این محرم است که اسلام را زنده نگه داشته است؛ این صفر است که محرم را زنده نگه داشته است...
امسال هفتادوسه روز از مشهد تا کربلاء، پیاده در راهند. گذرنامه همراه همهشان است اما حاج علی گفت: به همهی کاروان تأکید کردهام تا شناسنامه بردارند تا هشتم تیر که به طبس میرسیم در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شرکت کنیم...
گریز از شریعت و ستیز با اقامهی شریعت جانمایهی ابطالطلبی سکولار ایرانی است، هر چند هفت ذرع دستار بر سر پیچیده باشد یا نهجالبلاغه بر سر نیزه کرده باشد...
آن که باور به اقامهی سخت شریعت ندارد، باوری به اقامهی نرم شریعت نیز نخواهد داشت؛ بیباوری به اقامهی شریعت، بیباوری به شریعت است...
اهل سنت محمدی هزار سال پیش برابر امام امت قرآن سر نیزه کردند؛ همآن طور که اهل سنت علوی اکنون برابر امام امت نهجالبلاغه سر نیزه میکنند...
اگر کارشناس نیستید، دهانتان را در بارهی حلال و حرام محمد بسته نگه دارید. این تعبیر دیگری است که از چه دکترها از دادن فتواهای سد من یک غاز بیرون باید بیایند...
اگر کارشناس نیستید، دهانتان را در بارهی حلال و حرام محمد بسته نگه دارید. این تعبیر دیگری است که از چه دکترها از دادن فتواهای سد من یک غاز بیرون باید بیایند...
اگر باور به ولایت منتشر فقیه داریم طبیعی است که فقهخواندهترها و فقهمدارترها را در کارگزاری حکومت اسلامی صالحتر بدانیم...
انتخابات تراز حکومت اسلامی آن است که فقهای شورای نگهبان با نامزدها در رسانههای زنده بحث اجتهادی بکنند؛ اگر نه از تخصص عرفی که تفقه شرعی در نمیآید...
رقابت بزرگ درون اردوگاه معتقدان به حکومت اسلامی چالش خط اجتهاد با خط استحسان است...
دوتایی راست|چپ یا اصولگرا|اصلاحطلب مدتها است که منقضی شده است؛ دوتایی اکنونی انتخابات دوقطبی شرعیسازها|عرفیسازها است، دوقطبی اسلامطلب|ابطالطلب...
وحی منهای فقه کسی را نجات نداده است؛ درست مانند نهجالبلاغه تهی از ذائقهی شریعت...
به لطف تأیید صلاحیتهای استحسانی در انتخابات ریاست جمهوری شاهد امتداد جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختیها و بلوای بیناموس در هیأت پویشهای انتخاباتی نامزدهای ابطالطلب استیم...
اگر اقامهی سخت شریعت را مشکل اجتماعی میپندارید، یعنی تنهتان به تنهی سکولارهای ابطالطلب ایرانی خورده است؛ این شروع شریعتستیزی تا دیگر مراتب نرم است...
از نامزدهای انتخابات که امروز از اقامهی حجاب شرعی دفاع نمیکنند فرداروز انتظار دفاع از اقامهی حکومت شرعی را نداشته باشیم؛ اقامهی شریعت یک پیوستار همبسته است...
تفاوت مکتبیهای ایرانی و ایرانیهای سکولار هماین است: ما ایران را برای اسلام میخواهیم، شما اسلام را برای ایران؛ دوتایی برای اسلام | برای ایران همآن دوتایی اسلامشهر | ایرانشهر است...
شتر نشسته از اسب ایستاده بلندتر است. برنامهی شرعی از کارنامهی عرفی مأجورتر است...
برای تبدیل جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختیها به یک کارزار انتخاباتی کافی است ستیز با اقامهی سخت حجاب شرعی و شریعت محمدی در محیط رایان و عیان را یکی از ارکان سازمان رأی خود بنهید: پویش انتخاباتی سلیطههای پتیاره...
تا هنگامی که در انتخابات نامزد فقیه مجتهد مسلم نداشته باشیم باید به فقهخواندههای اجتهادممشای اسلامباور رأی بدهیم؛ خیرالموجودین مأذون...