eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
3.2هزار دنبال‌کننده
551 عکس
46 ویدیو
18 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr در منصه‌ی ویراستی: https://virasty.com/fatemisadr_ir در منصه‌ی بله: https://ble.ir/fatemisadr_ir در منصه‌ی ایتا:
مشاهده در ایتا
دانلود
جوراب‌قرمزها حق دارند به خون شیخ شهید، مرتضا مطهری تشنه باشند؛ شیخ یکی از شاخص‌های درشت معاصر برای تفکیک جریان فقهی و جریان صوفی درون دست‌گاه عزاداری حضرت سیدالشهداء بوده است...
ما با ناصبی هم‌وطن نیستیم، حتا اگر به پارسی صحبت کند.‌ با عین نجاست مگر می‌توان هم‌می‌هن شد؟ یا چه...
‏با سگ هار می‌توان هم‌می‌هن بود؟ با نجس‌تر از سگ می‌توان هم‌وطن بود؟ در نسبت با نواصب پارسی تنها شم‌شیر آخته هم‌می‌هن و هم‌وطن ما است...
رفاقتم با سید مرتضا زمانی بود که میان ادغام شدن با ملی-مذهبی‌های حرکت الوفاق بحرین یا رفتن به شعب ابی‌طالب مخیر شده بود. سید گزینه‌ی کشت فراسرزمینی در افریقا و آموزش نظامی حرکت الوفاء با گروه‌های مقاومت اسلامی در عراق، پن‌هان از چشم تازه به نهضت رسیده‌ها، را انتخاب کرده بود...
آن روزها با سید مرتضا در باره‌ی القنص علی الهوا بحث می‌کردیم. سید به شیخ پیام داده بود: الدراز را فلوجه‌ی بحرین می‌کنیم‌. الوفاق طبق معمول جا زد و شیخ را تبعید کردند...
فرمود: خدا به عجله‌ی بنده‌اش عجله نمی‌کند. سرایا الأشتر از آموزش نظامی مخفی جناح نظامی حرکت الوفاء بحرین با حرکت نجبای عراق شروع شد؛ حتا سال‌ها بعد که از شعب و محنت بیرون آمد و پا به جنگ در سوریه نهاد باز به ذهنم‌مان نمی‌آمد که روزی به حمله‌ی پهپادی به کیان موقت اسرائیل برسد...
در آن برهه‌ که حرکت الوفاء بحرین با رابطه زدن با حرکت نجباء عراق، سرایا الأشتر را سازمان می‌داد، حرکت حزب‌الله لبنان او را به یک‌کاسه شدن با کنش‌های نرم حرکت الوفاق فرا می‌خواند.اکنون می‌دانیم گاه حجت شرعی یک یکان گم‌نام بحرینی بسی صائب‌تر از حجت شرعی یک یکان پرنام لبنانی است...
‏پرسیدم: تفاوت حرکت الوفاء و حرکت الحق در مجموعه‌ی جماعت‌های جهادی بحرینی چه است؟ گفت: حرکت الحق آن چه حضرت ره‌بر می‌گوید و می‌خواهد را بر خود تکلیف می‌داند، حرکت الوفاء آن چه خواست ره‌بر است، اگر چه ناگفته، را بر خود تکلیف می‌داند...
ورزش‌گاه مختلط زن‌های سلیطه و مردهای نیم‌شل‌وارپوش زرادخانه‌ی جنبش فواحش است؛ ردیف پس از دانش‌گاه‌های مختلط...
سکوت مدعیان انحصار امر به معروف و نهی از منکر به مسئولان نظام نسبت به روندهای صریح جاهلی در وزارت ورزش و وزارت گردش‌گری و وزارت ارشاد و وزارت به‌داشت به ما می‌گوید مسأله‌ی آن‌ها کمابیش بی‌باوری به اصل امر به معروف و نهی از منکر بوده است و نه محل آن...
آن چه فقیه شرعی در خشت خام می‌دید کارگزاران صورتی نظام و ریشو|چادری‌های مقوا روی صندلی ورزش‌گاه مختلط زن‌های سلیطه و مردهای نیم‌شل‌وارپوش نمی‌‌بینند...
کارگزاران صورتی نظام پیش‌ران استحاله‌ی جمهوری اسلامی به جمهوری جاهلی استند‌...