eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
2.9هزار دنبال‌کننده
441 عکس
31 ویدیو
2 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr
مشاهده در ایتا
دانلود
سنت هزاران ساله‌ی بیاده‌ی قدس از هم‌آن سرزمین فلسطین باید احیاء شود؛ از کرانه‌ی باختری، زمین‌های اشغالی، باریکه‌ی غزه...
سکولارهای ایرانی سال‌ها است که سفره‌ی رسانه‌یی‌شان را از شبکه‌های سازمان جام‌جم جدا کرده‌اند؛ وسط‌بازی روزاروز این سازمان میان سنت و بدعت دیر یا زود مکتبی‌های اهل نهضت را هم وا می‌دارد که پی بالا آوردن رسانه‌های زنده‌ی خودشان باشند...
نهضت زنده است، چون هنوز شهید می‌دهد...
تشیع صفوی برادران اهل سنت شیعه‌ی مصطفوی است. این نابرادرهای بدعت‌گزار نهضت‌ستیز سنت‌پریش تشیع صهیونی استند...
خط راه‌پی‌مایی جمعه‌ی آخر ماه رمضان و هر زمان دیگر برای فلسطین را ابوخالد مشخص کرده است؛ تظاهرات نمادین را وا باید نهاد؛ روی زمین، پیاده به طرف قدس گام باید بر داشت؛ بیاده از خانه، روی جاده‌ی قبله‌ی نخست...
فقیهی که باور به ولایت فقیه ندارد، مدرس و محقق است و نه مفتی...
تفاوت حلقه‌ی حاکمیت از حلقه‌های میانی، انحصار کاربست خشونت در اولی است. کسی که از تهی کردن اقامه‌ی حجاب از شدت و خشونت صحبت می‌کند در حال بر داشتن این پرونده از روی میز حکومت است...
ایران منهای اسلام یک گربه‌ی نشسته است...
في جمعة الاخيرة من شهر رمضان، لو مشينا على الاقدام فى طريق القدس البري نحو مسجدالاقصى، خطوة بعد خطوة و بلدة بعد بلدة، بدلاً عن المؤتمرات الاحتفالية و المظاهرات الرمزية، بعد نصف القرن الآن صرنا وصلنا تحت قبة الصخرة...
‏از کسانی که سال‌ها است مسجد سوزاندن یکی از کنش‌های معمول سیاسی‌شان است لشکرکشی رسانه‌یی برابر مسجد ساختن در ام‌القرا را عجیب ندانید..‌.
اسلام همه‌ی آن‌هایی که ضد حکم شرعی حجاب به خیابان‌ها ریختند محل شبهه است؛ و هم‌این است قصاص یک مسلمان به تقاص این شبه‌مسلمان‌ها...
حلقه‌های میانی واقعی محصول امت‌سازی است؛ حلقه‌های میانی قلابی محصول مناسازی است‌...
بدیهی است که مقصد و جهت راه‌پی‌مایی روز قدس باید صحن مسجدالاقصی در فلسطین باشد و نه شبستان‌ مصلای شهرها و روستاهای ایران...
هم‌این سازمان‌دهی گسسته‌ی گردان‌های بسیج در یکان امنیتی امام علی و یکان پیاده‌ی امام حسین و یکان ویژه‌ی فاتحین و یکان ذخیره‌ی بیت‌المقدس نشان می‌دهد که جنگ ترکیبی سخت تا نرم در بینه‌ی رزم سازمان بسیج جایی ندارد...
هن‌گامی که شریعت‌ناباورهای حجاب‌ستیز را در قبرستان مسلمین دفن می‌کنیم طبیعی است که آن که آن‌ها را به درک واصل کرده است را هم قصاص کنیم...
آن پاس‌بان که سر مکتبی‌ها را کف خیابان‌های پای‌تخت شکست را هم قصاص می‌کنید؟ یا قوه‌ی شما تنها تقاص قرتی‌ها را از پاس‌بان‌ها می‌ستاند؟ یا چه...
دادگاه انقلاب با قاضی نامجتهد یک ماهیت کمابیش مهمل است...
دانش‌کده‌های دوزیست الاهیات سامانه‌های سوزن‌بانی قطار فقاهتند، از خط اجتهاد به خط استحسان...
حلقه‌ی میانی واقعی پیش‌روی حلقه‌ی حاکمیت است؛ حلقه‌ی میانی قلابی پس‌روی حلقه‌ی حاکمیت است.‌‌..
بلیط فروختن برای ورود به مسجد بدعت است؛ این بدعت را اگر پذیرفتیم یعنی بدعت موزه کردن مسجد را هم پذیرفته‌ییم تا برسیم بدعت کشف حجاب در آن و بدعت تغنی در آن...
بن‌یادگرا حجت ندارد؛ بن‌یادگرا نفرت دارد...
سال‌ها است که مسأله‌ی اسلام‌گرایان سنی اقامه‌ی حکومت اسلامی است و این را خاتمه‌ی جاهلیت می‌دانند. مسأله‌ی اسلام‌گرایان شیعی اما این سال‌ها آن است که با جاهلیت در هیأت رگه‌های جا خوش کرده در بدنه‌ی حکومت اسلامی چه کنند؟ و در پاسخ به آن کمابیش تنهایند...
از جایی رگه‌هایی جاهلی در جمهوری اسلامی ایران با عبور از شریعت، آماج خود را قدرت و ثروت نهاد؛ آماج کردن عدالت و شفافیت واکنش به این آماج‌گردانی بود، هر چند صاحبان این آماج‌های پسین بازگشت به شریعت را به هم‌این دلیل کمابیش ارتجاع می‌دانند...
نخستین کنش انقلاب احتجاج با جمهوری است...
بن‌یادگرایی واکنش به عرفی‌سازی است. تونس به هم‌آن دلیل بزرگ‌ترین گسیل‌کننده‌ی جنگ‌جو برای داعش بود که اف‌سارگسیخته‌ترین سکولارها را بر مسند دارد...