eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
2.9هزار دنبال‌کننده
420 عکس
31 ویدیو
2 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr
مشاهده در ایتا
دانلود
مذهبی‌های صورتی مترجم گفتار شریعت‌ستیزانه‌ی دگوری‌های لجنی درون امت محمدند؛ اسب‌های چرک تروا...
آن شیعه‌یی که شرعیت را به اکثریت می‌دوزد، ناگزیر باید اجماع در معنای سنی آن را پذیرفته باشد...
ادامه‌ی حضور جفت و طاق سویه‌یی از اسلام‌طلب‌های مکتبی در رسانه‌یی چون جدال در پس‌آی شکست در انتخابات، معنای ساده‌اش آن است که این برادران هنوز در نیافته‌اند که با گفت‌مان و گفتار عاریه‌یی از چپ‌های ولایت‌ستیز نمی‌توان بر ابطال‌طلب‌های سکولار از ایران تا اسرائیل غلبه کرد...
ولایت‌مداری موضعی سکولارهای نهفته و شرمنده‌ی ایرانی به این قد می‌دهد که اگر ولی امر مسلمین رئیس جمهور منتخب آن‌ها را نصب شرعی نکند باز این قدر ره‌بر،ره‌بر کنند؟ یا چه...
سختی کار ما با سکولارهای ایرانی تنها کافر بودن آن‌ها نیست، منافق بودن‌شان است...
چپ‌ها در ساحت معیشت ممکن است با ما در مبارزه استکبار جهانی هم‌شانه باشند، اما در ساحت شریعت خود یک جهان استکبارند که با ما در مبارزه‌اند...
دولت چهاردهم را از چه دولت التقاط می‌خوانیم؛ به این جهت که صدر آن در محضر خان‌واده‌ی شهداء می‌نشیند و ذیل آن در بغل جنبش فواحش غنوده است...
عبایة حجاب کامل شرعی است. خلاف مشهورات ریشوها، نه خود عبایة پوشیدن که طعن عبایة پوشیدن صورتی‌بازی است...
مذهبی صورتی دهه‌ی شست ترکیب مهمل رنگ‌های اسلامی را اختراع می‌کند و به حجاب ایرانی بار می‌کند و دهه‌ی نود بر آن است که اقامه‌ی سخت حجاب به دست حکومت بی‌راه است‌. مذهبی صورتی هم‌واره با اسلام در افراط و تفریط است...
تله‌ی مقنعه...
مدرن شدن روند بیرون شدن از عبد بودن است...
آن چه چادر ایرانی خوانده می‌شود، حجاب کامل شرعی است اما کامل‌ترین حجاب شرعی نیست...
نفاق و نهان‌روشی وضعیت نهادینه‌ی سکولارهای کافر ایرانی است، حتا اگر مدت‌ها از دگردیسی‌شان از سکولار شرمنده به سکولار درنده سپری شده باشد...
آن دولت و وزارت شریعت‌مدار است که جای انکار اقامه‌ی سخت حجاب، اجبار دخترکان نامکلف به مقنعه پوشیدن در مدرسه‌های دخترانه را بر دارد، اگر نه عرفی‌ساز است و یا بن‌یادگرا...
اجبار دخترکان نامکلف به مقنعه پوشیدن در مدرسه‌ی دخترانه کاری از سنخ هم‌آن شرط‌های ضمن عقدی است که حقوق‌دان‌های مدرن عدلیه در عقدنامه‌های زوج‌های مسلمان وارد کردند؛ خاصه‌خرجی‌های خودبن‌یاد عرفی از جیب شرع و حکومت شرعی...
اجبار دخترکان نامکلف به مقنعه پوشیدن در مدرسه‌ی دخترانه کاری از سنخ هم‌آن شرط‌های ضمن عقدی است که حقوق‌دان‌های مدرن عدلیه در عقدنامه‌های زوج‌های مسلمان وارد کردند؛ خاصه‌خرجی‌های خودبن‌یاد عرفی از جیب شرع و حکومت شرعی...
در بینه‌ی پیاده از خانه به عتبه، مسیر خانه تا نقطه‌ی چاووش شهر هم‌آن قدر مسیر مناسک موسم اربعین است که مسیر عمود هزاروچند تا عتبه. این یعنی مردها موکب‌داری‌شان را از در خانه باید شروع کنند و زن‌ها پیاده‌روی‌شان را، تا برسیم به جاده‌ی نجف به کربلاء...
اکثریت را کاشف از شرعیت دانستن چه تفاوتی با اجماع در معنای سنی آن دارد؟ جدای آن که آن اجماع خواص است و این چیزی که به ریش شیعه می‌بندید اجماع عوام است...
ملی‌گرایی با اصالت دادن به آهن سرد هم‌آن قدر پرت است که قوم‌گرایی با اصالت دادن به منی یمنی؛ میله‌گرایی و قبیله‌گرایی در انحطاط لنگه‌ی همند...
حاج قاسم نمونه‌ی درستی بود که چه گونه امر ملی را ذیل امر امی تعریف باید کرد؛ ملی‌ترین سردار و در هم‌آن حال امی‌ترین...
شریان‌های پیاده از خانه به عتبه به آرامی از قلب عراق تا دل ایران در حال عمق گرفتن است؛ و اربعین به اربعین از ایران به شرق و غرب آن سرریز خواهد کرد تا آخرین نقطه‌ی خشکی‌های قاره‌یی...
اگر در نیمه‌ی شمال ایران ساکنید، ام‌سال مسیر شمالی پیاده‌روی اربعین را بیازمایید: شروع از پانزدهم صفر از حرم کاظمین؛ سال بعد از مرز خس‌روی شروع کنید و سال بعدش از تنگه‌ی چهارزبر تا برسید به شروع پیاده از خانه به عتبه، از همدان و طهران و قم و ساری و رشت و ارومیه و بیرجند و مشهد...
اگر در نیمه‌ی جنوب ایران ساکنید ام‌سال مسیر جنوبی پیاده‌روی اربعین از نجف را از پیش‌تر از اول صفر مسجد جامع خرم‌شهر بیازمایید. سال بعد یک گام تا ماه‌شهر و الی‌گودرز عقب بروید تا بعدتر به شروع پیاده از خانه به عتبه از اصفهان و یزد و شیراز و بوشهر و کرمان و زاهدان و چابهار برسید...
شاخص‌ترین نقطه‌ی چاووش قاره‌یی بیاده به عتبات عراق و حجاز و شام در شرق دور که جا است؟ بندر ولادی وستوک...
آینده‌ی شریان‌های بیاده‌ در ایران و در جهان را گام‌های تک‌‌روها می‌سازند تا آن‌ها که خودروی پیش‌رو و پس‌رو دارند...