eitaa logo
اخبار جبهه‌ مقاومت اسلامی
3.6هزار دنبال‌کننده
35.3هزار عکس
20.4هزار ویدیو
9 فایل
خط سیر این کانال انقلابی گری و ولایتمداری بوده و متعلق به هیچ ارگان و نهاد و سازمانی نبوده و وابسته به هیچ گروه یا حزب و جناح خاصی نمی باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
🇵🇸🇱🇧هم اکنون حملات پهپادی مقاومت از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی
🛑 "ایالات متحده آمریکا در هنگام اجرای عملیات انتقامی کوبنده جمهوری اسلامی ایران بر علیه مواضع رژیم صهیونیستی حق دخالت نداشته و در صورت ورود، تمام پایگاه‌های آن در منطقه غرب‌ آسیا به عنوان هدف مشروع تلقی خواهد شد."محلل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چین برای اولین بار یکی از کارخانه های موشکی خود را رونمایی کرد. این کارخانه دارای یک خط تولید خودکار در چین است که هر 24 ساعت 1000 موشک کروز و 400 موشک مافوق صوت تولید می کند
🔻دبیرکل جنبش نُجَباء، شیخ اکرم الکعبی: مقاومت عراق و مقاومت لبنان و یمن تا پایان در کنار مقاومت فلسطین خواهند بود. 🔹الکعبی: ما به دشمن اسرائیلی و شریک آمریکایی اش می گوییم که مقاومت تاکنون تنها از بخش کوچکی از توان خود استفاده کرده است.
🛑 پوتین: روسیه به آمریکا و انگلیس هشدار داد که پس از خودداری از محکوم کردن حملات هوایی اسرائیل به سفارت ایران، موقع تشدید درگیری ها گریه نکنند.
☑️ مدیر بیمارستان رفح: برای بیماران غذا نداریم مدیر بیمارستان «ابویوسف النجار» رفح : 🔹️ بیماران و پزشکان این بیمارستان، غذایی برای خوردن ندارند. 🔹️ پس از متوقف شدن فعالیت سازمان «آشپزخانه مرکزی جهانی» براثر قتل‌عام کارکنان آن توسط رژیم صهیونیستی، بیماران و پزشکان هیچ غذایی را برای خوردن پیدا نمی‌کنند. 🔹️ نظامیان صهیونیست، هر نهاد و طرفی را که بخواهد به ملت فلسطین کمک کند، هدف قرار می دهند. 🔹️ رژیم صهیونیستی می خواهد از طریق متوقف کردن فعالیت نهادهای امدادرسان و گرسنگی دادن، ملت فلسطین را نابود کنند.
🇵🇸کابینه جنگ رژیم صهیونیستی طی ساعات آینده برای بررسی یک موضوع فوری تلفنی تشکیل جلسه می دهد.
📌نصرالله: اسرائیل به قطعنامه‌های شورای امنیت اهمیت نمی‌دهد سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در جریان سخنرانی در مراسم «منبر القدس الموحد» (تریبون یکپارچه قدس)، گفت که روز قدس امسال با سال‌های گذشته متفاوت است که به برکت عملیات طوفان الاقصی است. نصرالله، جنگ در غزه و جهان را «طوفان آزادگان» دانست و ضمن ابراز امیدواری برای ادامه این طوفان، افزود: دشمن برای قطعنامه‌های شورای امنیت، مطالبات کشورهای جهان و افکار عمومی و قوانین هیچ اهمیتی قائل نیست.
📌تجهیز ارتش یونان به ۳۵ بالگرد رزمی «بلک هاوک» منابع آگاه روز چهارشنبه از قصد یونان، رقیب ترکیه در خرید ۳۵ فروند بالگرد رزمی «بلک هاوک» ساخت شرکت آمریکایی «لاکهید مارتین » خبر دادند.
🔴 حزب الله منتشر کرد: 🔹‌وأَسْبِغْ عَطَايَاهُمْ مِنْ جِدَتِكَ... 🔹‌و عطایای آنان را به توانگریت کامل و سرشار کن. 🔹‌فرازی از دعای ۲۷ صحیفه سجادیه
🔴 «الحوثی»: به توسعه توانمندی موشکی ادامه می‌دهیم 🔹‌رهبر انصارالله یمن: برای توسعه توانمندی‌های موشکی و دریایی خود در راستای حمایت از مردم فلسطین بیش از گذشته تلاش می‌کنیم. 🔹‌جهاد تنها گزینه موفق برای مقابله دشمن است که کارامدی و نتیجه بخش بودن این گزینه در لبنان و غزه اثبات شده است. 🔹‌اشغالگران در رسیدن به تمام اهدافشان در غزه یا حتی ارائه تصویر پیروزی پس از ۶ ماه تجاوزات ناتوان هستند و بیشتر از همه چیز، تصویر وحشیانه از جنایات را ترسیم کرده‌اند.
☑️ سخنرانی مشترک رهبران مقاومت در «منبر قدس» 🔹«منبر قدس» عنوان برنامه مشترک سخنرانی شماری از رهبران جبهه مقاومت با شعار «طوفان الاحرار» بود که ساعتی پیش در آستانه «روز قدس»، واپسین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد. 🔹رئیس‌جمهور کشورمان در سخنانش با بیان اینکه «عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، قمار روی اسب بازنده است» اظهار داشت: «امروز طرح‌های سازش‌کارانه به بایگانی تاریخ رفته و اجرای هرگونه طرحی بدون حضور فلسطینی‌ها غیر ممکن است». 🔹دبیرکل حزب‌الله لبنان با یادآوری اینکه جنگ جولای(۳۳ روزه)، پروژه خاورمیانه جدید و به همراه پروژه «اسرائیل بزرگ» را دفن کرد، ادامه داد: «عملیات طوفان الاقصی، رژیم اسرائیل را در لبه پرتگاه و سقوط نهایی و زوال قرار داده و نشانه های آن با گذشت زمان آشکار خواهد شد.» 🔹«اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) هم در سخنانی، ضمن محکوم‌کردن حمله رژیم صهیونیستی یه کنسولگری ایران در دمشق گفت: «ما بر خواسته‌های خود یعنی آتش‌بس دائمی، عقب‌نشینی کامل اشغالگران از غزه و بازگشت آوارگان به مناطق زندگی خود و برداشته‌شدن محاصره نوار غزه اصرار داریم». 🔹«عبدالملک بدرالدین الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن هم با بیان اینکه «برای پشتیبانی بیشتر از ملت فلسطین تلاش می‌کنیم توان موشکی و دریایی خود را افزایش دهیم»، اظهار داشت: «از هیچ تلاش برای یاری ملت فلسطین که حماسه بی نظیری را به نمایش گذاشته است، دریغ نمی‌کنیم.» 🔹«هادی العامری»، دبیرکل سازمان بدر عراق هم با بیان اینکه «ما امروز برای پایان‌دادن به اشغال عراق توسط آمریکا مصمم‌تر هستیم و بازگشتی از این تصمیم درکار نیست» خطاب به ساکنان نوار غزه گفت: «با جان و خون خود در کنار شما ایستاده ایم، شرافتمندان شما را تنها نمی‌گذارند و آنهایی که شما را تنها گذاشته‌اند خائن و خوار هستند».
🚨وزارت جنگ اسرائیل تمام نیروهای ذخیره پدافندی اسرائیل را فراخواند.
🇵🇸رسانه های عبری: حیفا، تل آویو و ایلات برای یک حمله موشکی بزرگ در وضعیت آمادگی بالایی قرار دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨ویدیوهایی از شنیده شدن صدای تیراندازی در چابهار گزارش ها حاکی از آن است که دو کلانتری چابهار مورد حمله افراد مسلح قرار گرفته است.
🚨🚨بیانیه گروهک تروریستی جیش الظلم: عملیات زنجیره‌ای مجاهدان جان بر کف سازمان جیش‌العدل به صورت همزمان در جنوب بلوچستان آغاز شد. به اطلاع عموم مردم بلوچستان میرسانیم یک عملیات زنجیره‌ای در جنوب بلوچستان هم‌اکنون آغاز شده است. از تمام شهروندان شهرستان‌های چابهار، راسک و سرباز درخواست میشود از تردد در سطح مسیر‌های جاده‌ای و سطح شهرهای جدا خوداری بکنند. درخواست ما از تمام مردم آن است که در خانه‌های خود بمانند و برای فرزندان مجاهد خود در این شب‌ مبارک رمضان دعای پیروزی و فتح نمایند.
🛑جیش العدل همچنین مدعی شده مقر فرماندهی دریابانی و کلانتری 12 چابهار به کنترلشان درآمده است.
🛑هیچگونه تصرفی تا کنون صورت نگرفته است 🔺قرارگاه سلمان و تیپ متحرک هجومی ارتش در حال اعزام به محل درگیری
⭕ عملیات تروریست‌های جیش العدل به نیابت از اسرائیل
. | معاون امینتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان: اوضاع تحت کنترل است و اخبار تکمیلی اعلام می شود.
. | عملیات گروهک تروریستی جیش‌الظلم با ورود سپاه با شکست مواجه شد و قائله ختم بخیرشد. اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
گزارش های اولیه حاکی از هلاکت تمامی تروریست های تکفیری جیش الظلم
🚨هلاکت و زخمی شدن ۳ تروریست در راسک سه عملیات تروریستی به صورت همزمان در کلانتری ۱۱ چابهار، سپاه چابهار و سپاه راسک انجام شده است. به گفته منبع آگاه تاکنون ۳ تروریست زخمی و یک نفر از آنها به هلاکت رسیده است و تعقیب تروریست‌ها همچنان ادامه دارد.
🔴رسانه های مقاومت از فعال شدن همه تیم های مخفی تروریست ها علیه ایران و مقاومت خبر میدهد تا تحرکات نیروی زمینی را کند یا متوقف کنند.