eitaa logo
بصیرت ۳
109 دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
2.2هزار ویدیو
440 فایل
کانال بصیرت افزایی فاطمیه3. مسجد امام حسین علیه السلام. ارتباط با ادمین @M_babaei4856
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕋🕋*هرروزیک آیہ ازڪلام نور* ❀‏موضوع❀‌‏ *ﻭﺣﺪﺕ، ﺭﻣﺰ ﭘﻴﺮﻭﺯﻱ ﻭﺍﺧﺘﻠﺎﻑ ﺭﻣﺰ ﺳﻘﻮﻁ ﺍﺳﺖ* *«بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِيمِ»* 🌸❀‏طه/٦٣و٦٤❀‌🌸 *🌹«٦٣» ﻗَﺎﻟُﻮﺍْ ﺇِﻥْ ﻫَﺬَﺍﻥِ ﻟَﺴَﺎﺣِﺮَﺍﻥِ ﻳُﺮِﻳﺪَﺍﻥِ ﺃَﻥ ﻳُﺨْﺮِﺟَﺎﻛُﻢ ﻣِّﻦْ ﺃَﺭْﺿِﻜُﻢْ ﺑِﺴِﺤْﺮِﻫِﻤَﺎ ﻭَﻳَﺬْﻫَﺒَﺎ ﺑِﻄَﺮِﻳﻘَﺘِﻜُﻢُ ﺍﻟْﻤُﺜْﻠَﻲ* (ﻓﺮﻋﻮﻧﻴﺎﻥ) ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﻫﻤﺎﻧﺎ ﺍﻳﻦ ﺩﻭ (ﻣﻮسی ﻭ ﻫﺎﺭﻭﻥ) ﻗﻄﻌﺎً ﺟﺎﺩﻭﮔﺮﻧﺪ (ﻛﻪ) ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﺎ ﺳﺤﺮﺷﺎﻥ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺮﺯﻣﻴﻨﺘﺎﻥ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺁﻳﻴﻦ ﺑﺮﺗﺮ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻧﺪﺍﺯﻧﺪ. *🌹«٦٤» ﻓَﺄَﺟْﻤِﻌُﻮﺍْ ﻛَﻴْﺪَﻛُﻢْ ﺛُﻢَّ ﺍﺋْﺘُﻮﺍْ ﺻَﻔّﺎً ﻭَﻗَﺪْ ﺃَﻓْﻠَﺢَ ﺍﻟْﻴَﻮْمَ ﻣَﻦِ ﺍﺳْﺘَﻌْﻠَﻲ* ﭘﺲ (ﺍﻳﻨﻚ ﺗﻤﺎم ﻧﻘﺸﻪ ﻭ) ﻛﻴﺪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﮔﺮﺩ ﺁﻭﺭﻳﺪ، ﺳﭙﺲ ﺩﺭ ﻳﻚ ﺻﻒ (ﻭ ﺑﻄﻮﺭ ﻣﻨﻈﻢ) ﺣﺎﺿﺮ ﺷﻮﻳﺪ. ﻭ ﺑﻪ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭘﻴﺮﻭﺯی ﺍﺯ ﺁﻥ کسی ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺮﺗﺮی ﻳﺎﺑﺪ (ﻭ ﺳﺤﺮ ﺍﻭ ﻏﺎﻟﺐ ﺷﻮﺩ). 📚🌺 🌺📚 ✍🏻 *ﭘﻴﺎم ﻫﺎ* ١- ﻃﺎﻏﻮﺕ ﻫﺎ ﺑﺮﺍی ﺗﺤﺮﻳﻚ ﻣﺮﺩم ﻋﻠﻴﻪ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺧﺪﺍ، ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻋﻨﺎﺻﺮی ﻣﺘﺠﺎﻭﺯ ﻭ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﺁﻳﻴﻦ ملی ﻗﻠﻤﺪﺍﺩ می ﻛﻨﻨﺪ. «ﻳﺨﺮﺟﺎﻛﻢ ﻣﻦ ﺍﺭﺿﻜﻢ... ﻳﺬﻫﺒﺎ ﺑﻄﺮﻳﻘﺘﻜﻢ ﺍﻟﻤﺜﻠﻲ» ٢- ﻣﺎﻟﻜﻴّﺖ، ﻳﻚ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻃﺒﻴعی ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎ ﺑﺎ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﺁﻥ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ می ﻛﻨﻨﺪ. «ﻳﺨﺮﺟﺎﻛﻢ ﻣﻦ ﺍﺭﺿﻜﻢ» (ﻭﻃﻦ ﺩﻭﺳﺘﻲ، ﺍﻣﺮی ﻓﻄﺮی ﻭﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺩم ﺍﺳﺖ) ٣- ﻭﺍﺧﺘﻠﺎﻑ ﺭﻣﺰ ﺳﻘﻮﻁ ﺍﺳﺖ. «ﺍﺟﻤﻌﻮﺍ ﻛﻴﺪﻛﻢ» ﻃﺮﻓﺪﺍﺭﺍﻥ ﻓﺮﻋﻮﻥ ﻫﻤه ﻳﺎﺭﺍﻥ ﺧﻮﺩﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻤﻔﻜﺮی ﻭﺑﻬﺮﻩ ﮔﻴﺮی ﺍﺯ ﺗﻤﺎم ﺣﻴﻠﻪ ﻫﺎ ﻓﺮﺍﺧﻮﺍﻧﺪﻧﺪ. ٤- ، یکی ﺍﺯ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﻫﻴﺒﺖ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﺍﺳﺖ. «ﺻﻔّﺎ» ٥ - ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﺑﺮﺍی ﺳﺮﻛﻮﺏ ﺣﻖّ، ﻫﻢ ﻫﺪﻑ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ یکی می ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﻫﻢ ﻗﺎﻟﺐ ﺣﺮﻛﺘﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ می ﺳﺎﺯﻧﺪ. «ﺍﺟﻤﻌﻮﺍ... ﺻﻔّﺎً» ╭─┅••─• 🍃 🇮🇷 🍃 •─┅••─╮ ✅https://rubika.ir/ghadir_16 🆔https://eitaa.com/ghadir_14 ╰─┅••─• 🍃 🇮🇷 🍃 •─┅••─╯
♨️ کاش خودخواهی به جای «لذت» درد داشت! 🔺 امام خمینی (ره): مرضهاى روانى اگر درد داشت باز جاى شكر بود، بالاخره انسان را به معالجه و درمان وامیداشت؛ ولى چه توان كرد كه اين امراض خطرناك درد ندارد. مرض غرور و خودخواهى بي درد است. معاصى ديگر بدون ايجاد درد قلب و روح را فاسد میسازد. اين مرضها نه تنها درد ندارد، بلكه ظاهر لذتبخشى نيز دارد: مجالس و محافلى كه به غيبت میگذرد خيلى گرم و شيرين است! حب نفس و حب دنيا كه ريشه همه گناهان است لذتبخش میباشد! کتاب جهاد اکبر،صفحه ۵۲ ╭─┅••─• 🍃 🇮🇷 🍃 •─┅••─╮ ✅https://rubika.ir/ghadir_16 🆔https://eitaa.com/ghadir_14 ╰─┅••─• 🍃 🇮🇷 🍃 •─┅••─╯
🥖 وضعیت نان در زمان پهلوی 🔺 https://rubika.ir/ghadir_16 🆔https://eitaa.com/ghadir_14 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🆔@fatemih3
✍امام علی علیه السلام: آغاز شهوت، لذت است و پایانش نابودی. 📚غررالحکم، ح۳۱۳۳ ╭─┅••─• 🍃 🇮🇷 🍃 •─┅••─╮ ✅https://rubika.ir/ghadir_16 🆔https://eitaa.com/ghadir_14 ╰─┅••─• 🍃 🇮🇷 🍃 •─┅••─╯
رهبر انقلاب: در مدارس نظرسنجی کنید ببینید چند نفر رونالدو را می‌شناسند، چندنفر کاظمی‌آشتیانی را/ کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود 🔸حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز در دیدار با جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور فرمودند که بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. 🔸از عمق جان کودک ما با افتخارات کشور آشنا بشود این چیزی است که امروز وجود ندارد خیلی از افتخارات حالا ایشان اسم مرحوم آقای کاظمی‌آشتیانی را آوردند شما بین بچه‌های مدرسه‌تان، مدارس‌تان نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی‌آشتیانی را با آن همه خدمات، با آن ارزش وجودی که این مرد، این جوان، جوان هم بود داشت می‌شناسند چند درصد، رونالدو را چند درصد می‌شناسند، ما چرا افتخارات ملی خودمان را نمی‌شناسیم؟ 🔸این خیلی مهم است یک بخش از این چیزهایی که میگوییم هویت ملی همین است که افتخارات ملی را، گذشته‌ی علمی را، گذشته‌ی سیاسی را، گذشته‌ی بین‌المللی را بشناسند. ╭─┅••─• 🍃 🇮🇷 🍃 •─┅••─╮ ✅https://rubika.ir/ghadir_16 🆔https://eitaa.com/ghadir_14 ╰─┅••─• 🍃 🇮🇷 🍃 •─┅••─╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گزارش صداوسیما از حوادث روزهای اخیر در کشور پس از اعلام تغییر یارانه ها تفاوت اغتشاش با اعتراض در ایجاد ناامنی | | ◀️ نشر حداکثری •••••👇👇👇••••• ✅https://rubika.ir/ghadir_16 🆔https://eitaa.com/ghadir_14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از بصیرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️🎥 آیا دولت در مسیر مردم داره حرکت میکنه یا مقابل مردم؟ | | ◀️ نشر حداکثری •••••👇👇👇••••• ✅https://rubika.ir/ghadir_16 🆔https://eitaa.com/ghadir_14