مسجد نظام ارزش مشخص دارد، که چه کار در آن میتوان کرد و چه کار نمیتوان کرد. آن چه حسینیه تا مهدیه نامیده شدهاند اگر در کالبد مسجد جانمایی نشود به هماین راحتی که میبینیم گرفتار سنتپریشی با ارزشهای شیعی میشود...
شیپور جنگ را از سر گشادش میزنید؛ کف جنگ احزاب حجاب با شهدای سهرقمی، هنگامی که حزبالله را جای اردوگاه تهتک هار به جنگ با آسیای بادی موهوم تحجر فرا میخوانید...
با فرقهها مدرسهیی مبارزه باید کرد؛ اگر نه در جشن شکست آنها چشم باز میکنی و میبینی که خودت فرقهی بعدی شدهیی...
نقشهی راه ما در چهار سال آینده چه است؟ مهار عرفیسازی و انقلابزدایی دولت التقاط، توسط حلقههای میانی امت...
به وهن مذهب اگر باشد حجاب برداشتن کف هیأت عزاداری سیدالشهداء در چشم درون شیعهی ایران و بیرون مسلمانهای عالم بسی موهنتر از قمه زدن کف هیأتها است؛ و بماند که اولی حکم اولی است و حکم دومی دومین است...
این بیحجابها اگر دختر حاج قاسمند آن قمهزنها پسر کهاند؟ یا تلک قضیة و تلک قضیة...
این استحسانهایی که در بارهی زنهای حجاب از سر برداشته در هیأت عزاداری میکنید را در بارهی مردهایی که در هیأت عزاداری قمه به سر میزنند هم از شما شنیده میشود؟ یا تلک قضیة و تلک قضیة...
بدعت با سنت مشکلی ندارد، اگر بتوان در آن تصرف کند. مشکل بدعت با نهضت است...
دولت التقاط مرز مشخصی با فتنهی تقلب و فتنهی تعلیق و حتا غائلهی ژینا ندارد؛ تا دلمان بخواهد اما با انقلاب اسلامی مرزبندی دارد...
وحدت که بر دعوت اصالت پیدا کند، جذب که جای رشد را بگیرد، هدف تنها آوردن آدمها زیر خیمهی هیأت میشود و نه بالیدنشان...
بارزترین مصداق هیأت سکولار هماین تکیههایی است که امر به معروف و نهی از منکر در آن تعطیل شده است...
عرفیسازی عاشوراء هماین نهادن گناه تهتک بر گردهی تحجر است؛ بازنویسی مقاتل سرخ با مداد صورتی...
ما باور به این برساخت اولویت نداریم؛ شما که دارید باید پاسخ بدهید اولویت جریان مذهبی اکنون تحجر است یا تهتک است...
دستگاه سیدالشهداء معصیتکار را درون خود میپذیرد. دستگاه سیدالشهداء معصیت کردن را درون خود نمیپذیرد...
عرفی کردن حکومت اسلامی به هماین راحتی است که اقامهی سخت شریعت را در آن تعلیق میکنی...
جنگ پنهان چهار سال پیش رو نبرد حلقههای میانی واقعی با جامعهی مدنی جعلی است...
دولت التقاط هماین است که میبینیم: به راست راهنما میزند و به چپ میپیچد...
اصلاحطلب کسی است که انقلابباور نیست؛ تقریرش از اصلاح هم اصلاح عرفی است و نه اصلاح شرعی. اصلاحطلب عرفیساز و شرعیزدا با شیب ملایم است...
دولت اصلاحات با نسل یکم حلقههای میانی طرف بود و میتازاند؛ دولت تعلیق با نسل دوم حلقههای میانی مواجه شد و به گل نشست. خبر بد برای دولت التقاط آن است که با نسل سوم حلقههای میانی امت طرف است...
حلقههای میانی مخطئهی آن قدر برایشان خطرناک است که آن را خودسر میخوانند...
کسی که حرکت سیدالشهداء را قیام نمیداند بعید است دلیلی بر قیام حضرت خاتمالاوصیاء تا حضرت خاتمالأنبیاء داشته باشد...