شیخ شهید، فضلالله نوری، شاید نخستین کسی بود که در تاریخ معاصر ایران چشم ما را به خطر آخوندهای پروانهیی و دستاربندهای صورتی باز کرد...
جنبش فواحش در پس ادراک وا دادن کارگزاران صورتی نظام، در روند عرفیسازی خود در ایران اسلامی به هماین زودی به عادیسازی همجنسبازی رسیده است...
اشغالگران امریکایی شریانهای پیادهروی اربعین را اژدهای سیاه میخواندند و دههها پیش از آن، جنایتکاران بعثی در عراق آن را قدغن کرده بودند. اکنون از چه انتظار دارید که عرفیسازهای مستفرنگ ایرانی از این مناسک قدسی وحشت نداشته باشند و با آن کنار بیایند؟ یا چه...
ناصبیمشربها در محیط شیعی، ماه محرم عزاداری عاشوراء را هتک میکنند و در ماه صفر پیادهروی اربعین را...
مشروطه منهای مشروعه مبدل به نجاست شد؛ سرکهیی که شراب سد ساله شده است...
حارة حریک را که میخوانم دلم هری میریزد؛ مربع امنی ضاحیهی بیروت را زدهاند. تندتند صلوات میفرستم که کسی باکیش نشده باشد؛ نگران حاج یونس و حاج محسن و حتا حاج رمضانم. چسب مسجد الحسنین را زدهاند، و ترکشهایش تا حیاط آن کافهی دنج سنگی که در آن بحث میکردیم هم شاید آمده است...
به قواعد الإشتباک حرکت حزبالله لبنان اگر باشد زدن ضاحیهی بیروت با زدن حیفا پاسخ داده خواهد شد و زدن بیروت با زدن تلابیب. از همآن ابتدای طوفانالأقصی اما ایدهام این بود که بیتالعدل و باغهای بهائی در دامنهی کوه کرمل در حاشیهی حیفا را ببریم زیر شخم موشک...
برادران بر آن بودند که دادن نقش نظامی و حتا سیاسی به شیعههای فلسطینی سنیها را میرنجاند. این بینه را محصول وحدت منهای دعوت میدانستم. با این همه حرفم این بود که میشود احیای بیادهی قدس و سپس بیادهی اربعین را به حرکت صابرین سپرد تا راه فلسطین تا اردن تا عراق را هم باز کنند...
با دشمنی امی مانند اسرائیل نمیتوان ملی جنگید؛ اگر نه مرزهای محور مقاومت ما را قیچی خواهند کرد...
دههها احتراز از جنگ مستقیم با اسرائیل از طرف سوریه، دمشق را تبدیل به جایی کرد که در آن همه اهداف متحرک بودیم. برای تبدیل نشدن طهران به دمشق باید مستقیم و محکم تلابیب را هدف جنگ نهاد...
دههها جنگ قومی با اسرائیل و امتش اسباب همآن بنبستی بود که ساف را به اسلو کشاند. برای بیرون آوردن حماس از سهکنج ناگزیر پس از دههها از جنگ ملی با اسرائیل و امتش باید بیرون بیاییم...
این که سدهها است جنگی را شروع نکردهییم افتخار ندارد. این یعنی سدهها است که در لاک پدآفند بودهییم، و دیر یا زود شمشیر آفند ابتدائی را بر کفار حربی باید بکشیم...
انکار اقامهی سخت حجاب با فاسق نسخهی داخلی انکار جنگ ابتدائی با کافر خارجی است...
جنگ با اسرائیل از جنگ با امت او در محیط عیان و رایان ایران شروع میشود...
انکار اقامهی سخت شریعت، از حجاب شرعی تا حکومت شرعی، ریشهاش در هماین انکار جنگ ابتدائی است...
جنگ تمام نمیشود که معطل شروعش باشیم. جنگ تنها از شدت میایستد و باز از نو شدت میگیرد...
ما با امت اسرائیل به زبان عبری در محیط عیان، سخت میجنگیم. ما با امت اسرائیل به زبان پارسی در محیط رایان، نرم میجنگیم...
مرجفهای اجارهیی اسرائیل به زبان عبری را در محیط عیان دیدهییم. این پارسینویسهای محیط رایان بسیاریشان مرجفهای مجانی اسرائیل استند...
جنگ با اسرائیل و امت او از درون خاک ایران و از داخل پایتخت آن شروع میشود؛ درست همآن طور که اسرائیل درون خاک ایران و در پایتخت آن با ما میجنگد..
سادهترین بروز امت اسرائیل به زبان پارسی هماین ابطالطلبهای ایرانیند که از خیابان تا انتخابات شعارشان نه غزه، نه لبنان است...
امریکا و اسرائیل امت و ملت و دولتشان را بر اساس بینهی جنگ همیشه سازمان دادهاند. این که دولت، ایران را در نبرد همواره با آنها نداند، نشستن در توهم صلح و شرطی کردن ملت با آن است...
بینهی مقاومت یعنی آن چه اصیل است جنگ پایانناپذیر حق و باطل است؛ اصالت جنگ. صلح چه است؟ کوتاهههای آتشبس سخت میان این دو اردوگاه...
ابطالطلبهای هار امتداد شناسنامهدار امت امریکا و اسرائیل در ایرانند...