سازمان بسیج به درستی روی مرز حلقهی حاکمیت از حلقههای میانی نشسته است؛ با این همه غش کردن آن به طرف حلقهی حاکمیت باعث آن شده است که در حلقههای میانی واقعی محلی از اعراب نداشته باشد...
جنگ، جنگ حکومت وحی یا حکومت عرف است؛ جنگ، جنگ ایمان و کفر است؛ جنگ، جنگ امت پیامبر اعظم با امت ابلیس اکبر است؛ جنگ، جنگ اقامهی شریعت با اقامهی طاغوت است. حجاب، بیرق و شعار و شاخص این جنگ است...
مذهبیهای خاکستری را با شفقت به راه باید آورد. در شدت با مذهبیهای صورتی به آنها رحم نباید کرد...
تنها فائدهی خبرگزاری فارس، روزنامهی جوان، سازمان اوج برای جوانهای مکتبی هماین است که نشان میدهد خط استحسان در سپاه پاسداران چه است و بینهی اصالت قدرت در آن چه میکند...
پویش محجبهام، اما با حجاب اجباری مخالفم، سهمناکترین عملیات فریب جنگهای معاصر ایران بوده است. از طرف ما، این پویش نقطهی بیداری تودههای مکتبیها نسبت به ماهیت مذهبیهای صورتی بود: اسبهای تروا...
و قد فتح باب الحرب بینکم و بین أهل القبلة؛ و لا یحمل هذا العلم إلا اهل البصر و الصبر و العلم بمواضع الحق. درگیر شدن با ریشو|چادریهای مقوا بصیرت میخواهد، صبر میخواهد، علم میخواهد...
سکولارهای شرمندهی ایرانی خجالت میکشند که بگویند: به اقامهی شریعت کافریم؛ هماین است که در گفتار خود امر حجاب و بسی دیگر از فقرات شریعت را ایمانی و اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی میخوانند و آن را قانونی نمیدانند؛ شیادهای شارلاطان...
نجات نیروی بسیج از انحصار سازمان بسیج یکی از مجاهدتهای نادیدهی حضرت رهبر است...
آن چه ابطالطلبهای ایرانی به آن جنبش زنان میگویند برای ما چه است؟ جنبش فواحش، شورش هرزهها، پویش پتیاره، خیزش لختیها، بلوای بیناموس...
قانون آن چیزی است که دولت اجرای آن را تضمین میکند، اگر چه به جبر. سکولارهای نهفته تا شرمندهی ایرانی بر آنند که دولت در اقامهی شریعت نباید دست به قدرت و شدت ببرد؛ این یعنی یا دولت را بی قدرت میخواهند و یا شریعت را قانون نمیخواهند...
مردم مسلمان ایران با اقامهی حجاب از اسلام زده نمیشوند؛ این سنت شرعی آنها است. اگر صادقید و پروای کار کارشناسی و کار درازمدت و کار فرهنگی و کار اقناعی را دارید پی شرعی کردن بدعتهای عرفی مالیات و درمان و سربازی بروید که زرادخانهی نفرتپراکنی در بارهی اسلام و انقلاب شدهاند...
آن دستاربند که به دانشگاه میرود، آن حجةالإسلام که دکترا میگیرد، هنوز خبر هولناک را نشنیده است...
طی همهگیری بیماری پزشکان و کارشناسان مدرن به مرده و زندهی مسلمین و مناسک و مشاهدشان رحم نکردند. این بدایت ادراک بیپناهی متشرعین در جمهوری اسلامی بود که رگههای جاهلیت در آن را نمیشناختند، نیز اعتماد به نفس سکولارهای آکادمی برای دریدن علنی مکتبیها، با نقطهی عطف جنبش فواحش...
آخوند پروانهیی، مداح موزیکال، پاسدار پراگماتیست، سر تا ته یک کرباسند صورتیند؛ اسلام متوسط، تشیع یواش، انتظار در هپروت، انقلاب منهای فقاهت...
بیرون بردن هیأت از مسجد نتیجهی سادهاش هماین جاگزینی تصوف با تفقه میشود، که مداح هیأت، حجاب را از شریعت بیرون مینهد یا ساز را در آن وارد میکند...
تصویب بیستدقیقهیی برجام در مجلس شورای ملی و تأیید بیفاصلهی این سند سفهی در شورای نگهبان را کنار روند لاکپشتی و فرسایشی تقنین برای اقامهی حجاب بگزارید تا در یابید چه طور در جمهوری اسلامی میتوان در قلب نیروگاه اتمی بتن ریخت اما نمیتوان به سر برهنهپوشها لچک را برگرداند...
جنگ احزاب حجاب تمام نشده است؛ جنگ احزاب حجاب تازه شروع شده است. جنگ هشتسالهی ما هم تازه زمانی شروع شد که مردم مؤمن از ارتش فشل و زمین دادن و زمان خریدنش خسته شدند و خود پا میدان جهاد نرم تا سخت نهادند...
جنگ مکتبیها و سکولارها تمام نمیشود، که با عقبنشینی بخواهیم تمامش کنیم؛ تنها میتوانیم در خانهی حریف بر سر جزیه بجنگیم یا جنگ را به خانه بیاوریم و بر سر جریمه بجنگیم...
آرایش جنگ احزاب حجاب هماین است که میبینم؛ دگوریهای لجنی خطشکنی میکنند و هر جا کار گره میخورد مذهبیهای صورتی پشتبانی میکنند؛ پیوستار همبستهی جنبش فواحش...
با صدای زمین صبحگاه، محکم، نهی از منکر کنید؛ با خجالت التماس به معروف نکنید؛ تا برسیم به تصویر گرفتن از سلیطههای کف خیابان...
سکوت جمعی وزارت و دولت و ملت در داستان کشف عورت دگوریها در موزدایی تمامبدن، درگیری را تمام نکرده است؛ تنها دگوریهای را رها کرده است که در بیمارستانهای دولتی هم آسوده مکتبیها را به کشف عورت وا بدارند...
بسنده به نصیحت در امر حکومت میشود نسخهی ناکام سویهی صفوی حوزهی نجف. همهمان میدانیم که دست کم داعش با نصیحت از عراق و شام پا پس نکشید و آن فتوای به شدت ورق را برگرداند...
با دقت، در چهارچوبهای قطعی شریعت محمدی امر به معروف و نهی از منکر کنید؛ تا هر معارض، حتا ریشو|چادری، آن را بتوان به مراتب به چوب تضلیل و تفسیق و تکفیر بست...
دگوری لجنی کافر مطلق است و مذهبی صورتی کافر نسبی است؛ با لحن دعوت مؤمن از کافر با آنها طرف شوید؛ و لله العزة و لرسوله و للمؤمنین...
این زنهای بیحجاب فاجر و مردهای بیغیرت حامی آنها را که کف آکادمی و خیابان و بازار برابر امر به معروف و نهی از منکر گردنکلفتی میکنند را، در آخرین گام کار نرم، بلند و کشیده لعن کنید، با صدای زمین صبحگاه...