هدایت شده از محمد جوانی
49.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️یکبار برای همیشه ببینید| مهسا امینی کشته شد یا فوت؟
📌تیرخلاص به یاوهگوییهای پدر و هواداران #مهسا_کومله
📌افشای اسنادی از دروغهای #پدر_فتنه که احتمالا اولین بار است میبینید
📌علت اصلی موضوع کشفحجابها و تحلیل مختصر سناریوی جنگ شناختی با #رمز_مهسا
📌شخصیت رمزآلود مهسا چگونه بود که رسانههای شیطان روی آن موجسواری کردند؟
🎙بهروایت محمد جوانی
✍آنقدر این کلیپ را در مجازی و حقیقی انتشار دهید تا بساط مردهخواری سیاسی در سالگرد مهسا محدودتر شود
🧠⚔علوم و جنگ شناختی | جوانی
@Cwarfare
امام خمینی در این باره فرموده اند:
«یک دسته ای می گفتند که خوب! باید عالَم پر معصیت بشود تا حضرت بیاید. ما باید نهی از منکر نکنیم، امر به معروف هم نکنیم تا مردم هر کاری می خواهند بکنند، گناهان زیاد بشود که فرج نزدیک بشود. یک دسته از این بالاتر بودند و می گفتند: باید دامن زد به گناهان، دعوت کرد مردم را به گناه، تا دنیا پر از جور و ظلم شود حضرت (علیه السلام) تشریف بیاورند. این هم یک دسته ای بودند که البته در بین این دسته منحرف هایی هم بودند، اشخاص ساده لوح هم بودند، منحرف هایی هم بودند که برای مقاصدی به این دامن می زدند».[1]
«... ما باید بنشینیم دعا کنیم به صدام! هر کسی نفرین به صدام کند، خلاف امر کرده است!، برای این که حضرت دیر می آید... ما باید دعاگوی آمریکا باشیم و دعاگوی شوروی باشیم.. . بعد حضرت تشریف بیاورند چه کنند؟!»[
شهید مطهری
انتظار فرج دو گونه است: انتظاری که سازنده است تحرک بخش است و تعهدآور است و انتظاری که ویران گر است باز دارنده است و فلج کننده است و نوعی اباحی گری محسوب می شود.
انتظار ویرانگر این است که قیام مهدی موعود ماهیت انفجاری دارد فقط و فقط از گسترش و اشاعه و رواج ظلم ها و تبعیض ها و اختناق ها و حق کشی ها ناشی می شود. بنابراین هر اصلاحی محکوم است زیرا تا در صحنه اجتماع نقطه روشنی است دست غیب ظاهر نمی شود و بر عکس هر فساد و هر گناه و هر ظلم و هر حق کشی به عنوان این که مقدمه اصلاح کلی است و انفجار را قریب الوقوع می کند پس کمک به تسریع در ظهور و بهترین شکل انتظار ترویج و اشاعه فساد است! این گروه طبعاً به مصلحان و مجاهدان و آمران به معروف و ناهیان از منکر با نوعی بغض و عداوت می نگرد زیرا آنان را تأخیراندازان و ظهور و قیام مهدی موعود (عج) می شمارند.
ولی آیات قرآن در جهت عکس برداشت بالا است. از این آیات استفاده می شود که ظهور مهدی موعود (عج) حلقه ای است از حلقه های مبارزه اهل حق و اهل باطل که به پیروزی اهل حق منتهی می شود. سهیم بودن یک فکر را در این موفقیت و سعادت بسته به این است که یک فرد در عمل جزو گروه حق باشد.
https://eitaa.com/fatemi5/2772
وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیمَکنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یعْبُدُونَنِی لا یشْرِکونَ بِی شَیئاً[3]؛
«خداوند به مؤمنان و شایسته کاران وعده داده است که آنان را جانشینان زمین قرار دهد دینی را که برای آنان پسندیده است مستقر سازد دوران خوف آنان را به دوران امنیت کند (دشمنان آنان را نابود سازد). بدون ترس و واهمه خداوند خود را بپرستند و اطاعت غیرخدا را گردن ننهند و چیزی در عبادت و یا طاعت شریک حق نسازند».
لذا می بینیم هیچ یک از دانشمندان و فقیهان شیعه تکلیف امر به معروف و نهی از منکر را در عصر غیبت حضرت ولی عصر (عج) ساقط ندانسته اند.[4
https://eitaa.com/fatemi5/2772
وقتی امام کاظم (علیه السلام) جنازه شهید فخ را دید فرمود:
«انا لله و انا الیه راجعون مضی و الله مسلما صالحاً صواماً قواماً آمراً بالمعروف ناهیاً عن المنکر ما کان فی اهل بیته مثله»[5]
؛ «ما از خداییم و به سوی خدا بازمی گردیم. به خدا قسم در حالی که مسلمان، صالح تر روزه دار، نماز شب گزار، آمر به معروف و ناهی منکر بود از دنیا رفت و در خانواده اش مانندی نداشت».
در نتیجه باید دانست که قرآن میزان و معیار صحت روایات است و هر روایتی اگر مخالف قرآن باشد، آن روایت اعتبار ندارد
https://eitaa.com/fatemi5/2772
نکات:
یکى از فرمانهاى چهارگانهاى که حضرت علىعلیه السلام در حج سال نهم هجرى به مشرکان ابلاغ کرد این بود که از سال آینده، حقّ ورود به مسجدالحرام را ندارند.
پیام ها:
1- شرک، پلیدى است. «نجس» پاکى واقعى در سایهى ایمان است.
2- مؤمن باید نسبت به مشرک، تنفّر داشته باشد. «الّذین آمنوا انّماالمشرکون نجس»
3- در احکام دین باید قاطعانه عمل کرد، نه با تعارف. «انّما المشرکون نجس»
4- در اعلام برنامه ودیدگاه، توجّه به توان اجرایى خود داشته باشیم. «انّما المشرکون نجس» (با آنکه پلیدبودن مشرکان مربوط به سال نهم وسال اعلام برائت نبود، لکن چون در آن سال مسلمانان قدرت اجرا پیدا کردند، این امر اعلام شد)
5 - چون نزدیک شدن، زمینهى وارد شدن است، پس مشرکان نباید به مکانهاى مقدّس حتّى نزدیک شوند. «لایقربوا»
6- در قرآن، فلسفهى برخى نهىها وتحریمها بیان شده است. «نجس فلایقربوا»
7- همهى زمینها از نظر قداست، یکسان نیستند. «فلایقربوا المسجدالحرام»
8 - با مخالفان هم مدارا کنیم و به آنان مهلت دهیم. «بعد عامهم هذا»
9- در دستورات و آئیننامهها، به تنشها وپیامدهاى آن نیز توجّه کنیم. «نجس فلایقربوا... و ان خفتم عیلة...»
10- تنگناهاى اقتصادى و فشارهاى مالى، ما را نسبت به دینمان بىتعهّد نسازد. «ان خفتم عیلةً»
11- هرکجا احساس نگرانى اجتماعى شد، باید روحیّهى امید و توکّل را در مردم زنده کرد. «ان خفتم عیلةً فسوف یغنیکم اللّه من فضله»
12- رزق ما به دست دیگران (مسافران و جهانگردان) نیست، بلکه به دست خداست. «یغنیکم اللَّه»
13- از قطع رابطه اقتصادى با کفّار، به خاطر مکتب، نگران نباشیم.«یغنیکم اللّه»
14- بیش از زرنگى ومدیریّت وسرمایه و...، فضل الهى در غناى مردم نقش دارد. «یغنیکم اللَّه من فضله»
15- احکام دین، بر پایهى علم و حکمت الهى است. «علیم حکیم»
توبة - 28
ای کسانی که ایمان آوردهاید! مشرکان ناپاکند؛ پس نباید بعد از امسال، نزدیک مسجد الحرام شوند! و اگر از فقر میترسید، خداوند هرگاه بخواهد، شما را به کرمش بینیاز میسازد؛ (و از راه دیگر جبران میکند؛) خداوند دانا و حکیم است. توبة - 28
يَاأَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّمَا الْمُشْرِكُونَ نَجَسٌ فَلَا يَقْرَبُوا الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ بَعْدَ عَامِهِمْ هَـٰذَا ۚ وَإِنْ خِفْتُمْ عَيْلَةً فَسَوْفَ يُغْنِيكُمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ إِن شَاءَ ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ حَكِيمٌ توبة - 28
در محل عزاداری سید الشهدا چند دختر با بد حجابی فجیعی حضور داشتند.دوخانم به ایشان محترمانه تذکر میدهند،در جواب آن دو زن بد حجاب میگویند ما امام حسین علیه السلام را قبول نداریم.انها گفتند ما در ۱۵شهریور (سالمرگ مهسا کوموله)سیاه پوشیم.چند جوان با لباس های چسپان بیرون امام زاده منتظر اونا بودند،جمعیت عزادار که کم شد با همان ماشین محل امام زاده را ترک کردند.
آیا با این ظواهر و این شرک باید،مدارا کرد؟
هدایت شده از جملات آموزشی امر بمعروف
*ارسالی*
«امروز من توی منطقه ۲ تهران در دسته ها و حتی کنار خیابون حتی یک کشف حجاب کامل ندیدم ضعیف الحجاب بود اما مکشوفه ندیدم
فقط یه دختر بچه ۱۲،۱۳ ساله دیدم به خودش و مادرش تذکر دادم
مادرش گفت شما صدمین نفر هستی که میگی ،چیزی همراه نداره اگه شما دارید بدین بکنه سرش،چقد تذکر شنیدیم امروز
خواستم بگم هیچی اندازه مطالبه مردمی و تذکر لسانی همه مردم موثر نیست»
هدایت شده از جملات آموزشی امر بمعروف
ب یک خانم گفتم سلام عزیزم ب احترام امام حسین موهاتو درست کن گفت چشم ب یک خانم گفتم سلام خانم گل ب احترام جدم سیدشهدا حجاب تو درست کن همسرش گفت من خودمم سیدم خانمم چادریه امروز هوا گرمه سرش نکرده منم گفتم عرق ک زیر چادر میریزین ثواب شو فرشته هاهم نمیتونه بشماره اقا گفت دیگه اجازه نمیدم چادرشو برداره گفتم خدا غیرتونو براتون نگهداره