eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
2.9هزار دنبال‌کننده
420 عکس
31 ویدیو
2 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr
مشاهده در ایتا
دانلود
دوستی و دش‌منی ما را تبعیت از مرز تعیین نمی‌کند، بیعت با امام معین می‌کند...
پیش‌ران هجمه به نهاد شریعت و نهاد فقاهت در محیط رسانه دو دسته است: مرجف‌های اجاره‌یی، مرجف‌های مجانی. حکم این دو دسته در کتاب وحی اما یکی است...
چپ‌ها راست‌کیش نیستند...
نهی از نفرت میان مؤمنین است؛ اگر نه تکلیف ما برائت از کافرین است، چه ایرانی و چه فرنگی و چه یانکی...
اگر می‌خواهید موضع مصحف محمد نسبت به اکثریت را بدانید کافی است آن را از رو بخوانید...
نه آن جمعی که امیرالمؤمنین را در مدینه از خلافت کنار زد اکثریت بود و نه آن جماعتی که در هم‌آن مدینه پی ایشان به بیعت آمدند اکثریت بودند...
بیان فقیه شرح بیان وصی و بیان نبی است و نه نسخ آن‌ها...
ما خلفی و نوخلفی نیستیم که فهم عرفی بیان فقیه ما را از فهم شرعی بیان وصی و بیان نبی بی‌نیاز کند...
خداوند تاس نمی‌ریزد؛ ولایتش را هم در کف اکثریت نمی‌نهد...
اکثریت تهی از ولایت یک طاغوتی است لنگه‌ی اقلیت تهی از ولایت...
امت حجت شرعیش را از شورای امنیت ملت نمی‌گیرد...
هناك نوعان من المقاومة؛ النوع الثابت و النوع المتحرك؛ و المقاومة المتحركة هي النهضة و الثورة...
‏سواد رسانه منهای سواد رساله کسی را نجات نداده است...
حاکمیت شرعی ولایت الاهی می‌خواهد؛ اکثریت بودن اکثریت و اقلیت بودن اقلیت حائز هیچ ولایتی نیست؛ حکومت اکثریت و حکومت اقلیت به خودی خود طاغوت است..
نهادهای حقوقی در بدنه‌ی جمهوری اسلامی کانون‌های عرفی‌سازی قانونی آنند؛ حال می‌خواهد شورا باشد یا مشاور باشد یا دست‌یار...
اقلیت ولایتی بر اکثریت ندارد؛ اکثریت هم ولایتی بر اقلیت ندارد. حکومت منهای ولایت طاغوت است، چه حکومت اقلیت باشد و چه اکثریت...
کارگزاران صورتی نظام پی به دست آوردن دل دگوری‌های لجنیند که گام به گام در حال برهنه شدن استند و پشت هیچ مرزی شرعی و حتا عرفی نمی‌ایستند. این اگر نبود دست کم از عرف پوشش هم‌این مذهبی‌های خاکستری که هم‌این حجاب شل‌شان را حفظ کرده‌اند حمایت می‌کردند...
سازمان بسیج اگر دیگر مسأله‌اش نظام قدرت است و نه نظام شریعت، درستش آن است پای‌گاه‌هایش از مساجد مسلمین را بیرون ببرد تا بچه‌مسجدی‌های مکتبی خود به تشکل بر آماج اقامه‌ی شریعت برسند و حلقه‌های میانی واقعی را بالا بیاورند...
جنگ احزاب حجاب تمام نشده است؛ جنگ احزاب حجاب تازه شروع شده است؛ به خاطر بیاوریم پاییز ۱۳۵۹ هجری شمسی را...
جنگ هشت‌ساله بر سر اروند نبود؛ جنگ ایمان و کفر به بهانه‌ی اروند بود. جنگ احزاب حجاب جنگ بر سر لچک نیست؛ جنگ ایمان و کفر به بهانه‌ی لچک است...
سردارهای خط استحسان خوش دارند که جای ارشاد پی اشراف باشند؛ هم‌این است که آماج محفل‌های دورهمی آن‌ها امنیت عرفی است و نه هدایت شرعی‌...
وحدت منهای دعوت نکبت است...
المقاومة التنزیهیة هي عبارة عن الإکتفاء علی سلب بلا ایجاب و نفی بلا اثبات حتی إزالة الإحتلال أو الإستعمار...
کسی که داعش را نیروی نیابتی اسرائیل می‌خواند نه داعش را خوانده است و نه اسرائیل را...
شریعت نه سلیقه‌ی دم‌دمی شخصی است و نه سبک عرفی زیست؛ شریعت مناسک وحیانی است...