eitaa logo
اخبار جبهه‌ مقاومت اسلامی
3.6هزار دنبال‌کننده
35.3هزار عکس
20.4هزار ویدیو
9 فایل
خط سیر این کانال انقلابی گری و ولایتمداری بوده و متعلق به هیچ ارگان و نهاد و سازمانی نبوده و وابسته به هیچ گروه یا حزب و جناح خاصی نمی باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ واکنش رئیس جمهور برزیل به اقدام آمریکا درباره قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه 🔸رئیس جمهور برزیل تاکید کرد که قابل قبول نیست تنها یک کشور در شورای امنیت مانع از تصویب قطعنامه برای آتش‌بس در غزه شود. 🔸لولا دا سیلوا بار دیگر اظهار داشت آنچه رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد، جنگ نیست بلکه یک نسل‌کشی است، زیرا این رژیم در حال قتل و کشتار زنان و کودکان است. 🔸وی گفت قابل قبول نیست زنان و کودکان فلسطینی در غزه از دسترسی به غذا یا حتی لیوانی شیر محروم باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴این برخورد پلیس ایتالیاست با تجمع حمایت از فلسطین 🔹‌نه برانداز حکومتشون هستن نه جایی رو آتش میزنند و تخریب میکنند و نه کسی رو کشتن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌دستگیری بانوی مسلمان و ممانعت سربازان سعودی از برافراشتن پرچم فلسطین در مقابل کعبه در همدردی با مردم مظلوم غزه!
☑️ 350 هزار بیمار، 60 هزار زن باردار و 700 هزار کودک از عوارض سوء تغذيه رنج می برند 🔸وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: 350 هزار بیمار، 60 هزار زن باردار و 700 هزار کودک از عوارض جدی ناشی از سوء تغذیه و کم آبی رنج می برند.
🔺 بمباران شهرک خزاعه در شرق خان‌یونس
⭕️ افشاگری اولمرت علیه کابینه افراطی نتانیاهو درباره فلسطینیان و مسجدلاقصی 🔸نخست وزیر سابق رژیم اسرائیل: «غزه تنها یک گام در طرح کابینه بنیامین نتانیاهو برای «پاکسازی» کرانه باختری از فلسطینیان، تخلیه مسجد الاقصی از مسلمانان و الحاق سرزمین های فلسطینی به اسرائیل است.
🔺ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا(سنتکام): 7 موشک کروز ضد‌کشتی حوثی‌ها که برای پرتاب به سوی دریای سرخ آماده شده بود را منهدم کردیم.
🔴 حمله انصارالله به یک نفتکش فرماندهی مرکزی آمریکا گزارش داد ساعاتی پیش یک نفتکش توسط انصارالله یمن مورد حمله قرار گرفت، که خسارت زیادی به آن وارد کرد و منجر به نشت نفت شد.
📌مجمع عمومی سازمان ملل چهارم مارس درباره ممانعت آمریکا از قطعنامه غزه گفتکو خواهد کرد مونیکا گرایلی، سخنگوی رئیس مجمع عمومی سازمان ملل گفت، مجمع عمومی سازمان ملل متحد 4 مارس درباره ممانعت آمریکا از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد وضعیت غزه بحث و گفتگو خواهد کرد.
📌لکه های نفتی که بر اثر حمله انصار الله در اطراف کشتی روبیمار انگلیسی دیده می شود
📌جنگنده های رژیم صهیونیستی بصورت دائم درحال گشت زنی در آسمان مناطق اشغالی جولان در سوریه می‌باشند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری از بیرون آوردن قربانیان از زیر آوار در اردوگاه النصیرات
🔺درحالی که روسیه در تلاش است تا نیروی پیاده به ترانس نیستریا در مولداوی ارسال کند، ارمنستان در اقدامی غافلگیرانه عضویت در پیمان نظامی CSTO را تعلیق کرد، در نتیجه فرانسه به زودی جزو کشورهای تعیین‌کننده در قفقاز خواهد بود.
♦️لحظاتی پیش؛ حملات راکتی حزب‌الله به شمال سرزمین‌های اشغالی
🔺استقرار نیروهای الحشد الشعبی در مناطق مختلف عراق برای تأمین امنیت مراسم نیمه شعبان
🔺سازمان اطلاعاتی عراقی در عملیاتی در خارج از مرزهای عراق دو تن از خطرناک ترین سرکردگان تروریست های داعش را دستگیر کرد. 🔹عصام عبدالعلی ساعدان با نام مستعار (ابو زید)، روزنامه‌نگار سابق در استان فلوجه که در قتل عام های داعش دخالت دا‌شته و در بخش رسانه ای داعش فعال و اقدام به مستن سازی در طی جنایات میکرده 🔹بشیر عبد علی ساعدان تروریست ملقب به (ابو احمد اتصال) که مسئولیت مشارکت در تمامی عملیات های تروریستی داعش در فلوجه پس از سال 2014 را بر عهده دارد و مسئول امنیت و رمزگذاری ارتباطات را بر عهده داشته.
⚰اعلام هلاکت فرمانده گروهان در تیپ جفعاتی در نبردهای الزیتون
☑️ مصر از ورود 60 کامیون کمک های بشردوستانه و 4 کامیون سوخت به نوار غزه خبر داد 🔸 کمیته عمومی آمار مصر اعلام کرد 60 کامیون کمک های بشردوستانه و چهار کامیون حامل سوخت از طریق رفح وارد نوار غزه شدند.
🔴 بورل: ادامه شهرک‌سازی اسرائیل تحریک‌آمیز و خطرناک است 🔹مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که اعلام ساخت 3300 واحد مسکونی جدید در شهرک‌های غیرقانونی در کرانه باختری توسط اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، اقدامی تحریک‌آمیز و خطرناک است. 🔹جوزپ بورل اظهار داشت که شهرک‌های صهیونیستی موجب خواهد شد تا اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها امنیت کمتری داشته باشند و موجب تشدید تنش و اختلافات شده و مانعی بر سر راه صلح و نقض قوانین بین‌المللی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مولودی طوفانی سید مجید بنی‌فاطمه در مدح امام زمان(عج) میلاد یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عج) مبارک باد💐🌹🌺🌸 السَّلامُ عَلَیکَ یا وَعدَ اللهِ الَّذی ضَمِنَه
☫﷽☫ بخوان دعا؎ فـــــرج را کہ یـــــار برگردد بخوان دعا؎فرج را کہ شب سحر گردد بخوان دعا؎فرج را اگر کہ مےخواهے حدیث غیبت یار تو مختصر گردد۔۔
🛑فوری🛑 رسانه های یمنی: انفجارهای پی در پی در نتیجه تجاوز آمریکایی-انگلیسی به صنعا پایتخت به صدا درآمد.
🛑تصویر از صنعا در پی بمباران‌های رژیم تروریستی آمريکا