11.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▶️ این همه منکر بدتر از بی حجابی داریم، چرا انقدر گیر دادید به حجاب
40.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨﷽✨؛
🎥#موشن_گرافی
💠 حمایت های قانونی بعد از انجام امر به معروف و نهی از منکر
🔸تا انتها ببینید ...
https://eitaa.com/fatemi5
🌄 #پوستر|
✅ امام علی (علیه السلام):
گروهی از مردم مبارزه با منکر را با دل، زبان و دست ترک می کنن. پس اینها در حقیقت مردگانی زنده نما هستند.
(تصنیف غررالحکم حدیث۷۶۵۱)
https://eitaa.com/fatemi5
12.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ مشاهده این کار بسیار مهم👆🏼 برای همه، خصوصا مسئولین جمهوری اسلامی، بسیار ضروری است
🔹️اسلام را خلاصه نکنید در نماز و روزه
🔸️علاوه بر شکستن گردن، باید پوست برهنه ها و هرزه ها را هم کند 🤜(کلام امام ره)
🔹️ترحم بر مجرمین، خیانت به مردم است
🔸️حرف خدا در هیچ شرایطی زمین نماند
🔹️در راه مبارزه با گناهکاران، از جنجال و هوچی گری ها نترسید
🔸️حکومت اسلامی وظیفه دارد در برابر گناه بایستد
🔹️علف هرز گناه را قبل از رویش در جامعه، نابود کنید(کلام ولایت ،رهبر معظم دامت برکاته)
👈آقایان مسئول👇
سجاده تان را از امامتان جلو تر پهن نکنید و ترس ناشی از ضعف اعتقادتان را، به حساب مصلحت اندیشی و رافت اسلامی نگذارید ولی برای اجرای عدالت من و ما بعنوان یک سرباز برای اجرای اوامر ولی امر باید هزاران کیلومتر جلوتر بود روزی مثل حاج قاسم عزیز و حاج حسین همدانی در شهرهای عراق ،حلب و دمشق و بلندیهای جولان بود و جلوی رویش علفهای هرز و هزینه های بعدی گروهک منحوس داعش را در نطفه خفه کرد و امنیت برای شهرهایمان ایجاد کرد و روزی مثل رئیسی تا کاراکاس و هاوانا رفت در حیاط خلوت استکبار بیخ گوش آمریکا
،حرف و کلام امامین انقلاب بهیچوجه نباید بر زمین بماند روزی پاسخگو خواهیم بود 🙏🌹🙏
پلیس باید نماد عزت و صلابت و برخورد قاطع با مجرمین باشد، نه نظاره گر شدن بواسطه شناسائی هوشمند!!!
#امام_زمان #حجاب #غدیر
پاسدار انقلاب
سلام
خوبین
امروز دوستم که دیدم با خوشحالی گفت:
سوار اتوبوس شدم و ویک خانم که صندلی جلو نشسته بود شالش افتاده بود
هنوز تو فکر بودم این بار چه جوری تذکر بدم که خانم کناری من دستش دراز کرد وبه شونه خانم زد وبا ادب گفت شالتونو بپوشین👌
وقتی خانومه به عقب نگاه کرد با تعجب دیدم همون خانمی که به من توهین کرده بود با همون وضعیت بدون شال😳🙁
وداد زد :دهن منو باز نکن خانوم
خانومآمر گفت:من که حرف بدی نزدم قانونه!
خانوم مکاشفه گفت:ما کلی شهید دادیم
حالا شما چی می گین!!😟
وخانمی که مانتویی بود گفت: این چا حرفیه!کدوم شهید،چرا بی ربط حرف می زنی!
ودو سه نفر دیگه هم به طرف داری از این خانوما به خانم مکشفه تذکر دادن
خیلی جو خوبی شد 🙂
من پیاده شدم وبه راننده تذکر دادم
وراننده اتوبوس رو نگه داشت وتذکر داد
وخداوند. شکر کردم وواسه اون خانوما که آمربه معروف الهی شدن دعا کردم
🟢تعداد 51 سخنرانی شیخ قمی🟢
با موضوع «جهاد تبیین»
➖➖➖
01. 🎙روش صحیح ترویج حجاب و جهاد تبیین
02.🎙 اعلام جنگ با رئیسی سر مساله حجاب پروژه جدید مسیح علینژاد
03.🎙 اگر از وضعیت بی حجابی عصبانی هستی گوش بده
04.🎙چرا حال جامعه متدین خوب نیست؟
05.🎙 چطور متدینین ساده دل به سرباز رسانه مسیح علینژاد تبدیل شدند!
06.🎙کلاهی که سر بچه های انقلاب رفت در موضوع حجاب
07.🎙تکنیک های پاسخ به سوالات دانش آموزان دوره تخصصی ویژه دبیران
08.🎙 تکنیک های کاربردی اقناع دانش آموزان مبتنی بر تاثیرگذاری بر ضمیر ناخودآگاه
09.🎙 علت جدایی نسل زد از جامعه سنتی و راه کار جذب ایشان
10.🎙سبک زندگی غربی مبتنی بر سکولاریزم و گلوبالیسم جوئل نوح حراری
11.🎙 تحلیل امنیتی تاریخی شعار استعماری آخوند باید کشته شه
12.🎙روش مواجهه با دانشجویان معترض
13.🎙روش ترک اعتیاد بچه ها به فضای مجازی
14.🎙شیطان، سحر، جنگ شناختی تا جوان اغتشاشگر و سبک زندگی غربی
15.🎙 علل شکاف نسلی و اغتشاشات، ضعف های ما در تربیت دینی
16.🎙فعال سازی ظرفیت فضای مجازی انقلابی با دیدگاه تهاجمی
17.🎙ضرورت پیگیری حجاب توسط حکومت و مردم
18.🎙جنگ روایت ها و تحریف حقایق توسط ایراناینترنشنال
19.🎙 آیا حجاب به حکومت ربط داره؟
20.🎙تو دردت بیمار مغزی هست!
21.🎙حجاب از انسان طبیعی شهوتگرا تا انسان حی متاله خلیفه الله
22.🎙نقد سبک زندگی غربی برای اساتید نهاد رهبری
23.🎙 پرسش و پاسخ چالشی درباره حجاب و نهی از منکر زنان بی حجاب
24.🎙پرسش و پاسخ تربیتی و مساله حجاب و مشکلات نهی از منکر
25.🎙جهاد تبیین روحانیت شیعی در تقابل با جریان سکولار غربزده
26.🎙 فتح قدس کلید رمز آلود فرج و رسالت ما در تقابل با جریان غربزده
27.🎙همه چیز درباره سان والنتین و اسلام
28.🎙فتنه نفوذ «امید دانا» سلبریتیهای انقلابی نمای مزدور پروژه بگیر
29.🎙 اهمیت و روش جهاد تبیین در نقد سبک زندگی جنسی غربی
30.🎙 علت اصلی اغتشاشات دانش آموزی چه بود؟
31.🎙 نقد زن زندگی آزادی و بازگشت به عفاف
32.🎙جنگ شناختی در فتنه اخیر در جمع دانشجویان دختر
33.🎙از مدل غلط آموزش دین تا جنگ شناختی دشمن و سبک زندگی غربی
34.🎙 وضعیت اسفبار تربیت جنسی در غرب از ترویج لواط تا تجاوز به کودکان
35.🎙 تحلیل اغتشاشات از تهران تا تل آویو و آینده ایران ابرقدرت در نظم نوین جهانی
36.🎙روش ترک اعتیاد بچه ها به فضای مجازی
37.🎙روش تغییر رفتار در انسانها، تکنیک های تغییر اعتقاد در افراد
38.🎙رسالت فراموش شده حوزه در جهاد تبیین
39.🎙آیا ما واقعا دشمن داریم چرا اینهمه شعار مرگ میدهیم؟
40.🎙خطر پروتستانتیزه کردن تشیع و حذف روحانیت
41.🎙توصیه های سفیر انگلیس برای حل مشکل ایران
42.🎙گام دوم انقلاب اسلامی 6جلسه
43.🎙تکنیک های ارتباطات موثر و اقناع
44.🎙نقش اجنه در جنگ شناختی و فتنه ها و رسالت جهاد تبیین
45.🎙روش راه اندازی کانال جهاد تبیین و ضرورت آن
46.🎙 استکبارستیزی در اندیشه امام و رهبرانقلاب و نابودی آمریکا
47.🎙 افول آمریکا و نظم نوین جهانی و آینده روشن ایران
48.🎙ما همه برانداز یکفر بالطاغوت هستیم و مبارزه می کنیم!
49.🎙تحلیل مدل مدیریت هوش عاطفی توسط رهبر انقلاب
50.🎙بررسی ابعاد نفوذ اسرائیل و آمریکا در جمع نخبگان و دانشگاه های کشور
51.🎙چطور یک دختر جوان در «ولایت شیطان» اسیر می شود؟
➖➖➖
🟢فهرست درسنامه های شیخ قمی🟢
➖➖➖➖
🟢نشر حداکثری🟢
➖➖➖➖
🔴⚡️تحلیل اجتماعیِ پیمایش حجاب قسمت ١
1️⃣ اینکه «چهل درصد» از مکشفهها در «پیش از تیرماه سال گذشته» کشف حجاب کردهاند (مطابق آمار پژوهشکدۀ باقرالعلوم که وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است) ، نشانگر این حقیقت است که «موج» و «شیب» کشف حجاب بهصورت جدی و گسترده در دورۀ پیشااغتشاش، آغاز شده بوده و «روند خطی» و «سیر فزاینده» شکل گرفته بوده و حادثۀ مرگ مهسا امینی، فقط یک «زمینۀ تشدیدکننده» بوده است. تشدیدکنندگیِ آن نیز آنچنان برجسته نبوده، بلکه در اثر اهمالکاری مسئولان در اِعمال اقتدار و اجرای قانون در دورۀ پیشااغتشاش، مسیر طبیعی پدید آمده بود و مکشفهها احساس نمیکردند که مسئولان، قاطعیتی برای مواجهه دارند. این چهل درصد، میوۀ تلخ اغتشاش نیستند، بلکه اینان اغتشاش آفریدند یا با آن همراه شدند.
2️⃣ این در حالی است که ما به «شصت درصدِ پسااغتشاش»، اعتنا میکنیم اما از «چهل درصدِ پیشااغتشاش» غافلیم. به نظرم مسألۀ اصلی، آن چهل درصدِ پیشینی است که توانسته «بدون اغتشاش» - که آکنده از حس و حرارت و هیجان و روایت بود - پیش برود. اگر بتوان آن شصت درصد را به اغتشاش نسبت داد، دربارۀ این چهل درصد چه باید گفت؟ این عدد بر اساس که «منطق اجتماعی» به تحقق پیوسته است؟ کدام «نیروی پیشران»، کشف حجاب را در دورۀ پیشااغتشاش تا مرز چهل درصد سوق داده است؟ من در تحلیلهای گذشتهام به این واقعیت تصریح کرده بودم که باید سالهای آغازینِ دهۀ نود را «نقطۀ عطف» نسبت به حجاب دانست و «موج جدید» را به آن نسبت داد و اتفاقهای امروز را در اتصال و همبستگی با این گذشتۀ تبیینگر، فهم کرد، نه اینکه چند تخلف موردی و اندک گشت ارشاد را در سالهای اخیر، اصل و اساس انگاشت و یا حادثۀ مرگ مهسا امینی را گرانیگاه قلمداد کرد. رگهها و ریشهها به «خُردهرویدادها»یی باز میگردد که از آغاز دهۀ نود توسط رسانههای فارسیزبان و دنبالۀ داخلی آنها در جریان اصلاحات، بهتدریج صورتبندی شدند و یک «سیر نامحسوس» را پدید آورند. این سیر، به یک «کلانرویداد» نیاز داشت؛ یک حادثۀ تلخ و بسیجگر و احساسی که در اثر انفجار آن، هم نقص شصت درصدیِ خود را جبران کند و هم با شرمندهسازی حاکمیت، به خود رسمیت بدهد.
3️⃣ در طول ماههای تیر و مرداد و شهریور، سیر کشف حجاب حدود «سه درصد» بوده اما در مهرماه به «بیست درصد» میرسد. این عدد، در هیچیک از ماههای بعدی نیز تکرار نمیشود. پس قلۀ اقدام به کشف حجاب، معطوف به «مهرماه» بوده است. اما چرا مهرماه؟! روند کشف حجاب، میتوانست به صورت متوازن میان ماهها توزیع شود و در هر ماه، جمعی به مکشفهها افزوده شوند، و یا میتوانست ناگهان پس از اغتشاش و مرگ مهسا امینی، حالت هیجانی و انفجاری به خود بگیرد و ظهور یابد، اما حدود «سه ماه» طول کشیده تا تمایل بیست درصدی شکل بگیرد و این تمایل نیز در هیچیک از ماههای بعدی نیز تکرار نشده است. یک فرض این است که این عدد بزرگ را به بازگشایی دانشگاهها و مدارس نسبت بدهیم و بگوییم این دو بستر، زمینۀ همافزایی و ظهور حداکثری را بهصورت ضربتی فراهم کردند. فرض دیگر این است که گفته شود زنانِ مایل به کشف حجاب که تصمیم قطعی برای کشف حجاب داشتند، از نظر احتمال مواجهۀ حاکمیت، دچار تردید بودند، اما در این فرصت سه ماهه - که آمیخته با تعلل و بیعملی مسئولان بود - یقین پیدا کردند که حاکمیت، دیگر انگیزه و توانی برای برخورد ندارد و با سکوت رفتاری خویش، شرایط جدید را پذیرفته است.
4️⃣ در اردیبهشت ماه، آمار اقدام به کشف حجاب به عدد «هفتمدهم درصد» میرسد که کمترین میزان در مقایسه با همۀ ماههای گذشته است. تنها اتفاقی که میتونسته سرچشمۀ این افول ناگهانی و بیسابقه باشد، تهدید سردار رادان به اجرای قانون حجاب بوده است. این امر نشان میدهد که حاکمیت، همچنان از اقتدار برخوردار است و چنانچه «سخن مقتدارنه» بگوید - و اندکی نیز «قدرتِ» خویش را به رخ بکشد - گره گشوده خواهد شد و نهتنها روند پیشرونده، متوقف خواهد شد، بلکه بساط کشف حجاب و برهنگی نیز جمع خواهد شد. در واقع، چشم مکشفهها به «رفتار حاکمیت» است و بر اساس آن، رفتار خود را تعریف و بازتعریف میکنند. ازاینرو، روندها و سیرهای اجتماعی در این لایه، به سستی یا قوّتِ «گفتارهای حاکمیتی» وابسته است. متأسفانه «ضعف گفتاری» در ادبیات رسمیِ مسئولان، «اقتدار حاکمیت» را تا اندازهای مخدوش کرده است و باید از طریق جدّیّت و غلظت بخشیدن به گفتارهای رسمی، گذشته را جبران کرد.
✍️ مهدی جمشیدی
مرز انتقاد كجاست؟ اگر انتقاد با پيشنهاد همراه نباشد، چه ضررى دارد؟
انتقاد اگر با پيشنهاد توأم باشد، به يقين بهتر است؛ ولى اگر انتقادكننده نتواند پيشنهادى مطرح كند، بازهم از باب امر به معروف و نهى از منكر بايد وظيفه خود را انجام دهد.
منظور از مفسده در مقام ترک یا وجوب عمل به امر به معروف و نهی از منکر چیست؟
مفسده در لغت به چیزی گفته می شود که علت فساد و تباهی است و در اصطلاح فقه، در حوزه احکام فردی به هر چیزی گفته می شود که زمینه گناه را برای انسان فراهم می کند و در حوزه احکام اجتماعی چیزی است که موجب بروز ناهنجاری، درگیری و اختلاف، سستی عقاید مردم و ضررهای مختلف می گردد که در جای خود مورد استفاده قرار می گیرد.
اگر والدین شخص واجباتی یا محرماتی ر انجام بدهند، طریقه ی امر به معروف و نهی از منکر آنها چگونه می باشد؟
احتیاط واجب است که با ملایمت و نرمی آنها را راهنمایی بکند و هیچوقت با خشونت با آنها روبرو نشود.
چنانچه یکی از شروط ذکر شده در باب امر به معروف و نهی از منکر وجود نداشته باشد، این فریضه از شخص ساقط می شود؟
همه شرایط شرعى باید در آن جمع شود.
آیا کسی که امر به معروف می کند باید دارای شرایطی باشد تا این کار بر او واجب گردد.
امر به معروف و نهى از منكر بر تمام افراد عاقل و بالغ با شرايط زير واجب است:
1- كسى كه مىخواهد امر و نهى كند بايد يقين داشته باشد كه طرف مقابل مشغول انجام حرام يا ترك واجبى است.
2- احتمال دهد كه امر و نهى او اثردارد، خواه اثر فورى داشته باشد يا غير فورى، كامل يا ناقص، بنابراين اگر بداند هيچ اثر نمىكند واجب نيست
. 3- در امر و نهى او مفسده و ضررى نباشد، پس اگر بداند يا خوف اين باشد كه امر يا نهى او، ضرر جانى يا عرضى و آبرويى يا مالى قابل توجّه نسبت به او يا بعضى از مؤمنين مىرساند واجب نيست، ولى اگر معروف و منكر از امورى باشد كه شارع مقدّس اسلام اهمّيّت زيادى به آن مىدهد (مانند حفظ اسلام و قرآن و استقلال ممالك اسلامى، يا حفظ احكام ضرورى اسلام)، بايد اعتنا به ضرر نكند و با بذل جان و مال در حفظ آنها بكوشد.
https://eitaa.com/fatemi5