eitaa logo
اخبار جبهه‌ مقاومت اسلامی
3.6هزار دنبال‌کننده
35.3هزار عکس
20.4هزار ویدیو
9 فایل
خط سیر این کانال انقلابی گری و ولایتمداری بوده و متعلق به هیچ ارگان و نهاد و سازمانی نبوده و وابسته به هیچ گروه یا حزب و جناح خاصی نمی باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
🟥 سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن: حتی اگر مشکل اسرائیل فقط با حماس باشد، حماس در میان اعراب و مسلمانان است و وظیفه ملت است که از آنها حمایت کند. وجدان بشری باید در برابر نسل کشی صهیونیست ها بیدار شود. بیانیه ها و محکومیت های جنایات صهیونیست ها از سوی کشورهای مختلف صادر شد اما کافی نیست و باید اقدامات عملی انجام شود. اعتراضات باید در دانشگاه های آمریکا و اروپا و سایر کشورها ادامه یابد. سکوت در برابر جنایات هولناک اسرائیل توهین بسیار بزرگی به بشریت تلقی می شود. اعلام سه کشور اروپایی مبنی بر به رسمیت شناختن کشور فلسطین، اگرچه موضعی ناقص است، اما یک اقدام مهم سیاسی است
🔴فوری🔴 سید عبدالملک بدرالدین حوثی: هرکسی که بخواهد خود را در آغوش آمریکایی ها بیندازد، تمام توانایی ها و امنیت خود را در معرض استثمار وحشتناک آمریکایی ها قرار می دهد.
🔴فوری🔴 سید عبدالملک بدرالدین حوثی: ایران در چارچوب موضعی قاطع و اصولی در سطح رسمی عربی و اسلامی به شکلی متمایز و کم نظیر در کنار فلسطین ایستاد.
🔴فوری🔴 سید عبدالملک بدرالدین حوثی: ایران مسائل امت اسلامی و مردم مظلوم از جمله موضع مظلومیت مردم یمن در مقابل ظلم را اتخاذ کرده است.
🔴فوری🔴 سید عبدالملک بدرالدین الحوثی: آقای رئیسی با بقیه رئیس جمهور ها فرق داشت و صدایی شفاف و جسورانه و موضع گیری بدون توجه به فشارهای آمریکا گویا این موضوع بود.
🔴فوری🔴 سید عبدالملک بدرالدین حوثی: آقای رئیسی یک رهبر اسلامی بود که ملت حق دارد به او به خاطر شایستگی های عالی در سطح اخلاقی و علمی به او افتخار کند.
🟥 سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن: تعداد کشتی هایی که تاکنون مورد هدف قرار گرفته اند به 119 کشتی مرتبط با اسرائیل، آمریکایی ها و انگلیسی ها رسیده است.
🟥 سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن: عملیات مستقیم ما از خاک یمن تأثیر زیادی خواهد داشت، به خواست خدا شاهد حرکت عظیم، چشمگیر و تأثیرگذاری خواهد بود. اثرات این جنگ در اقتصاد آمریکا و انگلیس همچنان در قیمت ها و هزینه حمل و نقل افزایش می یابد، زیرا بیشتر کالاها از طریق دریاها حمل می شود.
🔺پرتاب بیش از یکصد موشک در چند مرحله از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی
🚨🚨🚨کانال‌های مطبوعاتی جهانی:چین در اوایل ژوئن به تایوان حمله خواهد کرد
📌ویلیام برنز، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا طی روزهای آینده برای ازسرگیری مذاکرات غزه به منطقه خاورمیانه سفر خواهد کرد
🚨حملات جنگنده های آمریکایی و انگلیسی به فرودگاه الحدیده یمن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬مرزهای شجاعت در غزه هر روز جابجا میشه نبرد شیرین تن با تانک که به انهدام تانک دشمن صهیونیستی منجر شد
⭕️ در 230 روز با شهادت و ترور دیروز شهید علی فران، شهدای حزب الله به 313 تن رسید
☑️ مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارد شماری از اعضای دیوان کیفری بین‌المللی را به دلیل موضع آنها در قبال اسرائیل تحریم کند
☑️ وزارت دفاع چین اعلام کرد که ده ها بمب افکن امروز تمریناتی را برای شبیه سازی حمله موشکی در مقیاس بزرگ به تایوان انجام دادند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شاهکار تک تیرانداز قسام؛ با ۲ تیر ۳ صهیونیست را راهی جهنم کرد.
🔹ارتش چین: رزمایش ما در اطراف تایوان تمرینی برای «تسخیر قدرت» در این جزیره است
🇵🇸🏴‍☠ارتش رژیم صهیونیستی اجساد سه اسیر دیگر خود را در شهر جبالیا با همکاری شین بت پیدا کرد.
📌اشغالگران صهیونیست کتابخانه دانشگاه الاقصی را آتش زدند نظامیان اشغالگر اسرائیلی در ادامه جنایات خود در نوار غزه، کتابخانه دانشگاه الاقصی در شهر غزه را آتش زدند. قبل از این نیز نظامیان صهیونیست با حمله به مساجد نوار غزه نسخه‌هایی از قرآن را آتش زده بودند
🚨مهم ارتش چین شروع به قطع کابل های ارتباطی در اطراف تایوان کرده است ⛔️به گفته بولتن امنیتی منطقه ای تایوان برای مسدود کردن ارتباطات خارجی تایوان، این شروع "عملیات خاکستری" نامیده شد.
🚨 وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین: ارتش آزادیبخش خلق چین موشک‌های DF-15B را نیز مستقر کرده است. 🚀DF-15B موشک های بالستیک کوتاه برد هستند. سامانه موشکی چند پرتاب PHL-03 نیز راه اندازی شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨فوری و مهم تلویزیون دولتی چین مردم را برای جنگ با تایوان آماده می کند
📌آغاز سخنرانی سیدحسن نصرالله در مراسم بزرگداشت یاد شهید رئیسی و یاران گرامی ایشان
📌سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان: در روزهای سالگرد مقاومت و آزاد‌سازی هستیم اما تصمیم گرفتیم به احترام شهدا امسال جشن های پیروزی را برگزار نکنیم