منطق ما در شلاق زدن به سویهی ایرانی امت ابلیس همآن منطق ما در موشک زدن به سویهی اسرائیلی آن است...
روزنامهی جمهوری اسلامی اگر نبود و آن صفحهی خبری جماران اگر نبود، اهل سنت خمینی بودن این قدر راحت پیش چشم نبود...
بینهی اصالت صلح همواره نگران عبور از آستانهی جنگ است. در بینهی اصالت جنگ همواره درگیر جنگی و تنها شدت آن تفاوت میکند. این دلیل ناکارآمدی دکترین پلهیی امنیت ملی ما در نسبت با اسرائیل و امریکا است؛ آنها اما با ما این گونه نیستند و شاهدش شهدایی است که مرتب از ما میگیرند...
ما مخالف ملتیم؟ نه؛ همآن طور که منکر قومیت هم نیستیم. ما در عین پذیرش ظرفیت آنها، اصالت را به امت میدهیم...
سکولارهای درندهی ایرانی و حتا شرمندههاشان با کاربست خشونت به دست حکومت مشکلی ندارند، تنها مسألهشان آن است که شمشیر را به دست عرف باید داد و نه وحی...
وحدت بر سنت است؛ نهضت با دعوت میشود. با بسنده به وحدت نمیتوان مدعی نهضت بود...
هنگامی که محفلهای سیاسی عرفی طلبههای مکتبی شیعه را در زد و بند با طاغوت دوشنبه به زندان در تاجیکستان پس فرستادند یا در ایران منزوی کردند باید حساب این را هم میکردند که رویههای امنیتی سکولار برابر رویهی انتحاری سلفیهای ناسره طاقت نخواهد آورد و ناگزیر از کار اعتقادی استیم...
یکی هم بود که وقتی هیچ کس جگر نمیکرد در اقامهی شریعت محمد شلاق بکشد، برابر دگوریهای مدینه و صورتیهای کوفه جا نمیزد؛ الإمام، علی بی ابیطالب...
آخوند پروانهیی هماین جرثومهی دستاربندی است که میبینید: از مصحف شاهد میآورد تا فاجر و جاحد برای لگدکوب کردن ظاهر و باطن مصحف در حکومت اسلامی رها باشند...
هزار سال پیش که طالبان و داعش اختراع نشده بود دگوریهای لجنی و مذهبیهای صورتی به علی شهید چه میگفتند؟ جلاد قریش...
غائلهی ژینا را مذهبیهای صورتی با دژروایت خلخال یهودی کلید زدند. هواپیمای اکراینی را دگوریهای لجنی ذیل کدام ابرروایت به اسلحهی ضد نظام مبدل کردهاند؟ پیراهن عثمان...
موضوع تبیین مستضعفهایند و نه مستکبرها؛ هولاء القوم لا یکادون یفقهون حدیثاً. وقتتان را با تبیین برای این جاحدهای فاجر تلف نکنید؛ اینها را تکفیر باید کرد...
درستش آن است که ۱۸ دی را روز ملی مبارزه با پیراهن عثمان نامگزاری کنند...
بردار عزاداری برای اسقاط اشتباهی هواپیمای اکراینی و پایکوبی بر انفجار انتحاری گلزار کرمان، و هواداری از قتل صبر طلبهها و حجاب و مصحف سوزاندن، شمای کاملی است که روند عثمانی شدن در صدر اسلام و اموی شدن عثمانیها را به ما نشان میدهد، تا برسیم به فاجعهیی که در کربلاء ساختند...
پیشران عثمانیهای صورتی هماین خونخواهی قتل عثمان از علویها بود؛ کف معرکهی کربلاء اما آنها دیگر دگوریهای اموی تمامعیار بودند. نوعثمانیها خونخواه هم از لاشهی هواپیمای اکراینی شروع کردند و پای جنازهی روحالله عجمیان دیگر نوامویهای هار بودند...