eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
2.9هزار دنبال‌کننده
493 عکس
41 ویدیو
2 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr
مشاهده در ایتا
دانلود
مستضعف سست است، مستکبر سلیطه است؛ مستضعف شل است، مستکبر شاخ است؛ مستضعف شرمنده است، مستکبر درنده است...
مذهبی صورتی اگر اهل امر به معروف باشد اهل نهی از منکر نیست؛ مذهبی صورتی اگر اهل نهی از منکر نرم باشد، اهل نهی منکر سخت نیست...
موالات با کفار هم‌این است که می‌بینیم؛ جمهوری اسلامی را شماتت می‌کنند که از چه باید یک مشت مرتد متمرد مستکبر نسبت به حجاب شرعی تا حکومت شرعی شدت به خرج می‌دهد...
سپردن امر شریعت به آکادمی مدرن معنایی جز عرفی‌سازی آن ندارد؛ حال نام آن نهاد آکادمیک می‌خواهد مرکز پژوهش‌های مجلس شورای ملی باشد یا حوزه‌ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی...
اگر قرار است از فتح ایران و فتح قدس به دست مسلمان‌ها شرمنده باشیم، چون اولی و دومی در آن حاضر بوده‌اند به‌تر است پیش از آن از غزوه‌ی بدر و احد و حنین هم ابزار شرم کنیم...
کار فرهنگی و کار غیرمستقیم و کار کارشناسی برای برقراری حجاب شرعی و شریعت محمدی اسم مستعار سال‌ها لاس زدن با بی‌حجاب‌های هار و متهتک‌های سکولار است...
فرقه‌ی اولویت هیچ گاه اولویتش اقامه‌ی شریعت محمدی و حجاب شرعی نبوده است. با این همه هر از گاه یک باره اولویتش انکار اقامه‌ی شریعت محمدی و حجاب شرعی می‌شود...
مشکل ما با چپ‌‌ها، حتا مسلمان‌تبارهاشان، هم‌این است که فسق را فساد نمی‌دانند...
عدالت‌طلب‌های عرفی اگر شریعت‌مدار شیعی بودند نام خود را شریعت‌مدار می‌نهادند و نه عدالت‌طلب...
عدالت‌طلبی که از کاشی لعابی در مدرسه‌‌های طلبه‌ها تشنج می‌کند اما نیم‌تنه‌ی ناف‌نما در کافه‌‌های طهران آشوب‌ناکش نمی‌کند، دش‌منیش با نهاد فقاهت و شریعت و نهاد قدرت و ثروت عدل هم است...
مذهبی‌های صورتی بر آنند که کشف فاحش حجاب شرعی دوقطبی ایجاد نمی‌کند، اما اقامه‌ی نرم تا سخت حجاب شرعی ایجاد دوقطبی می‌کند...
این ریشو|چادری‌های مقوا که جنم ورود به جنگ نرم تا سخت با کفار پارسی درون مرزهای ایران را ندارند، جوش اعزام به جنگ نرم تا سخت با کفار عبری بیرون مرزهای ایران را برای چه می‌زنند؟ یا چه...