اسرائیل دکمه ندارد که خاموش شود. اسرائیل با جنگ نرم تا سخت روزمره از ایران تا لبنان تمام میشود...
اسرائیل دکمه ندارد که خاموش شود. اسرائیل با جنگ نرم تا سخت روزمره از ایران تا لبنان تمام میشود...
جنگ، نرم تا سخت، با اسرائیل و امتش از داخل خاک ایران شروع میشود...
درست مانند یمنیها و عراقیها و لبنانیها، شلیک سخت به اسرائیل باید رفتار روزمرهی ایرانیها نیز باشد...
اسرائیل اگر بزن بود بعد نصف سال از شروع جنگ شامل در فلسطین، بیروت را زده بود یا صنعا را یا بغداد را...
جنگ یعنی زد و خورد. آن چه اسرائیل در پاسخ به تاخت سخت ایران باید به آن فکر کند نه آن است که آیا توان زدن ایران را دارد، که این است که از آیا از این رفت و برگشت سخت زنده بیرون میآید؟ یا چه...
مسأله آن نیست که اسرائیل توان زدن ایران را دارد؛ مسأله این است که اسرائیل توان خوردن از ایران را ندارد؛ پادگان شیشهیی...
إسرائيل هي معسكر من الزجاج. يمكنها ضرب لبنان إلی إيران و لكن لا يمكنها أن ضربت من لبنان إلی إيران...
حرکت حزبالله با همهی وضعیت پیچیدهاش در لبنان و جهان و حتا میان شیعهی شام، توانسته تا زیستار جمهور خود را با اسلوب مقاومت همواره سازمان بدهد؛ این است که نه فتنهگری دشمنان داخلیش در لبنان کاری از پیش میبرد و نه شرطگزاری یا شرطیسازیهای دشمنان خارجیش، اسرائیل و امریکا...
این روزها با بالا گرفتن کار ایران اسلامی و اسرائیل جهود فصل بیرونروی تشیع صهیونی است؛ حتا سویهی دیریاب دستاربند پارسیگوی آن...
طاغوت داخلی و خارجی ندارد؛ نسق فاجرهای کاشف حجاب در ایران را با همآن منطق باید کشید که کافرهای غاصب قدس در فلسطین را به موشک باید کشید...
حجاب شرعی امت اسماعیل را هزار سال است که میشناسیم؛ این هرزهپوشهای برهنهگرد هار در کوچه و کافه و آکادمی خود را امت اسرائیل میدانند؟ یا چه...
ألذین قال لهم الناس: إن الناس قد جمعوا لکم، فاخشوهم. هزار سال است از حجاز تا شام تا ایران گفتار مرجفون اجارهیی و مرجفون مجانی در محیط عیان و رایان، برای خالی کردن دل مؤمنین در معرکهی جنگ با کفار همآن است که بود...
جهاد سرخ است؛ صورتیها را به فرارشان از جهاد نرم تا سخت بشناسید...
جنگ را اگر بتوان با رجز برد، اسرائیل را هم با سلاح اتمی میتوان ازاله کرد...
زندهخواری بنیادگرایان شیعهتبار در عهد صفوی منطقش همآنی است که همآنها در عهد مصطفوی با آن پی ساخت سلاح اتمی آمدهاند...
شریعتمدارها با عرفیسازها به جهنم نمیروند، و با بنیادگراها به بههشت...
بنیادگرایی همآن سنتمداری منهای حجتمبنائی است؛ انقلاب منهای فقاهت...
سنت دست کم دو معنا دارد؛ خصوص سنت که سنت حسنه است و عموم سنت که درهمکنش ناهمگن سنت حسنهی محصول نهضت و سنت سیئهی محصول بدعت است. هنگامی که از سنت صحبت میکنیم باید بدانیم از کدام معنای آن بحث میکنیم؟ سنت حسنه، سنت سیئه، سنت آمیخته...
با ولی فقیه همذوق و یا همذهن اگر نباشی ناگزیری به همزبانی بسنده کنی. هماین است که همواره منتظر خطاب فصل و حکم حکومتی و بیان پشت بلندگوی اویی تا پی تکلیف شرعی روزمرهات بروی...
استنکاف از جنگ سخت مستقیم با کیان موقت اسرائیل جمهوری اسلامی در ایران را گرفتار چالشهای نرم فلسفی میکند...
آکادمی مدرن جنگ اگر جنگ مکتبی را به سازمان رزم نرم تا سخت ما میآموخت که گردانهای سازمان بسیج در سال دوم جنگ احزاب حجاب هنوز دور خودشان نمیچرخیدند...