یضل به کثیراً و یهدی به کثیراً؛ به صراحت وحی فراوانی از افراد هدایتپذیر نیستند و نسخهی اینها در حکومت اسلامی شدت است تا ضلالتگستر نشوند؛ اگر نه نبرد سخت ما با مستکبر و معاند که برای هدایت اینها نیست...
هر وقت جراحی توانست سلولهای سرطانی را هدایت کند آن هنگام حق دارد تا از هدایت دانشجوی ملحدی که کف دانشگاه چادر از سر دختر مسلمان میکشد نظریه بدهد...
علم مانند عقل یک مشترک لفظی است. علمی بودن یک امر یکتا در جیب شما نیست تا بخواهیم از آن برای مرجعیت دادن به آکادمی مدرن در جامعهی اسلامی، چماق یا هویج بسازیم...
شبهعلم آن اسلوب آکادمیک پزشکان مدرن ایرانی بود که در دورهی همهگیری بیماری میت محترم مسلمان را بی مناسک شرعی و با اسلوب منجنیق دفن میکردند...
دانشگاه تا هنگامی که کانون ستیز با سنت ایرانی و شریعت اسلامی است نباید انتظار داشته باشد که در ایران اسلامی مرجعیت معرفتی داشته باشد...
تبعیت خط استحسان از اجتهاد ولی فقیه به شرط چاقو اگر نباشد به نرخ روز است. این گونه است که از این که استظهار اکنونی آنها از متشابهات بیان ایشان با نص محکمات بیان ایشان در یکدو هفتهی پیش نخواند اذیت نمیشوند...
همذهن و همگام شدن با ولی فقیه نیاز به اجتهاد در محکمات ایشان و بیانات ایشان دارد، اگر نه یک در میان خط استحسان و خط اجماع و خط اباحه با رسانه کردن متشابهات و مشهورات بازیمان میدهند و دلسردمان میکنند...
اگر میخواهید سیاستورزی امام سید علی حسینی خامنهیی را بفهمید، کتاب انسان ۲۵۰ ساله به قلم ایشان را بخوانید...
حلقههای میانی واقعی که تکلیفشان با فتنهی وفاق معلوم است؛ میماند حلقههای میانی قلابی که باز مقهور این موج تازه از نفاق خواهند شد و در جامعهی مدنی جعلی منتسب به آن مندمج خواهند شد...
خبرگزاری تسنیم یک نمونهی ملموس از خط استحسان است که اکنون با نمونهیی چون خبرگزاری جماران روی خط اباحه بیمرز شده است؛ پیوستار همبستهی عرفیسازی شرمنده تا درنده...
بنیادگراها با یک مویز گرمیشان میکند و با یک غوره سردیشان میکند. شریعتمدارها در جهاد با عرفیسازها اما نفس طویل دارند...
اهل احتجاج اگر باشی برای دفاع از حکومت الاهی حجت شرعی شخصی خودت را داری، چه رسد به این که با خطاب فصل ولی امر مسلمین هم گروکشی کنی...