eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
3.2هزار دنبال‌کننده
552 عکس
46 ویدیو
19 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr در منصه‌ی ویراستی: https://virasty.com/fatemisadr_ir در منصه‌ی بله: https://ble.ir/fatemisadr_ir در منصه‌ی ایتا:
مشاهده در ایتا
دانلود
این ریشو|چادری‌های مقوا در ایران که ام‌روز به ترویج خواننده‌های زن به زعم خویش اهل مقاومت رسیده‌اند، سال‌ها است برابر خواننده‌های مرد مغنی و کازینوخوان مقاومت‌شان را از دست داده‌اند...
مستضعفین در لبنان؟ کرایه‌بر مه را به بیروت می‌آورد و وسط سرودهای حماسی حرکت حزب‌الله به سید که می‌رسند مشت‌هایش را گره می‌کند. با این همه حواسش است که روی سیاهه‌ی پخش خودرو از برخی عنوان‌ها بپرد و ملاحظه‌ی شیخ را می‌کند: کاظم ساهر، سویفت تیلور، الیسا و جولیا پطرس که در مرز است...
خط حاکم در حرکت حزب‌الله لبنان خط عسکری است؛ إزالة إسرائیل من الوجود. این است که تمام ارکان دیگر و از جمله رسانه روی این خط تعریف می‌شوند.‌ با این همه اذعان سید به مظلومیت جبهه‌ی جنوب در روایت، می‌گوید: روایت جنگ هم‌آن اعلام‌الحربی نیست، چه رسد به این که دوربین خام رسانه باشد...
رسانه‌ی گروه‌های مقاومت فلسطینی در بس‌یاری ساخته‌ی برادران لبنانی آن‌ها است، با این همه در طوفان‌الاقصی روایت مسیطر، تا اکنون، با این‌ها است و نه آن‌ها؛ دلیلش شاید این باشد که فلسطینی‌ها معنای پیش‌روتر و سرراست‌تری را حمل می‌کنند، اگر چه رسانه‌شان ساده‌تر است...
قلم پای کسی که بخواهد پای فاجرهای کاشف حجاب را به بهانه‌ی رأی دادن، به حریم مساجد مسلمین باز کند را خواهیم شکست، حتا اگر عنوانش ناظر شورای نگه‌بان باشد...
نخستین نتیجه‌ی فرو کاستن جبهه‌ی مقاومت به محور قدرت، انضمام‌ناپذیری معنایی و میدانی نیروهای هویت‌طلب امت به آن است...
جنگ پیش از آن که تاخت به خاک باشد بنای معنا است...
تابع اخس مقدمات اگر باشد، شورای نگه‌بان، نگه‌بان قانون اساسی است یا نگه‌بان شریعت محمدی است؟ یا چه...
گفته می‌شود: شورای نگه‌بان نسخه‌ی دادگاه شریعت در جمهوری اسلامی ایران است؛ اگر بود که سخن‌گوی حقوق‌دان این شورا به طور رسمی در رسانه‌های جمعی خلاف شریعت محمدی به زبان نمی‌آورد...
دادگاه شریعت اگر داشتیم، یا حتا اگر این دادگاه انقلاب هم‌آن دادگاه جمهوری نبود، کسی که وسط جنگ احزاب حجاب به خودی شلیک می‌کند را باید محاکمه‌ی صحرائی می‌کردیم...
ساختار قوه‌ی قضائیه‌ی ما مجتهدمدار نیست؛ با این همه حتا در هم‌این بافتار عرفی مأذون‌‌مدار باز ترک فعل آن طی سال‌ها و طی این یک سال آخر در صحنه‌ی جنگ احزاب حجاب محرز است...
دادگاه انقلاب ما اکنون تنها یک اسم است، و کار به صحنه‌ی میدانی نهضت ندارد؛ اگر نه مگر می‌شود با اجماع و استحسان حقوقی صحنه‌ی اجتهادی انقلاب را داوری کرد؟ درستش آن است که دست از تعارف برداریم و دادگاه انقلاب را با دادگاه عمومی یک‌کاسه کنیم و انقلاب و انقلابی‌ها را معطل نکنیم...