آخوندهای پروانهیی و مداحان موزیکال و ریشو|چادریهای مقوای پامنبری آنها اگر برای صورتی کردن عاشورای سرخ خیز برداشتهاند دلیلی ندارد که برای صورتی کردن مناسک اربعین بخت خود را نیازمایند...
فرقهها در سویهی ایجابی خود با انتساب به افراد و نه افکار بالا میآیند؛ فرقهها در سویهی سلبی خویش نیز باز کاری با افکار ندارند و پی پایین کشیدن افراد پاد خویشند...
متشابهات فقیه را با رجوع به محکمات او باید فهمید؛ درست مانند مشابهات وصی و نبی...
این پوشش ورزشکارهای زن در بازیهای جهانی هر چه باشد حجاب شرعی نیست. این نمونهی نزدیکی از جاهلیت در قوارهی دولت و وزارت است...
نظام را که نظام قدرت فهمیده باشی، با هتک نظام شریعت تا هنگامی که نقض نظام قدرت نباشد کنار میآیی. این تعبیر دیگری است که از چه کارگزاران صورتی نظام از چه تا هنگامی که کشف فاحش حجاب امنیتی نشود کاری با آن ندارند...
این تازه شروع درگیری سهمناک ریشو|چادریهای مقوا با ریشو|چادریهای قوام است؛ نبرد دردناک خط استحسان با خط اجتهاد...
عادت سالیان سکولارهای کافر در ایران هماین خوارج و طالبان و داعش خواندن مکتبیهای مؤمن در جهان است...
بابیگری در نسبت با ولی وصی را دیدهییم که چه گونه در طول تاریخ شیعه فرقهها ساخته است. آن چه اکنون برابر ما است فرقهسازی با نوبابیگری با ولی فقیه است...
شیخ شهید، فضلالله نوری، شاید نخستین کسی بود که در تاریخ معاصر ایران چشم ما را به خطر آخوندهای پروانهیی و دستاربندهای صورتی باز کرد...
جنبش فواحش در پس ادراک وا دادن کارگزاران صورتی نظام، در روند عرفیسازی خود در ایران اسلامی به هماین زودی به عادیسازی همجنسبازی رسیده است...