eitaa logo
اخبار جبهه‌ مقاومت اسلامی
3.6هزار دنبال‌کننده
35.3هزار عکس
20.4هزار ویدیو
9 فایل
خط سیر این کانال انقلابی گری و ولایتمداری بوده و متعلق به هیچ ارگان و نهاد و سازمانی نبوده و وابسته به هیچ گروه یا حزب و جناح خاصی نمی باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آبروریزی شبکه فرانسوی در پشت صحنه؛ از فلسطینی‌ها دفاع نکن! 🔹انتشار ویدئویی از پشت صحنه یک برنامه در شبکه فرانسوی CNEWS مهری بر این ادعاست که در آن مجری برنامه، مهمان خود را به دلیل دفاع از فلسطینی‌ها توبیخ می‌کند و از او می‌خواهد که دیگر در آنتن تلویزیون از فلسطینیان دفاع نکند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پرچم فلسطین بر برج پیزا آویخته شد 🔺 حامیان فلسطین همچنین بمب های دودزا به رنگ پرچم فلسطین را بر فراز این برج روشن کردند .
♦️از صبح امروز حزب الله لبنان حداقل به پنج پایگاه ارتش اشغالگر صهیونیستی در مرز لبنان حمله کرده است. 🔹 تصویر فوق دود ناشی از یکی از این حملات است.
❌ایدی کوهن صهیونیست (افسر رسانه ای اسرائیل) ویدئویی را منتشر کرده از تونل حماس، توئیتر هم زیرش نوشته؛ این فیلم در سوئد گرفته شده و هیچ ربطی به حماس و غزه نداره...
پس از اپل و آی‌بی‌ام؛ دیزنی، پارامونت و ان‌بی‌سی یونیورسال اعلام کردند که به دنبال حمایت ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت از یک پست ضد یهود، تبلیغات در توییتر را متوقف می‌کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ویدئویی از بیمارستان الشفا پس از ابلاغ یک ساعت فرصت برای تخلیه کادر پزشکی، آواره‌ها و مجروحان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کولاک مجری سرشناس آمریکایی در گفتگو با سخنگوی رژیم صهیونیستی؛ شما از جواب دادن به سوالات طفره می‌روید! 🔹مهدی حسن، مجری شبکه "MSNBC" آمریکا با زیر سوال بردن ادعاهای سخنگوی اسرائیلی گفت: 🔹اطلاعات نادرست بی‌پایانی از سوی شما منتشر می‌شود، کل سازمان ملل و جامعه حقوق بشر و جامعه اطلاعاتی آمریکا آمار کشته شدگان را قبول دارند اما شما قبول ندارید و آن را انکار می‌کنید.
📌سربازان اسرائیلی به بازار کار باز‌گردانده می‌شوند 📺رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در نتیجۀ خسارات وارد‌ شده به اقتصاد این رژیم، با فراخواندن نیروهای کار به ارتش، نهاد امنیتی اسرائیل در حال بررسی باز‌گرداندن شماری از این نیروها به بازار کار هستند. ❇️فایننشال تایمز هم در گزارشی نوشته جنگ اسرائیل علیه غزه موجب ایجاد شوک اقتصادیِ ۴۸۸ میلیارد دلاری شده و کار هزاران شرکت را مختل کرده.
🔺️وزارت امور خارجه فلسطین: تخلیه مجتمع شیفا نشان دهنده تلاش اسرائیل برای تکمیل نسل کشی هر گونه حضور فلسطینی در غزه است. ننگ به بی غیرتی دنیا 😭
☑️ بیانیه حزب‌الله لبنان 🔺مجاهدین مقاومت اسلامی در ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۸ نوامبر ۲۰۲۳ در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، سایت راهب را با سلاح های مناسب هدف قرار دادند و ضربه های مستقیم ‏حاصل شد. 🔹«پیروزی تنها از جانب خدای توانا و حکیم است».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خانواده کشی در غزه 🔸رژیم صهیونیستی در حملات سهمگین نیمه شب گذشته به شهر خانیونس خانواده فلسطینی "ابو حطب" را کاملا قتل عام کرد و 27 عضو آن را به شهادت رساند. وقتی گفته می‌شود رژیم صهیونیستی در غزه خانواده کشی می‌کند، یعنی همین!
🔺️یک منبع نظامی یمن به شبکه تلویزیونی المیادین گفت: نیروهای ما قادرند هر کشتی اسرائیلی را چه در دریای سرخ و چه در هر مکان دیگری که دشمن انتظار ندارد هدف قرار دهد. - نیروهای مسلح ما در حال هدف قرار دادن همه کشتی‌های اسرائیلی هستند، خواه به سمت فلسطین اشغالی حرکت کنند یا نه.
از ساعاتی قبل تاکنون، درگیری شدیدی میان رزمندگان مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه الرمال واقع در غرب غزه جریان دارد. تا این لحظه نیروهای اسرائیلی موفق به پیشروی در این محور نشده‌اند.
نیروهای حزب الله مواضع نیروهای اسرائیلی در مقر فرماندهی نظامی وادی سعسع (ساسا) را با چند فروند راکت مورد حمله قرار دادند. طبق بیانیه حزب الله، طی این حمله تعدادی از نیروهای اسرائیلی کشته و زخمی شده‌اند.
گزارش‌های اولیه از حمله پهپادی به پایگاه ائتلاف آمریکایی در منطقه تل بیدر استان حسکه حکایت دارد.
آژیر خطر در شهرک اشغالی کریات شمونه و مارگلیوت به صدا درآمد.
🔴قطع ارتباط قسام با گروهی از مجاهدان و اسرای اسرائیلی در غزه 🔹ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام در پیامی تلگرامی اعلام کرد که ارتباط این گردان‌ها با گروهی از مجاهدان قسامی که مسئول حمایت از اسرای اسرائیلی در غزه و حفظ جان آن‌ها بودند، قطع شده و سرنوشت مجاهدان و اسرای اسرائیلی نامعلوم است.
🔴وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی: دولت اسرائیل در جنگ شمال شکست خورد.
🔴منابع عبری زبان اعلام کردند نتانیاهو، یواو گالانت و بنی گانتز سه عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امشب کنفرانسی خبری برگزار خواهند کرد.
⭕️شمار شهدای غزه به 12 هزار و 300 نفر افزایش یافت 🔸دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه با اعلام این که شمار شهدای غزه تاکنون به ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر افزایش یافته است خاطرنشان کرد که بیش از پنج هزار کودک و سه هزار و 300 زن تا کنون شهید شده‌اند.
⭕️منابع فلسطینی: جنگنده های صهیونیستی منطقه ای مسکونی در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را ویران کردند که به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از فلسطینیان منجر شد.
⭕️درگیری شدید نیروهای مقاومت فلسطین با نیروهای رژیم صهیونیستی نزدیک میدان التوام در شمال نوار غزه
🔸 ارتش اسرائیل تصویر شش نظامی هلاک‌شده خود را منتشر کرد