیگرایانه و ناسیونالیستی را بر جهاد دفاع مقدس مقابل جبهۀ استکبار که در آن اسلام اصل و باطن و هدف بوده است حاکم کردهایم و این در محتوای آثار و ادبیات ما (از خبر تا هنر) در این حوزه کاملاً مشخص است.
امام خامنهای (حفظهالله) در دیدار یادشده فرمودند:
«آنجا دشمن بهوسیلهٔ رزمندگان ما شکست خورد، نباید گذاشت آن دشمن شکستخورده، در داخل کشور، با انحاء حیلهها و ترفندها کار خودش را دنبال کند و انجام بدهد».
🖌 علی نجاتی مهر
#خط_نفوذ
#صداوسیما
امام خامنهای(روحی فداه) :
🔹️رئیسجمهور باید حیثیت جمهوری را در خارج از کشور حفظ کند. تخلف از این کار قطعاً اگر خیانت نباشد، بیکفایتی سیاسی و اخلاقی و خیلی بیکفایتیهای دیگری است.
✍ آیا مواضع رئیسجمهور در دوماه اخیر بهخصوص در سفر به نیویورک توانست حیثیت جمهوری را حفظ کند؟!
#عدم_کفایت_سیاسی
اگر فرصت داشتید سخنان رهبر انقلاب در تاریخ ٣١ خرداد سال ۶٠ را مطالعه بفرمایید و با شرایط فعلی تطبیق دهید.
مناسب است استدلالهای رهبر انقلاب مبنی بر عدم کفایت سیاسی رئیسجمهور وقت، برای فعالان رسانه و نمایندگان مجلس نیز ارسال شود.
https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=20113
26.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در عمق ۵۰۰ متری زمین!
فیش حقوقی آبان ۱۴۰۲ کارگران #معدن_طبس را ببینید ...
این فیش حقوقی را؛
👈 مقایسه کنیم با حق مأموریت یک روزه برخی کارمندان دولت برای بازدید از یک نمایشگاه خارجی!
👈 مقایسه کنیم با عائدی اعضای هیئت مدیره همین معدنها که عمدتاً با رانت و رابطه عضو هیئت مدیره میشوند.
👈 مقایسه کنیم با ...
🔻پرچمهای فرهنگیِ برافراشتۀ دشمن -۱
علوم انسانیِ غربی
🖊مهدی جمشیدی
اشاره: رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خویش گفتند رزمندگان ما در دفاع مقدس برای اینکه «پرچم دشمن» در مرزهای ما برافراشته نشود، جان خودشان را قربان کردند؛ امروز نمیشود ملّت ایران قبول کنند که همان پرچمها به وسیلۀ افراد «نفوذی» یا «فریبخورده»، در داخل برافراشته شوند. پرچم «نفوذ فرهنگی» و «سبک زندگیِ دشمن»، نباید در داخل کشور و در دستگاهها برافراشته بشود؛ باید مراقبت کرد و در این باره، همه موظّف هستند(آیتالله خامنهای، در دیدار پیشکسوتان و فعّالان دفاع مقدّس، ۱۴۰۳/۷/۴). این چند عبارت، دربردارندۀ دلالتها و اشارتهای مهمی دربارۀ پرچمهای فرهنگیِ دشمن است که به برخی از آنها میپردازیم. جا دارد در اینجا از این حقیقت تلخ نیز سخن بگوییم که محافل فکری و رسانههای ما، بهشدّت تهی از چنین تدقیقات و تأمّلاتی هستند و این نکتهها، بسط و شرح نمییابند و بهسادگی فراموش میشوند.
[یکم]. نخستین و زیربناییترین پرچم فرهنگیِ دشمن، «علوم انسانیِ غربی» است که دهههاست در مراکز دانشگاهی و حتی حوزویِ ما، تدریس و در واقع، ترجمه و تقلید و تکرار میشود و ما با این اقدام، تجدّد فرهنگی را در درون خویش، تولید و بازتولید میکنیم. علوم انسانیِ غربی، نه به این جهت که غربی است، بلکه به این دلیل که ماهیّت مادّی و سکولار دارد و حاصل اعراض از دین است، در برابر غایات انقلاب اسلامی قرار دارد و به همین دلیل نیز در همان سالهای آغازین پیروزی انقلاب، امام خمینی در قالب انقلاب فرهنگی، در مخالفت با آن موضعگیری کردند. آموزشِ گستردۀ علوم انسانیِ تجدّدی در ایران پساانقلاب، انبوهی از دگراندیشان و التقاطیها و تجدیدنظرطلبان را پدید آورده که ناشی از عدمعقلانیّت در نظام آموزش عالی است. بسیاری از دانشکدههای علوم انسانی، در حال تهیکردن هویّت اسلامی و انقلابی از جامعه هستند و جامعۀ ایران، در حال رقیقشدن و کممایهشدن است. ظرفیّتها و بضاعتهای گذشته، کاهش یافتهاند و علوم انسانیِ تجدّدی، اینک در جان ما نشسته است. جریان اجتماعیِ تجدّد، فربهتر و فراختر شده است و با گردنکشی، به زیادهخواهی خیابانی رو آورده است. عجبا که ساختار آموزشیِ رسمی، با دست خویش در حال ایجاد و تثبیت هویّتها و خودفهمیهای ضد و معارض در جامعه است و به آیندهای که در آن، این بحران هویّتی و معنایی، متراکم و علاجناپذیر خواهد شد، اندیشه نمیکند.
[دوّم]. دهههاست که تولید علوم انسانیِ اسلامی بهعنوان یک «طرح تمدّنی»، در تعلیق به سر میبرد و نیمهکاره و ناتمام، رها شده است. شورای عالی انقلاب فرهنگی که باید بهمثابه نیروی پیشران این طرح باشد، بسیار منفعل و سرگردان و ضعیف بوده و از عهدۀ اجرای آن برنیامده است. کاری که حدادعادل در شورای تحوّل به دست گرفت، در عمل، شکست خورده و به جایی نرسیده است. او از آغاز نیز انتخاب خوبی نبود؛ نهفقط او، بلکه دیگرانی نیز هستند که هر چند در متن این طرح نشانده شدهاند، اما در باطن، اعتقادی به آن ندارند. بی آنکه نقشۀ راه بنگارند، خط تولید را فعّال کردهاند؛ روشن است که حاصل این نسنجیدهکاری چه خواهد شد. یک دهه است که هشدار و انذار داده شده، ولی در شورای عالی انقلاب فرهنگی، گوش شنوایی نیست. اعضای شورا نیز یا دچار تعارف و مداهنه هستند و یا با این طرح، همدلی حداکثری ندارند. شورای عالی انقلاب فرهنگی، هم وجه معرفتیاش را باخته و هم از انقلابیگری به محافظهکاری عبور کرده است.
[سوّم]. اندک اتّفاقهای خوشایندی نیز که اکنون رخ میدهند، حاصل ارادههای شخصی و غیررسمی هستند، نه برآمده از شورای عالی انقلاب فرهنگی. نیروهای فکریِ غیررسمی که در طلب علوم انسانیِ اسلامی هستند، با دشواری میکوشند تولید و تأمّل کنند، اما در حاشیهاند و قدرت و ساختار در اختیار دیگران است. مغزهای متفکّری که میتوانند ره صدساله را یکشبه طی کنند و به پدران علوم انسانیِ اسلامی تبدیل بشوند، مهجور و منزویاند و ضعفا و متوسطانِ بیخاصیّت و سادهاندیش، صدرنشین و در همهجا هستند. مسألۀ اصلی، اراده است که در ساختارهای رسمی نیست؛ بلکه در متفکّران غیررسمی است. البته اینان نیز زخمخوردهاند و دچار دلسردی شدهاند و احساس میکنند اگر قدمی بردارند، گرهی گشوده نمیشود. کارِ بهتأخیرافتاده را کسی گردن نمیگیرد و همگان ترجیح میدهند که به دغدغههای روزمرّۀ خویش بپردازند و برافراشتهبودن پرچم علوم انسانیِ تجدّدی را به رسمیّت بشناسند. اصحاب علوم انسانیِ تجدّدی، دانشگاه را به تسخیر خود درآوردهاند و هیچ مخالفتی را برنمیتابند و مجال ساختشکنیِ نظری نمیدهند. هر آنچه که باید رخ بدهد، در نهایت، در جغرافیاهای معرفتیِ غیررسمی رخ خواهد داد و دانشگاه، حکم مصرفکنندۀ آموزشی را خواهد داشت.
@mahdi_jamshidi60