eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
2.9هزار دنبال‌کننده
441 عکس
31 ویدیو
2 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr
مشاهده در ایتا
دانلود
به قواعد الإشتباک حرکت حزب‌الله اگر باشد، زدن ضاحیه‌ی بیروت با زدن حیفا در اسرائیل پاسخ خواهد گرفت؛ و آن چه می‌ماند آن است که در فاصله‌ی حیفا تا تل‌ابیب چه چیزی تقاص خون فرمان‌دهان حماس خواهد بود...
بیرون از شلوغی پای ساخت‌مان مورد حمله، رزمنده‌های حرکت حزب‌الله مجهز و مسلط در نقاط کلیدی ضاحیه‌ی بیروت مستقر شده‌اند و خبری از آن بل‌بشوی خاص ایرانی در بحران نیست. ما بر می‌گردیم و خبرنگارهای شبکه‌ها تازه به صحنه رسیده‌اند. به خانه که می‌رسم باران شدید ازدحام‌شکن شروع می‌شود...
نزدیک نود روز پس از شروع جنگ، ارتش اسرائیل هنوز نتوانسته است که فرمان‌دهان فلسطینی را در غزه‌ی در محاصره بزند. زدن صالح العاروری در ضاحیه‌ی بیروت می‌تواند معناش آن باشد که اسرائیل از این پس پی کسب دست‌آوردهای نداشته‌اش در خاک لبنان خواهد بود...
ممکن است روی آن چه محور مقاومت نامیده‌ییم هنوز ملی بجنگیم، اسراییل و ارتش آن اما امی می‌جنگند؛ پاسخ نگرفتن در زدن این سردار ایرانی در زینبیه‌ی دمشق سوریه را با زدن آن سردار فلسطینی در ضاحیه‌ی بیروت لبنان امتداد می‌دهند...
هزار سال است که منطق انتقام سخت در مصحف پیش چشم ما است: في القصاص حیاة. تقاص اگر نگیری از کشته پشته برایت می‌سازند...
این که تنها هم‌آن واحد در آن ساخت‌مان بلندمرتبه با مهماتی خاص منهدم شده است و نه تمام آن ساخت‌مان و این که هدف در ضاحیه‌ی بیروت لبنان، فلسطینی است دلالت واضحی دارد: اسرائیل می‌خواهد جمهور مقاومت پشت حرکت مقا‌ومت را خالی کنند و رزمنده‌های لبنانی پشت رزمنده‌های فلسطینی را...
به آیه‌ی و ما رمیت اذ رمیت هم لگد می‌زنید؟ مشرک‌های گبرپدر پارسی‌گوی ولایت‌ستیز...
لابه‌لای صدای سنگین باران، صدای شلیک کلاش می‌آید و می‌رود. وضعیت مؤیدین مقاومت و معارضین آن که پیشانی آن مارونی‌های بیروتند به شدت در محیط رایان ملتهب است و نگرانم که به محیط عیان بکشد. واقعیت آن است که معارضین علنی از دل پای‌تخت لبنان به عنوان پیاده‌نظام اسراییل عمل می‌کنند...
تفاوت امت اسرائیل در ایران و لبنان آن است که این جا گبرپدر و پارسی‌گویند و آن جا ترسازاده و عربی‌زبان...
هم‌این مانده که سکولارهای گبرپدر نگران توحید در کلام ولی فقیه بشوند؛ بی‌حیاها...
موفقیت حرکت حزب‌الله در تمشیت معیشت طائفه‌ی شیعه در لبنان نسبی است. جهت محبوبیت مطلق این حرکت آن است که به طائفه‌ی شیعه عزت داده است. هم‌این است که کف لبنان یخ دوتایی مقاومت|معیشت نمی‌گیرد و دوتایی مقاومت|عزت در کار است و مارونی‌ها و معارضین خواه ناخواه طرف ذلت این معادله‌اند...
آخوند پروانه‌یی ذائقه‌ی شریعت ندارد، حتا اگر مدرک سطح چهار داشته باشد...
دیر یا زود در این بت‌کده‌هایی که خود را پژوهش‌کده و دانش‌کده‌ی حقوق می‌خوانند را تخته باید کرد؛ و در پس‌آی طوفان‌الاقصی و نسل‌کشی غزه این کار را با تعطیل کردن رشته‌های یاوه و بی‌هوده‌ی حقوق بین‌الملل و حقوق بشر شروع باید کرد...
شرک صریح بت‌تراش‌های بی‌آبان‌های حجاز بسی شریف‌تر از شرک نهان‌روش حقوق‌دان‌های آکادمی سکولار در ایران است...
کافر خارج از اسلام نجس است؛ منکر نجاست کافر خارج از اسلام هم کافر است، حتا اگر وزیر گردش‌گری جمهوری اسلامی در ایران باشد...
این وزیر آن وزارت‌خانه‌ی ضاله‌ی گردش‌گری یک نمودار زنده است که سردارهای خط استحسان از ایران تا عراق تا شام چه طور طی سال‌ها با انکار اجتهاد سر از انکار فقاهت و شریعت در آورده‌اند...
رگه‌های مدادی آخوندستیزی و اجتهادگریزی در حرکت حزب‌الله همیشه برایم عجیب بود، چه شیعه‌ی لبنانی تعبد خاصی به نهاد فقاهت دارد و علمای دین را بس‌یار محترم می‌دارد؛ تا به سنخی از پاس‌دارهای ایرانی رسیدم که این‌ها سال‌ها با آن‌ها دم‌خور بودند؛ هم‌این‌ خط استحسان در سپاه پاس‌داران...
جهت رأی دادن ما به یک فقه‌خوانده هم‌این است که بتوانیم با او احتجاج فقهی بکنیم: سید الرئیس، جهت حضور این شریعت‌ستیزهای ریز و درشت در دولت اسلامی شما چه است؟ یا چه...
بی‌عملی مدعیان امر مقا‌ومت برابر هتک روزاروز شریعت اسلامی و طعن هویت شیعی معنای صریحی دارد: مقاومت به روایت آن‌ها و مقاومت به روایت ما مشترک لفظیند: مشترک لفظی مقاومت...
درستش آن است که وزارت ضاله‌ی گردش‌گردی را به عنوان دقیق‌تری خطاب کنیم: وزارت آب‌ریز...
حضرت ره‌بر فرموده بود که آن وزیر پرت را به بازدید از زرادخانه‌‌ی نظامی ایران ببرید. کاش کسی پیدا شود که کارگزارهای صورتی نظام را نیز به زیارت آرام‌گاه شهدای مؤتلفه در ابن‌باب‌ویه طهران ببرد...
ایده‌ی طهارت ذاتی گردش‌گران کافر خارجی و الزام مسجد و مسلمان‌ها به پذیرش آن‌ها در آن وزارت ضاله، هم‌آن نسخه‌ی روزآمد کاپیتولاسیون امریکایی‌های کافر نیست؟ یا چه...
صبر راه‌بردی یک سیاست است؛ و سیاست‌ها محصول نظریاتند.‌ نظریه‌یی که صبر راه‌بردی از آن در آمده است هر چه باشد جهاد شیعی نیست‌...
مبارزه با اسرائیل دولادولا نمی‌شود...
ترهبون به عدو الله و عدوکم؛ کفار را اگر در ترس نگزاری، مؤمنین را در ترس خواهند نهاد. این منطق ساده‌ی این است که امت ابلیس در حرم رضوی کشف حجاب می‌کنند یا در ضاحیه‌ی بیروت به امت احمد موشک شلیک می‌کنند...