eitaa logo
تکلیف بزرگ
561 دنبال‌کننده
602 عکس
612 ویدیو
176 فایل
🔸ارتباط @alam_yalam_beanallaha_yara @ste_gonabad5 جهت #روشنگری واجب فراموش شده.و #مطالبه گری فهرست کلی: https://eitaa.com/fatemi5/2772
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حزب اللهی ها این صوت رهبر متقی انقلاب اسلامی را بر سر دست بگیرند و به مؤمنینی که بعد از تعریف رهبر از سرود « سلام فرمانده » ، دیگه هر تار و تنبک و هر موسیقی تندی را به غلط مجاز دانسته و در مجالس عروسی خود و گلزار شهدا و امامزاده و همایش و ... سریع و بـُدو بــُدو به نیت کار مؤثر فرهنگی !!! مجلس موسیقی برپا می کردند تذکر دهند که انصافاً در باب پرهیز از خوانندگی حرام ( غنا ) یا شبهه دار که اصلا آلات موسیقی هم ندارد انصافاً کدام عارفی را تاکنون شنیده بودید که اینطور حتی در شنیدن تلاوت خالی قرآن ، احتیاط کنند و پرهیز کنند و مراعات کنند و رادیو را خاموش کنند ؟ . .. ...🪴
هدایت شده از سای
نگاهی حقوقی به ماجرای درمانگاه «نسرین مقیمی، حقوقدان» ماجرای درمانگاه قرآن و عترت قم که تصاویر آن سر از «اینترنشنال» درآورد، تحلیل‌ها و واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته که باتوجه به مبهم بودن زوایای مختلف واقعه، صحت و اصالت بسیاری از این تحلیل‌ها محل تردید است. اما در این میان، نظرات تک‌بعدی برخی حقوقدانان اعجاب‌انگیز است؛ چرا که فارغ از هر علتی، پرخاش و ناسزاگویی در برابر یک فرد از آحاد جامعه که واکنشی از خود نشان نمی‌دهد، وفق ماده ۶۰۸ قانون مجازات اسلامی بخش - تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده - با هر انگیزه‌ای که باشد قابل پذیرش نیست و برای آن مجازات در نظر گرفته شده است: «توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک، چنانچه موجب حد قذف نباشد، [مستوجب] جزای نقدی درجه ۶ خواهد بود». حال اگر فرد روحانی اقدام به تصویربرداری از جرم مشهود «کشف حجاب» نکرده باشد که اتهام خانم هتاک به واسطه ایجاد اخلال در نظم عمومی مشدد هم می‌شود. اما اگر روحانی واقعاً اقدام به تصویربرداری کرده باشد، براساس تبصره ۱ ماده ۴۵ آیین دادرسی کیفری - که اشعار دارد: «چنانچه جرایم موضوع بندهای (الف)، (ب)، (پ) ماده۴۵ و (ت) ماده (۳۰۲) قانون آیین دادرسی کیفری به صورت مشهود واقع شود، در صورت عدم حضور ضابطان دادگستری، تمام شهروندان می‌توانند اقدامات لازم را برای جلوگیری از فرار مرتکب جرم و حفظ صحنه جرم به عمل آورند» - عملی متعهدانه و در راستای حفاظت از حریم اخلاقی جامعه انجام داده است. بنابراین، آن خانم نه تنها حقی برای هتاکی نداشته بلکه باید به مطالبه عملی اجرای قانون توسط فرد روحانی تمکین می‌کرد؛ زیرا عمل کشف حجاب در اماکن عمومی حسب تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات محکوم است: «زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از ۱۰ روز تا دو ماه و یا از ۲میلیون تا ۱۰میلیون ریال جزای نقدی محکوم خواهند شد». همچنین، باتوجه به نوع اعتراض آن خانم به تصویربرداری از کشف حجابش توسط فرد روحانی، داشتن علم به جرم بودن عمل حرام کشف حجاب توسط ایشان محرز است و بر این اساس، مرتکب جرم توهین هم شده است. در این میان سعه صدر فرد روحانی و در اختیار قرار ندادن تلفن همراهش به آن خانم، به باور قانون‌گذار رفتاری ستودنی است؛ چرا که از گسترش درگیری جلوگیری کرده است. اما در این میان، تذکر ندادن به موقع مأموران حراست درمانگاه نسبت به وقوع کشف حجاب و حضور نیافتن بهنگام آنان در صحنه هتاکی خانم و عدم حراست دقیق از حریم اطلاعاتی دوربین‌های مداربسته، تخلف اداری به شمار می‌رود و اگر انگیزه همکاری با دول متخاصم از سوی فردی که فیلم را منتشر کرده احراز شود، بر اساس ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی، مجرم نیز شناخته خواهند شد. بنابراین باید توجه داشت، این نگاه که فرد به واسطه شرایط یا تصوراتش مجاز به انجام عمل مجرمانه است، اگر به جامعه رسوخ پیدا کند، هر سارق، مختلس، قاتل و مرتکبی، عمل مجرمانه خود را به واسطه فقر یا حالات روانی‌اش توجیه می‌کند و به خود اجازه می‌دهد نظم اجتماعی را برهم بزند. از این رو، مصلحان حقیقی جامعه و عالمان حقوق نباید اجازه دهند تفاسیر شخصی از قانون یا نگاه سیاسی، فصل‌الخطاب بودن قانون را زیر سؤال ببرد و قانون‌مداران را از مطالبه اجرای قانون دلسرد و قانون‌گریزان را به اشاعه قانون‌گریزی دلگرم کنند. کما این‌که لزوم مقابله با برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه در هر سطح و میزانی در قواعد شرعی نیز مشهود است و نباید اجرای اصول صحیح قانونی و شرعی را به واسطه یک نابهنجاری ملغی نمود. @modafeaan_hejab_shahrood https://eitaa.com/amrbmarofnahyazmonkar
َنْ أَمَرَ بِمَعْرُوفٍ أَوْ نَهَى عَنْ مُنْکَرٍ أَوْ دَلَّ عَلَى خَیْرٍ أَوْ أَشَارَ بِهِ فَهُوَ شَرِیکٌ وَ مَنْ أَمَرَ بِسُوءٍ أَوْ دَلَّ عَلَیْهِ أَوْ أَشَارَ بِهِ فَهُوَ شَرِیکٌ)مَنْ دَلَّ عَلَى خَیْرٍ أَوْ أَشَارَ بِهِ )او رَضا بِه( فَهُوَ شَرِیکٌ وَ مَنْ دَلَّ عَلَیْ شر أَوْ أَشَارَ بِهِ )او رَضا بِه( فَهُوَ شَرِیکٌ( عزیزان در روایات داریم: *که کسی که امر به معروف و نهی از منکر نکنه، در روز قیامت به شکل خوک یا به شکل بوزینه محشور میشه و از قبر خودش بیرون میاد البته این در قرآن کریم هم آمده، اقوام پیشین که، از بنی اسرائیل اون هایی که امر به معروف و نهی از منکر نکردند، نسبت به گناه سکوت کردند، قرآن می فرماید: َقُلْنَا لَهُمْ کُونُوا قِرَدَةً خَاسِئِینَ امر کردیم به اون ها که مَسخ بشید به صورت بوزینگانی رانده شده تبدیل بشید! و بدونیم که در روز قیامت خدایی نکرده، خوک محشور نشیم! خدایی نکرده میمون، بوزینه محشور نشیم! *یکی دیگر از تَجَسُّم ها در روز قیامت، بد بوترینِ افراد هست کسانی که امر به معروف نکنند، نهی از منکر نکنند، به شکل در واقع بوگَندو ترین افراد، بدبوترین افراد و تَعَفُّن آورترین اشخاص در قیامت محشور میشن این ها! ولُو اینکه از اُمّت پیامبر اسلام باشند، به ظاهر یک اسلامی هم آورده باشند، نماز و روزه ای هم انجام بِدَن! https://splus.ir/varzesh_taghzie_aramesh https://eitaa.com/fatemi5/2772
هدایت شده از تکلیف بزرگ
َنْ أَمَرَ بِمَعْرُوفٍ أَوْ نَهَى عَنْ مُنْکَرٍ أَوْ دَلَّ عَلَى خَیْرٍ أَوْ أَشَارَ بِهِ فَهُوَ شَرِیکٌ وَ مَنْ أَمَرَ بِسُوءٍ أَوْ دَلَّ عَلَیْهِ أَوْ أَشَارَ بِهِ فَهُوَ شَرِیکٌ)مَنْ دَلَّ عَلَى خَیْرٍ أَوْ أَشَارَ بِهِ )او رَضا بِه( فَهُوَ شَرِیکٌ وَ مَنْ دَلَّ عَلَیْ شر أَوْ أَشَارَ بِهِ )او رَضا بِه( فَهُوَ شَرِیکٌ( عزیزان در روایات داریم: *که کسی که امر به معروف و نهی از منکر نکنه، در روز قیامت به شکل خوک یا به شکل بوزینه محشور میشه و از قبر خودش بیرون میاد البته این در قرآن کریم هم آمده، اقوام پیشین که، از بنی اسرائیل اون هایی که امر به معروف و نهی از منکر نکردند، نسبت به گناه سکوت کردند، قرآن می فرماید: َقُلْنَا لَهُمْ کُونُوا قِرَدَةً خَاسِئِینَ امر کردیم به اون ها که مَسخ بشید به صورت بوزینگانی رانده شده تبدیل بشید! و بدونیم که در روز قیامت خدایی نکرده، خوک محشور نشیم! خدایی نکرده میمون، بوزینه محشور نشیم! *یکی دیگر از تَجَسُّم ها در روز قیامت، بد بوترینِ افراد هست کسانی که امر به معروف نکنند، نهی از منکر نکنند، به شکل در واقع بوگَندو ترین افراد، بدبوترین افراد و تَعَفُّن آورترین اشخاص در قیامت محشور میشن این ها! ولُو اینکه از اُمّت پیامبر اسلام باشند، به ظاهر یک اسلامی هم آورده باشند، نماز و روزه ای هم انجام بِدَن! https://splus.ir/varzesh_taghzie_aramesh https://eitaa.com/fatemi5/2772
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻اگر یک عده بی حجاب هستند،از بی عرضگی باحجاب هاست❗️ ⭕️وقتی امر به معروف را ترک کردیم،مجبور میشویم بر سر مصادیق آن مثل حجاب و نماز و... بجنگیم 💎مرکز تخصصی آموزش و احیای واجب فراموش شده ╔═❀✨💎✨❀═╗ @aamerin_ir ╚═❀✨💎✨❀═╝
‌ ماشاءالله به همدانیا 😍☝️ جا نمونی مؤمن 😉 یا علی بگو و برو به یاری امام زمان (عج) برای اجرای احکام الهی ☺️
لَقَدْ جَاءَكُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُم بِالْمُؤْمِنِينَ رَءُوفٌ رَّحِيمٌ توبة - 128 https://eitaa.com/fatemi5/2772
به یقین، رسولی از خود شما بسویتان آمد که رنجهای شما بر او سخت است؛ و اصرار بر هدایت شما دارد؛ و نسبت به مؤمنان، رئوف و مهربان است! توبة - 128 https://eitaa.com/fatemi5/2772
نکات: خداوند جز بر پیامبر اسلام، بر هیچ یک از پیامبران دو نام از نام‌هاى خویش را اطلاق نکرده است. «رؤف، رحیم» توجّه به صفات رهبران آسمانى که در این آیه مطرح است و مقایسه‌ى آنها با صفات دیگر رهبرانِ بشرى، لطف خدا را به بشر و لزوم اطاعت مطلق از این گونه رهبران را نشان مى‌دهد. پیام ها: 1- رسول‌خدا برخاسته از میان خود مردم است. «من انفسکم» 2- رسول خداصلى الله علیه وآله غم‌خوار امّت است. «عزیز علیه ماعنتم» 3- رهبران اسلامى باید در سختى‌ها و گرفتارى‌ها با مردم همدل و همراه باشند. «عزیز علیه ماعنتم» 4- پیامبر خداصلى الله علیه وآله در هدایت و ارشاد مردم، سر از پا نمى‌شناسد. «حریص علیکم» 5 - از عوامل تأثیر کلام در دیگران، خیرخواهى، دلسوزى، مهربانى، بى‌توقّعى و تواضع است. «عزیز علیه، حریص علیکم، رؤف رحیم» 6- رهبر اسلامى تنها بر مؤمنان رئوف و رحیم است، نه بر همه کس، بلکه بر دشمن شدید و غلیظ است. «بالمؤمنین رؤف رحیم» توبة - 128 https://eitaa.com/fatemi5/2772
تکلیف بزرگ
نکات: خداوند جز بر پیامبر اسلام، بر هیچ یک از پیامبران دو نام از نام‌هاى خویش را اطلاق نکرده است. «ر
پیامبر اسوه حسنه بود آیا ما هم در تکلیف امر بمعروف و نهی از منکر بعنوان واجب سر از پا نمی‌شناسیم ؟حریص علیکم آیا ما هم خیر خواهی ،دلسوزی، مهربانی ، بی توقعی ،تواضع داریم؟ https://eitaa.com/fatemi5/2772
وَمَا أَكْثَرُ النَّاسِ وَلَوْ حَرَصْتَ بِمُؤْمِنِينَ
و بیشتر مردم، هر چند اصرار داشته باشی، ایمان نمی‌آورند! يوسف - 103
نکات: «حرص» به معناى علاقه شدید به چیزى وتلاش براى دستیابى به آن است. پیام ها: 1- بارها اکثریّت مردم از نظر اعتقادات دینى، مورد انتقاد قرآن قرار گرفته‌اند. «و ما اکثر الناس... بمؤمنین» 2- پیامبران نسبت به هدایت دیگران، سوز و درد و اشتیاق دارند. «حرصت» 3- هر حرصى مذموم نیست. (پیامبر براى ایمان آوردن مردم، حرص مى‌ورزید) «حرصتَ»* 4- کج فهمى و ایمان نیاوردن اکثریّت مردم نباید مانع تبلیغ دین و بیان حقیقت گردد. «ما اکثر الناس... بمؤمنین»* 5 - ایمان نیاوردن اکثریّت مردم، به خاطر کوتاهى پیامبران نیست، بلکه نتیجه‌ى اختیار وآزادى خود انسان‌ها است که نخواسته‌اند ایمان بیاورند. «ما اکثر النّاس ولو حرصت بمؤمنین» يوسف - 103
ما مامور به تکلیفیم نه نتیجه از دیدگاه اسلام اصل مکلف و متعهد بودن انسان همواره باقی است و فقط «مکلف به» - یعنی عملی که انسان موظف به انجام آن است - تغییر می یابد. انسان هیچ گاه بی مسئولیت و رها نیست[48] و همواره در معرض آزمایش با تکالیف گوناگون است.[49] او مأمور به نتیجه نیست امّا در زندگی سرمایه ای جز سعی و تلاش خود ندارد[50] و مسئولیت شناسی و احساس تعهد و کیفیت عمل او کاملاً زیر نظر خداوند است و با کمال دقت مورد محاسبه قرار می گیرد.[51] اگر نتیجۀ مطلوب به خاطر تسامح و عصیان وی حاصل نشود مسئول و مواخَذ است. تنها در صورتی معذور است که بی نتیجه ماندن کار معلول عوامل خارج از اراده و توان او باشد. شرط مکلف بودن، «وسع بر تکلیف» است نه «وسع بر نتیجه»؛ یعنی انسان نسبت به کاری که انجام آن از عهده او خارج باشد، تکلیفی ندارد، نه نسبت به کاری که نتیجۀ آن از وسعش خارج است. بنابراین، اگر انجام تکلیفی در حد توان بود تا زمانی که موضوع آن باقی است و مقتضی آن ـ یعنی مصلحت ـ منتفی نگشته و یا مانعی راه «مکلف» و یا «مکلف به» را سد نکرده، این وظیفه هم چنان به قوت خود باقی است. تنها در صورت منتفی شدن موضوع ـ مانند غرق شدن یا سوختن میت که دیگر موضوعی برای وجوب کفن ودفن باقی نماند ـ یا خالی شدن از مصلحت ـ به خاطر گذشتن زمان یا تغییر شرایط ـ یا تزاحم با مصلحت اهم یاناتوانی از انجام آن، تکلیف از انسان ساقط می شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌اول با ترس و لرز روسریم رو مینداختم و میرفتم بیرون بعد دیدم کسی بهم تذکر نمیده کم کم ترسم ریخت و برام عادی شد.... ⁉️حالا کی میگه امر به معروف تاثیر نداره
🔴بیانیه جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه و حافظان کل قرآن و فعالین قرآنی در حمایت از فریضه نهی از منکر بسم‌الله الرحمن الرحیم ♦️خداوند متعال فرمود: کافران از بنی اسرائیل به نفرین داوود و عیسی بن مریم مبتلا شدند ... آنها یکدیگر را از رفتار زشت باز نمی داشتند. (۱) ♦️همچنین فرمود: چرا علمای بنی اسرائیل از سخنان حرام و حرام خواری در جامعه نهی نکردند؟ (۲) ♦️امر به معروف و نهی از منکر فریضه ای است که تمام دین در سایه آن تحقق می یابد و ترک آن باعث تسلط بدکرداران بر نیکان خواهد شد. ♦️آمران به معروف و ناهیان از منکر در حقیقت لشگر خدای متعال برای برقراری دستورات عقل و فطرت هستند که توسط انبیای الهی به بندگان رسیده است و برنامه خوشبختی حقیقی انسان و جامعه در آن نهفته است. ♦️واقعه هتک حرمت به روحانی ناهی از منکر در درمانگاه قم از سویی قلب مومنین را جریحه دار ساخته است و از سوی دیگر مایه هجمه دوباره رسانه های استکباری و دنباله های داخلی آنان علیه قانون الهی شده است که در این باره جهت روشن تر شدن ابعاد فتنه دشمن چند نکته مورد تاکید قرار می گیرد. ۱. بی احترامی و هتک حرمت به استاد گرامی حوزه که در مقام نهی از منکر بوده محکوم است و در عین حال شخصیت اخلاقی این استاد فاضل و حافظ کل قرآن مورد تجلیل ، تقدیر و حمایت حوزه است و چه شاهدی برای اخلاق والای این استاد گرامی بالاتر از اینکه در مقابل همه هتک حرمت ها زبان به سخن ناشایسته نیالود و صبر و بردباری پیشه خود ساخت و حرمت لباس پیامبر را بالاتر از دفاع از شخص خویش دانست. ۲. روحانیت همانطور که در صحنه های سخت این ملت از جمله دفاع مقدس، دفاع از حرم و دفاع از امنیت همواره از بذل نفس و نفیس دریغ نکرده است خود را مدافع اصلی حقوق زن و مرد این جامعه می داند و همه دختران و زنان ایرانی را فرزندان یک خانواده می داند و اختلاف سلایق و عقاید را یک بحث درونی می داند. ۳. ممکن است سلیقه ها در چگونگی نهی از منکر متفاوت باشد ولی منصفانه نیست این اختلاف سلیقه باعث هجمه به ناهی از منکر باشد و البته در صورت بروز خطا همه در پیشگاه قانون یکسان هستند. ۴. دشمنان ایران خصوصا شبکه های معاند تلویزیونی و مجازی همواره ثابت کرده اند که دشمن همه مردم ایران بلکه بشریت با هر سلیقه ای هستند و حمایت آنان از غاصبان صهیونیست که تا کنون هزاران زن و کودک را به خاک و خون کشیدند در پیش چشم ما است. ۵. مسوولین محترم در بخش های مختلف قوای سه گانه باید با تصویب و اجرای دقیق قانون بازدارنده درباره عفاف و حجاب جلوی اشاعه هر چه سریع تر گناه در جامعه را بگیرند. ۶. مسوولین محترم حوزوی باید نقش خود را در دفاع از شخص و شخصیت روحانیون ناهی از منکر انجام بدهند به راستی اشغال برخی مسوولیت ها بدون تحرک در ماجراهای این چنینی و تبیین و روشنگری لازم چگونه قابل توجیه است؟!! ۷. عجیب تر آنجاست که برخی از مسوولین و تعداد معدودی از روحانیون نه تنها از ناهی از منکر حمایت نکردند بلکه وی را محکوم نیز ساختند! بدین‌وسیله از مسوولین گرامی درخواست تجدید نظر درباره به کار گیری از افراد این چنینی به قوت خود باقی است. ۸. برخی افراد منفعل نظرات خویش را به جای نظرات امام و رهبری به جامعه القا نکنند و بر طبل رها کردن نهی از منکر نکوبند. در پایان همگان را به حفظ آرامش، رعایت قانون و کمک به اجرای آن و پرهیز از سخن بدون علم دعوت می کنیم. (۱) لعن الذین کفروا من بنی اسرائیل علی لسان داوود و عیسی ابن مریم ذلک بما عصوا و کانوا یعتدون کانوا لا یتناهون عن منکر فعلوه (۲) لولا ینهاهم الربانیون و الاحبار عن قولهم الاثم و اکلهم السحت جمعی از اساتید سطوح عالی و مقدمات حوزه علمیه قم جمعی از فارغ التحصیلان مدرسه علی ابن موسی الرضا علیهما السلام ویژه حافظان کل قرآن کریم ( مدرسه امام جواد علیه السلام) جمعی از حافظان قرآن کریم و فعالان قرآنی قم المقدسة هیأت ابن الرضا هیأت طلاب حافظ کل قرآن کریم 🧊فهرست امر به معروف و نهی از منکر https://eitaa.com/fatemi222/4609
هدایت شده از سای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا من واقعا خجالت میکشم بگم من بیحجاب بودم.چون یه ترکش بودم در قلب شهدا وای بر پدر مادرهایی معلم ها و اساتیدی که دخترهایشان،شاگردانشان نهی از بد حجابی نمی‌کنند. https://eitaa.com/amrbmarofnahyazmonkar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ضربه فنی بی حجاب در ۱۰ ثانیه 🔰خودم مکرر تذکر لسانی میدم که به شدت تاثیرات مثبت داره ولی بعضی جاها باید از روشهای دیگه هم استفاده کرد. =========🇮🇷=========
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امر به معروف یک روحانی عزیز در پاساژ به حمایت از روحانی مظلوم درمانگاهِ قم روحانی ها اومدن تو خیابون برای امر به معروف، خدا حفظشان کنه. ببینید خانم های کشف حجاب چه برخوردی با روحانیت می کنند. امید است همه به این وظیفه شرعی واجتماعی عمل کنند ان شاءالله بخصوص در اقتصاد و فرهنگ که آقا جانمان امام خامنه ای سالهاست به تمام مسئولین متذکرشدند https://eitaa.com/fatemi5/4126
پخش مطلب باعث روشنگری است
هدایت شده از سای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای درمانگاه قم و بزغاله امام مجتبی علیه السلام 👆دو درس مهم از این واقعه 👌ببینید و منتشر کنید https://eitaa.com/amrbmarofnahyazmonkar =========🇮🇷=========
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌اول با ترس و لرز روسریم رو مینداختم و میرفتم بیرون بعد دیدم کسی بهم تذکر نمیده کم کم ترسم ریخت و برام عادی شد.... ⁉️حالا کی میگه امر به معروف تاثیر نداره
بخش پایانی فرمایشات حضرت : 👈شخص بی‌حجاب اولاً به خود کرده و ثانیاً به دیگران! 👈باید از کسی که در مقابل این ظلم می‌خواهد ایستادگی کند، حمایت کرد! 👈او از حقوق جامعه، بلکه از حقوق همان زن دفاع کرده است! 👈 مانند کسی است که از مرزهای کشور در سرما و گرما دفاع می‌کند، او از دفاع می‌کند و این از ، و ! 👈خداوند عمل این عزیزان را قبول کرده و به آنها و عنایت کند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 تا حالا به کلیپ طلبه ای که توسط خانم کشف مورد فحاشی قرار گرفته، از این زاویه نگاه کرده بودی؟ | ـــــــــــــــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌؟؟ دیدن این سه دقیقه واجب است. 🔴با و با به آن باید كرد. این جزو تعالیم اسلام است كه با زبان و تبیین باید مردم را با فضایل اخلاقی آشنا كرد و از منكرات دور نگه‌داشت. این به جای خود درست؛ اما با و با به آن باید كرد. اسلام مرتكبِ منكر را نصیحت و هدایت می‌كند؛ اما حد هم برای او می‌گذارد. 📌با نمی‌شود كاری كرد. باید جلوِ سیرِ فحشا و فساد را بگیرد. ❇️ كه هوسهای یك عدّه‌ی معدود و یك گروه كوچك و اندك در داخل جامعه، موجب و فكر دختر و پسر جوان و مرد و زن مؤمنی شود كه هیچ انگیزه‌ی فسادی ندارند. شما باید جلوِ آن‌گونه افراد را بگیرید. ⭕️ بخشهای مختلف كشور در این زمینه مسؤولند. اجازه ندهید عدّه‌ای با تكیه به نام آزادی - كه واقعاً باید بر عنوان مظلوم آزادی گریست كه چه سوء استفاده‌هایی از این نام می‌شود - منكرات و فحشا و بی‌بندوباری را در جامعه رایج كنند. ۱۳۸۰/۰۵/۱۱ 🧊فهرست امر به معروف و نهی از منکر https://eitaa.com/fatemi222/4609